Vaaleanpunainen sisustuksessa aikuisella?
Mitä mieltä olette aikuisesta, jonka kodissa on käytetty paljon vaaleanpunaista väriä sisustuksessa?
Kommentit (5)
Riippuu kuinka paljon sitä on. Jos vaaleanpunaista on vain käytetty tehostevärinä vaikka mustavalkoisen sisustuksen kanssa, esim vaaleanpunaisia maljakoita, kukkia, pöytäliina, sohvatyynyjä, seinätarroja, kenties joku yksi seinä maalattu vaaleanpunaiseksi yms, on se mielestäni kivan näköistä. Mutta jos kaikki huonekalut ja seinät ja sisustuselementit ja kaikki mahdollinen on vaaleanpunaista, on se mielestäni melko överiä ja outoa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 00:55"]
Riippuu kuinka paljon sitä on. Jos vaaleanpunaista on vain käytetty tehostevärinä vaikka mustavalkoisen sisustuksen kanssa, esim vaaleanpunaisia maljakoita, kukkia, pöytäliina, sohvatyynyjä, seinätarroja, kenties joku yksi seinä maalattu vaaleanpunaiseksi yms, on se mielestäni kivan näköistä. Mutta jos kaikki huonekalut ja seinät ja sisustuselementit ja kaikki mahdollinen on vaaleanpunaista, on se mielestäni melko överiä ja outoa.
[/quote]
Miten niin outoa? Mun mielestä esim. tämä koti on tosi nätti: http://www.istv.fi/asuminen/vid-1288334435362.html
Olen itse nelikymppinen ja rakastan pinkkia ja vaaleanpunaista.
En tykkää yhtään, enkä pystyis elämään hetkeäkään sellasessa lasten prinsessahuoneessa.
No mitä sitten? Mulla on vaaleanpunaista (ei ihan pinkkiä vaan ennemmin vadelmaa) + vaaleanvihreää ja harmaata koko asunto, hui kauhea! Kalusteet ja seinät valkoiset, lattiat laminaattia.