Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täsä ketjusså tehdaaan krijotusvirheitö

Vierailija
01.08.2013 |

Ssaa kirjitttaa väärrin milä kiellellö tau murteela halauu.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkele mä en sAa unts!

Vierailija
42/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahalla tai mitenkään niinku mutta tuntuu ihan ko lukis suomi 24;sen keskustelu palstaa.  Sielä on joskus niin äly vapaita juttuja että tuntuu että millä älyn lahjoilla sinne ihmiset oikein kirjottaa? Ja ollaan tosi tieto viisaita kaikista asioista. Esi merkiksi home talo ongelmista. Ja sitten kirjoitetaan päinpeetä. Että pistää epäilyttämään noinko han ne mistään oikeasti mitään tietää kään. Jotain keskusteluja. Minä tiiä kaiken. Et sitäkään tienny. Voi aina soittaa ja oon tutkinu asiaa. Parempaa et löydä. Että koita perustella. Mistä alotitkaan. Että mieti ite ennen ko tuut. Sanovat. Yritä sitte tajuta? HÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anterks mitä, opettelemaan kirjottaan. Miyään, en siis mitään selvää sanut ajatukseetasi numro 41.

Vierailija
44/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomo24 onpaha paikka siellä en ole käynyt ja pydyn sieltä pois. Ja visusti. Voin suosiotella muillekin. 

Vierailija
45/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteliat ei enään tiedäkkään että kirjotus virhe ei olekkaan yhdys sana. Kumpa tietäis ketä vois vähenpi kiinnostaa.

Vierailija
46/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannan nyt tulla vähän sydämmen kyljyydestä erään laista herra vihaa. Ottaa tosissaan hermostoon ylpeät ammattilais inisiät. Tietävät kaiken osaavat määrittää jopa oikea oppisen aidon ja hyväksuttavan kirjoitus virheen. Teeskenteleväisiä ovat itse ja minkä hän alan ammattilainen tuokin lienee, varmaan puhdistus teknikko ammattilainen kuten urheilun meistä sisimmässään, hah!!! 

Vierailija
47/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä.. eikä urheilun.  Sori kirjoyus virhe. Sen sanon vielä AIVAN suoraan että etten osaa kannukalla lainata viestiä, vielä en ole oppinut. Mutta mielestäni tämän takia ei saisi ihmistä kuitenkaan kiittää ei henkisessä mielestä puhumattakaan tosi asiallisesti vaikka ihme ei sekään auringon ja tähdien alla olisi. Monet kerrat on palstalla ja elämässä itkuaniellä ilmeiden tähden. Tätä ihmiset hävittää ilkeyttänne! 

Vierailija
48/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia sisältö menee täysin pieleen liiallisista kirjoitisvitheistä. Ede viestissä puhuin Kyllä oikeasti kivittämisestä enkä kiittämisestä. Merkitys on nimittäin täysin eri. Selventeeksi et ketään ei saa kivittää missään mielessä edes vaikka toinen paljastaisi heikkouttans ja jostain asiasta tietämättömyyttänsä.

Vierailija
49/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä nopeasti ehdottaa lihan eri samoja, joita tarkoitti kirjoittaa. Niitä ei aina ajoissa huomaa kun viestilähtijo. Mutta MINÄ EN JAKSA niitä enää korjailla totaali väärin ymmärryksistä huolimatta. Ihan sama mun mielipiteillä merkitystä. Riitaa siitä vaan korkeintaan tulisi tai 2. vaihtoehto ettei kukaan edes huomaa ja parempi varmastikkin kaikille niin. 

Vierailija
50/50 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatama, taaskaan mös en dsa umta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan