Täsä ketjusså tehdaaan krijotusvirheitö
Ssaa kirjitttaa väärrin milä kiellellö tau murteela halauu.
Kommentit (50)
Ei mitään pahalla tai mitenkään niinku mutta tuntuu ihan ko lukis suomi 24;sen keskustelu palstaa. Sielä on joskus niin äly vapaita juttuja että tuntuu että millä älyn lahjoilla sinne ihmiset oikein kirjottaa? Ja ollaan tosi tieto viisaita kaikista asioista. Esi merkiksi home talo ongelmista. Ja sitten kirjoitetaan päinpeetä. Että pistää epäilyttämään noinko han ne mistään oikeasti mitään tietää kään. Jotain keskusteluja. Minä tiiä kaiken. Et sitäkään tienny. Voi aina soittaa ja oon tutkinu asiaa. Parempaa et löydä. Että koita perustella. Mistä alotitkaan. Että mieti ite ennen ko tuut. Sanovat. Yritä sitte tajuta? HÄ?
Anterks mitä, opettelemaan kirjottaan. Miyään, en siis mitään selvää sanut ajatukseetasi numro 41.
Suomo24 onpaha paikka siellä en ole käynyt ja pydyn sieltä pois. Ja visusti. Voin suosiotella muillekin.
Kirjoitteliat ei enään tiedäkkään että kirjotus virhe ei olekkaan yhdys sana. Kumpa tietäis ketä vois vähenpi kiinnostaa.
Mannan nyt tulla vähän sydämmen kyljyydestä erään laista herra vihaa. Ottaa tosissaan hermostoon ylpeät ammattilais inisiät. Tietävät kaiken osaavat määrittää jopa oikea oppisen aidon ja hyväksuttavan kirjoitus virheen. Teeskenteleväisiä ovat itse ja minkä hän alan ammattilainen tuokin lienee, varmaan puhdistus teknikko ammattilainen kuten urheilun meistä sisimmässään, hah!!!
Useimmat meistä.. eikä urheilun. Sori kirjoyus virhe. Sen sanon vielä AIVAN suoraan että etten osaa kannukalla lainata viestiä, vielä en ole oppinut. Mutta mielestäni tämän takia ei saisi ihmistä kuitenkaan kiittää ei henkisessä mielestä puhumattakaan tosi asiallisesti vaikka ihme ei sekään auringon ja tähdien alla olisi. Monet kerrat on palstalla ja elämässä itkuaniellä ilmeiden tähden. Tätä ihmiset hävittää ilkeyttänne!
Asia sisältö menee täysin pieleen liiallisista kirjoitisvitheistä. Ede viestissä puhuin Kyllä oikeasti kivittämisestä enkä kiittämisestä. Merkitys on nimittäin täysin eri. Selventeeksi et ketään ei saa kivittää missään mielessä edes vaikka toinen paljastaisi heikkouttans ja jostain asiasta tietämättömyyttänsä.
Kännykkä nopeasti ehdottaa lihan eri samoja, joita tarkoitti kirjoittaa. Niitä ei aina ajoissa huomaa kun viestilähtijo. Mutta MINÄ EN JAKSA niitä enää korjailla totaali väärin ymmärryksistä huolimatta. Ihan sama mun mielipiteillä merkitystä. Riitaa siitä vaan korkeintaan tulisi tai 2. vaihtoehto ettei kukaan edes huomaa ja parempi varmastikkin kaikille niin.
Saatama, taaskaan mös en dsa umta!
Penkele mä en sAa unts!