Täsä ketjusså tehdaaan krijotusvirheitö
Ssaa kirjitttaa väärrin milä kiellellö tau murteela halauu.
Kommentit (50)
Salattu kastikkeen öljyt ja majoneessit lihoittavat ketä hyvänsä kesä kuumalla kun yhtään ej liiku ja rannalla makaa.
Hesarissa oli jarkyttava juttu luitteko eläkeläisen eu-tietokonekurssi portugalissa oli silkkaa humputtelua. Tietokonetya ei tarvitu ja ukrainasta ja muvalta oli kursilaiset 25- 35vuitaita. Lähinnä tanssittin innokkaasti ja välillä suudeltin. Sinme uppoa eurahat ja kumman nuoria eläkelaisia. Äimän käkenä luin.
Teen niitä joka tapauksessa tasatahtia. Poikkeus vahvistakoon säännön.
hei bää huppu ketju mää en koskaan kehtais kinroijjttaa näin muutnakuin anonyymisetia. määä oon oitkeesti tosi hyvä kirjoittaan mooin ja tykköön kirjoittaa ilman virheitö. joskus sunnuntaiaamuisin etsin samnomalehdistä virjeitöö sii niistö oikesita artikkeleistia eitkä mielipidepalsitaälta.
nyt en eedes alsoita isolla alkukkirsjaimella lauseita enk ö käytä hyvää sanajärjestystä ja tän nub tekstin takennejin on aika huone.
nää mun virheet onkin enempi tämmöisiä näppaisluvirheitä eikä oikeita kireli- tai kirjoitusvirheitä. haittaakse?
Mistähänkälöhäm tasa tahdista voisi olla kyse! A:n teeksi en ymmärrän mitä teet jokstapauksesss.
Siinä eutietokone kurssijutussa hesarissa suomalais eläkeläisten mies kuvassa vakavana ja apeana melkeim kuin kalterein väleistä katsoi. Humpuukkia oli kursi ollit eu maksanut matkat majoitukset kurssin ja kaiken. Hyvä. .että hesander tuo esiin vääryydet eun menettelyssä ja rahantuhluussa. Kurssit oli kaksi tuntia aamu päivällä kaksi tuntia lounas. Alkoholo a ja tanssia loppu aika kertoi pettynyt eläkeläisten mies.
Voissitä laitta mylasten lisäksikin jotain asja sisältöä eikä pelkkää kirjoitus virhettä se ketään kiinnosta paitsi ejkä tuota yhtä erästä joka sanoma lähteä kin lukee
Siis tuo yksi sanomat lehteä lulee.vain kikirjoitus virheiden tähden. Toiset lukee myös sisällön tähden jatakia kuten minä teen useinmiten.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 00:14"]
Ammatillisten ei tarvii amatooreille tulla mollaamaan mielestäni. Jokainen kirjoittaa parhaalla yrittämälläänitavalla. Toisten yriyystä onsyytä arvostaa. Ammatilliset kärsivät kärsiköön hiljaa Pyydän.
[/quote]
Tämä on taas niin tätä, yhden kerran kun sanoo totuuden niin käydään kiinni. Kyllä meitä ammatilaisia saa haukkau, mutta annasa olla kun vähäns anotaan vastaan niin alkaa pori.
T:Ammattilainen
Häkämies pölöä ei innoita lukea pelkkien vihreitten seasta jos ajatetta ja mielipidettä ei joukosta löydy. Puhelin jo omiansakin kirjoittelee: häkämies kun hölön pölöä piti kirjoitella. Nyky kirjoitus virheitä nämäkin kun koneet omiaan kirjoittelee ja muutoinkin omaa elämäänsä elelee hyvä ettei vielä vaikka pyykkiäkin pese se olisikin jännää ehkä tulevaisuudessa sitten niin.
Minua ammatilliset SYLETTÄÄ aimaisesti inisemässä ja iloa pilaamasss täysin viattomia ihmisiä kirjotus virheitä lukuun ottamatta? Meissä kaikissa on vihreitä ja toisissa kirjoitus virheitä se on vahva mieli PITEENI kun mielipideä perään kuuluitettiin.
Minua ammatilliset SYLETTÄÄ aimaisesti inisemässä ja iloa pilaamasss täysin viattomia ihmisiä kirjotus virheitä lukuun ottamatta? Meissä kaikissa on vihreitä ja toisissa kirjoitus virheitä se on vahva mieli PITEENI kun mielipideä perään kuuluitettiin.
Ihanaa, VIIKON LOPPU huomenna alkaa!! Mä otan ainakin lasillisen sitä hyvempää valko viiniä.
Ihmeen ammatillisten pitää olla kytätä ihmistä ja yötä myötem totuuksia laukoa ja päätä aukoa ilman mitään taukoa. Eikö sullakaa muuta tehtävää mitähäh!
Ihmettelen. Ihmisten tuperuutta. Tai näkö alattomuutta. Ei mitään mielipodettä eu rahoista tai muustakaan. Korkeintaan vmuiden haukunnosta tai vaikka valko viim
Ihmettelen. Ihmisten tuperuutta. Tai näkö alattomuutta. Ei mitään mielipodettä eu rahoista tai muustakaan. Korkeintaan vmuiden haukunnosta tai vaikka valko viim
Viinaksista niin jutellaan mielipitein mutta ei mitään korkeampaa yleis siisteyttä hengen palloa ja aatetta. Valitan tähän on tultu ja tämä on taso samoi esko kun pöydällä kissaa pyyhki.
Emminä sinakaan!!1 tylsä ketju kubbri kenelläkään ole mitään aisaa. Itselläkin niin rvitun tylsät jytut että ijjmettelen etten jo ikävystytä itsäni uneen.
Ammatillisten ei tarvii amatooreille tulla mollaamaan mielestäni. Jokainen kirjoittaa parhaalla yrittämälläänitavalla. Toisten yriyystä onsyytä arvostaa. Ammatilliset kärsivät kärsiköön hiljaa Pyydän.