Täsä ketjusså tehdaaan krijotusvirheitö
Ssaa kirjitttaa väärrin milä kiellellö tau murteela halauu.
Kommentit (50)
Tämä olla lienee minun suosikki ketju .
Mä just mietin että, kunpi onpi hyvempää vanilia jäätölö vai lakridsi jäätölö töttöröön laitettuna? Senlaista minulla vaan oli sydämmellä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:21"]
Mä just mietin että, kunpi onpi hyvempää vanilia jäätölö vai lakridsi jäätölö töttöröön laitettuna? Senlaista minulla vaan oli sydämmellä.
[/quote]
Hyvintä on nugaa.
Yhtäläillä on hyvää suklaati, vaikka enään ei ehkä parasta, olen vvähän kyllästynyt. Siis jäätelöön, suklaajäätelöön. Nukaa on myös hyvää tottapuhut veikkoseni tai naikkoseni.
Yhtäläillä on hyvää suklaati, vaikka enään ei ehkä parasta, olen vvähän kyllästynyt. Siis jäätelöön, suklaajäätelöön. Nukaa on myös hyvää tottapuhut veikkoseni tai naikkoseni.
Helkutti mitä mokomaa toistoa hävettää auttakaa puhelimen kans eituumitään. Tai suutun!
Eimitään poistonäppäimoä mailla halmeilla ylimääräisellä viesteille että saa ihminen hävetä ittensä maan rakoon ja kunaan ei auta. Se on tama huono suomi kun ei auteta ihmistä lirissä. Haistakaa kokotorvisoittokuntapasca ja pitäkää tunkkainen kiitos!
Minä luulen että täne voin kirjoita mielipoteitani kenenkän haukkumatta kun kielitaito ja -oppi vialla. Muta kaiki menee alusta asti vialle muista syystä ja menee usein pelkäksi haukunnaksi.
Ålette pellejä kaikki terveisin Pelle Hermannin kepakko -ystävä
Menenkin tästä päivittämään plokiani. Mutta. Riita puokkii.
Kepakko tanssin teeen laulan kepakkokappalee e een jejee!
Tainan lähtee tästä röngteniin iltani ratoksi mitäpä tyytyy täs muutakaa sit meen kans plokiin ja päivitän löydökset aivokuorelta. Soonmoro ja terve ja moikkis.
Amatööri touhua. Kyllä kunnon kirjoitusvirheet on parempia kuin tämä läpinäkyvä teeskentely. Ettekö aprempaan pusty?
T:Ammattilainen
Mika mää lihoan aina lomalla? Johtuikso kun otan liikoja sallaadi katstikeita? Auttakee elekee jättäkö!
emmä jaksa enään .