Millaiset alusvaatteet vaalean kesämekon alle?
Mekko on vaaleaa pellavaa ja siinä on pientä kuviota. Auringonvalossa näkyy vähän läpi. Rintaliivien näkyminen mekon läpi ei kai niin haittaa, mutta alushousut mietityttävät. Pitäisikö niiden olla nudet, mekon väriset vai reilusti jotain muuta väriä (mustat?)? Alushame on tietysti yksi vaihtoehto, mutta kokoalushame on vähän kuuma, jos on hellettä. Puolialushame taas näkyy, koska mekossa ei ole keskellä mitään saumaa.
Neuvokaas, jos osaatte.
Kommentit (21)
Nudeistahan näkyy häpykarvat läpi... ewwwwwwwww.... :(
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:12"]
Nudeistahan näkyy häpykarvat läpi... ewwwwwwwww.... :(
[/quote]
Nude = läpinäkyvä? Milloin tällainen muutos maailmaan on tullut?
itse laittaisin valkoset liivit ja valkoiset mahdollisimman pienet stringit. Jos näkyy siis läpi, näkyy mahdollisimma vähän alusvaatteiden rajoja. Se on ihan kamalan näköstä kun mekon läpi näkyy "mummo pikkareiden" rajat.
Maailmanluokan tähdet käyttävät reilusti spanxeja tai sitten sellaisia shortseja. Ei ole siis mikään mummojuttu.
Meinaatko nro 6 ettei stringejä saa nuden värisenä?
Mutta siis ehdottomasti nudet alusvaatteet. Mä käydän mekon/hameen alla lahkeellisia alkkareita (väri valikoituu vaatteen mukaan): ei näy rajat, ei hankaa reidet eikä ole pelkoa vilauttelusta jos tuulenpuuska sattuu kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:21"]
Mutta siis ehdottomasti nudet alusvaatteet. Mä käydän mekon/hameen alla lahkeellisia alkkareita (väri valikoituu vaatteen mukaan): ei näy rajat, ei hankaa reidet eikä ole pelkoa vilauttelusta jos tuulenpuuska sattuu kohdalle.
[/quote]
Kuinka pitkät lahkeet ovat?
ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:15"]
itse laittaisin valkoset liivit ja valkoiset mahdollisimman pienet stringit. Jos näkyy siis läpi, näkyy mahdollisimma vähän alusvaatteiden rajoja. Se on ihan kamalan näköstä kun mekon läpi näkyy "mummo pikkareiden" rajat.
[/quote]
Onhan se paljon mielenkiintoisenpaa kun näkyy stringit läpi. Nykyään on huomaamattomia alusvaatteita. Hyväkoko alushame on mukava eikä päällymekko nouse hikisen ihon mukana.
Valkoiset kokopitsiset tai pitsireunaiset, niin ei erotu juurikaan rajoja. Pellava on sen verran jäykkää, että pääasiassa suorat linjat saattaa erottua.
Siis miksei vaalean mekon alla voi olla valkoisia alusvaatteita?
Vähiten vaatteen läpi näkyy nudet alusvaatteet, joiden sävy on hieman tummempi kuin ihon sävy.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:22"]
[/quote]
ap
[/quote]
Lahkeet on vähän lyhyemmät kuin reiden puoleenväliin. Niin, että ei todellakaan vilku helmasta (kaikki hameeni on tosin melkein polveen/polveen), mutta niin pitkät kuitenkin, että pysyy "reisillä" eikä mene myttyyn nivusiin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:35"]
[/quote]
ap
[/quote]
Lahkeet on vähän lyhyemmät kuin reiden puoleenväliin. Niin, että ei todellakaan vilku helmasta (kaikki hameeni on tosin melkein polveen/polveen), mutta niin pitkät kuitenkin, että pysyy "reisillä" eikä mene myttyyn nivusiin.
[/quote]
OK. Mutta mikä sitten "vilahtaisi", jos olisi pienemmät housut?
ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:35"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
OK. Mutta mikä sitten "vilahtaisi", jos olisi pienemmät housut?
ap
[/quote]
Kysyin tuota ihan vakavasti. Minulla ainakin peittyvät kaikki intiimit alueet tavallisilla alkushousuilla (en käytä mitään stringejä).
ap
Vaalean vaatteen alle aina nudet. Stringit tai hipsterit ettei rajat näy, tosin mekon kanssa tämä ei ole niin tärkeää kuin housujen. Valkoinen näkyy vaaleasta läpi, ei näytä hyvältä! Nude ei näy.
äla laita mitään alle kyl se siitä suttaantuu
Tietenkin sekä nudet rintaliivit että alushousut. Jos siis haluaa olla tyylikäs.