Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kun mussa olis 2 täysin erilaista persoonaa

Vierailija
09.08.2020 |

Välillä on aikoja jolloin itsetuntoni on aivan pilvissä, vois jopa sanoa että olen itserakas. Ei kiinnosta muiden mielipiteet mitä he minusta ajattelevat jne.

Sitten se toinen puoli. Tällä hetkellä on just tää vaihe menossa kun itsetunto ihan nollassa ja olo on koko ajan ahdistunut. Miten yhdessä ihmisessä voi tapahtua niin raju muutos?
Tätä on jatkunu jo aika kauan. Tällä kertaa tuo hyvä olo kesti 2-3 kk. Välissä saattaa olla aikoja että oon aika tasainen mutta usein oon jompi kumpi näistä ääripäistä. Onkohan tää ihan tervettä, oon epäillyt että voikohan mulla olla joku epävakaa persoonallisuushäiriö? Muilla samaa oireilua? Anteeks sekavasta tekstistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika stereotyyppinen kaksisuuntainen.

Vierailija
2/5 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika stereotyyppinen kaksisuuntainen.

Tätä joskus myös epäilin mutta moni muu oire ei täsmää. Sillon kun on tuo hyvä olo niin en silti esim. kauheasti tuhlaile rahoja tai tee mitään suuria muutoksia elämässä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut sekavaa, vaan erittäin kuvaavaa. Olet todennäköisesti oikeassa tai ainakin oikeilla jäljillä.

Käy nyt kuitenkin asiantuntijalla kartoittamassa tilanteesi. Voihan kyseessä olla jokin lievempi diagnoosi.

Vierailija
4/5 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse on kaksisuuntaisesta niin se voi hoitamattomana aiheuttaa jopa psykoosin

Vierailija
5/5 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai epävakaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi