Pretax työnantajana? Kannattaako hakea?
Koulutus KTM ja laskentatoimi. Kannattaako hakea tuonne töihin? Kokemuksia :)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:53"]
Ylityökorvaukset maksetaan.
[/quote]
Aa, oon tainnut käsittää väärin tän kohdan!
Muahhahhah. Liukumilla pelataan, tunti tunnista. Mitään ei makseta.
[/quote]
Pretax kirjanpidosta vastaavana: en suosittelisi kenellekään. Aloitteleva yrittäjä ei osaa aavistaakaan kuinka ylihinnoitellut heidän palvelunsa ovat. Lisäksi tehdyn työn taso on todella huono. Iso ja paljon markkinoiva yritys ei todellakaan ole tämän kohdalla paras vaihtoehto. Suosittelen ottamaan selvää muista tilitoimistoista !
Vaihtoivat nimen Pretaxista Accountoriksi, koska oli niin huono maine. Kohta varmaan joutuvat taas vaihtamaan nimensä kun maine työpaikkana ja yritysten palvelijana jo pilalla kokonaan.
Vanha keskustelu, mutta kommentoin kuitenkin. Kokemusta silloiselta Pretaxilta kolmisen vuotta. Viihtyminen tuolla riippuu varmaan paljon luonteesta. Periaatteessa sain tehdä itse ihan mukavia ja haastavia töitä, mutta työajanseurantasysteemistä en miehenä tykännyt yhtään. Varttitunnin tarkkuudella piti seurata mitä työtä tekee ja sitten laskuttaa noista asiakkaita. Esim. oman sähköpostin lukemiseen menevää yleisaikaa ei sallittu tai sitä sallittiin vain hyvin minimaalisesti. Eli jatkuva paine tehdä ns. laskutettavaa työtä.
Tuon jälkeen kun siirryin teollisuuteen taloushommiin on maailma ollut hyvin erilainen. Voi keskittyä itse tekemiseen ilman seurantaa mitä tekee, mille asiakkaalle ja keneltä laskuttaa minkäkin minuutin.
Kuten sanoin luonnekysymys. Perustyö Accountorilla sopinee keskimäärin paremmin naisille kuin yleensä hieman suurpiirteisimmille miehille.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:53"]
Ylityökorvaukset maksetaan.
[/quote]
Muahhahhah. Liukumilla pelataan, tunti tunnista. Mitään ei makseta.