Paula Koivuniemi oli pudota mereen autoineen ja koirineen
"Kuljettaja oli lehden mukaan ajanut torstai-iltana Café Caruselin laiturilla olleen auton rantakiveyksen yli niin, että auton keula ja etupyörät roikkuivat veden päällä.
Helsingin pelastuslaitokselta kerrotaan myös Ilta-Sanomille, että pelastuslaitoksella on ollut Kaivopuistossa tehtävä.
– Ilmeisesti kuljettajalla oli ollut koira kyydissä. Koira oli häirinnyt kuljettajaa niin, että auto oli päässyt lipsahtamaan liikkeelle, Helsingin pelastuslaitoksen paloesimies Niko Vainio kertoi aiemmin HS:lle.
IS:n saamien tietojen mukaan autoa kuljetti laulaja Paula Koivuniemi.
Helsingin pelastuslaitoksen mukaan sekä auton kuljettaja että koira selvisivät onnettomuudesta ilman vahinkoja.
Autoon tuli pieniä peltivaurioita, mutta pelastuslaitos onnistui vetämään sen takaisin laiturille."
Kommentit (72)
Tekeeköhän Paula sattuneesta biisin? Mulla olisi nimiehdotuskin: Tie vie merta päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti Paulan auto olevan Subaru Outback. Noissahan on todella hyvä ja toimiva neliveto. Olisihan se Paula voinut koittaa peruttaa auton tuosta ylös kun kerran takarenkaat oli maissa ja autossa tehokas moottori. Pikkuisen helma olisi kärsinyt tietysti.
Vaikka olisi millainen neliveto tahansa, niin kyllä tuossa tilanteessa olisi pois pääsy omin avuin aika mahdotonta. Ja jos kuski olisi istahtanut paikalleen, niin auto olisi siinä kohtaa saattanut kipata viimeistään mereen painopisteen siirtymisen vuoksi.
No mutta eihän se mikään huono lopputulos olisi ollut näin yleiseltä kantilta. Ei olisi ainakaan ihan heti päässyt samalla autolla jatkamaan törttöilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän Paula sattuneesta biisin? Mulla olisi nimiehdotuskin: Tie vie merta päin.
Miten olisi Paulan cover-versio Matti Nykäsen iki-ihanasta kappaleesta Ehkä otin, ehkä en
Ei tässä koira ole mitään tehnyt.....olisiko tarpeen tutkia kuljettajan kyky vielä ajaa autoa? Se tässä olisi ensimmäinen selvitettävä asia......eli ajokokeeseen ja jollekin poliisin määräämälle lääkärille vastailemaan muistiin liittyviin kysymyksiin!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Paula ole kissaihminen
Mistä koira, oma vai lainattu
Managerin koira.
Koira on lehtijuttujen perusteella hänen parhaan ystävättärensä viipurilainen löytökoira! Pitäisiköhän ystävättärenkin jo huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin Hannele Lauri.
Kortit pois näiltä huruämmiltä ennenkuin joku loukkaantuu tai kuolee.
Meidän talossa asuu yli ysikymppinen mummo joka ajaa vielä autoa.
Asun syrjäseudulla. Olen oppinut olemaan ymmärtäväinen 80+ -kuskeja kohtaan törttöilyistään huolimatta. (Erityisesti tämä: yhtäkkiä pysähdytään, sitten ehkä vilkku päälle, sitten käännytään...)
Kun ei ole kulkuyhteyksiä niin mites muuten pääset kyliltä kaupoille.
Ei oikein luotettava koiranhoitaja
Turhaa spekulointia taasen täällä ihmisiltä, jotka eivät koskaan eikä ikinä tee minkäänlaisia virheitä elämänsä aikana, ja etenkin auton kanssa kyllä sattuu ja tapahtuu, eihän teistä esim. kukaan voi tietää, oliko kyseessä edes Paulan oma autokaan, ja vaikka olisikin ollut oma autonsa, niin ainahan autoihin voi tulla vikoja toimintalaitteisiin, ei aina vika voi olla kuskissakaan.
Onneksi Paula säästyi suuremmalta pahalta, mutta palomiesten toimintaa ihmettelin, etteivät nostaneet vintturilla autoa ylös tai jollain hihnoilla etupuolelta vaan vetivät raaputtaen ja hajottaen auton pohjaosaa ja vieläpä osuttaen etusivun lampun seudun likellä olevaan tolppaan.
Noh, toivottavasti vakuutus jotain korvaisi moisesta vahingosta, mutta se on sitten toinen juttu.
Muistan joskus jonkun Paulan haastattelun, jossa sanoi aina ajavansa keikan jälkeen yöksi kotiin jos se vain on mahdollista. Ja 9/10 keikan jälkeen hän tekee niin.
Kyllä Koivuniemen nykyinen ajokunto on syytä selvittää, etenkin kun hän ajaa aikamoisia kilometrimääriä Suomen teillä.
Ja kyllä itsekin automaattivaihteiston omistavana ihmettelen, että kuinka auto on saatu valumaan noin? On täytynyt tulla todellinen blackout kuskille.
Kiva juttu, että Paulalla on ollut hauskaa tapahtuneen jälkeen. Mitäs pikku mokailuista. Suomi onkin täynnä sellaisia myrtyneen oloisia tosikkoja. Onneksi Paula ei ole sellainen, aikuinen nainen.
Tuolle kyseiselle paikalle ei saisi edes pysäköidä autoaan ilman erillistä lupaa. Taisi Koivuniemi käyttää naamavippiä pysäköinin suhteen.
Keikkajärjestäjät saavat nyt varautua tästä eteen päin panemaan Koivuniemen auton renkaiden eteen kiilat kuten lentokoneille tehdään niiden ollessa parkissa.
Taisi Paula vain löytää sisältään uinuvan rokkistaran, joka aiheuttaa paheksuntaa ympäristössään, mutta vankkumatonta ihastusta faneissaan.
Seuraavaksi saadaan lukea, kuinka Paula Koivuniemi pisti hotellihuoneen tuusan nuuskaksi. Go Paula.
Olisiko tuo tapahtuneelle nauraminen ollut vain Koivuniemeltä sellainen puolustusreaktio? Välillä onnettomuuksissa ihmisille käy niin, että reagoivat jopa tahtomattaan asioihin välinpitämättömästi tai tilanteeseen sopimattomasti.
Läheltä piti kuitenkin, ettei tarvittu sukeltajia naaramaan iskelmätähteä Suomenlahden pohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo tapahtuneelle nauraminen ollut vain Koivuniemeltä sellainen puolustusreaktio? Välillä onnettomuuksissa ihmisille käy niin, että reagoivat jopa tahtomattaan asioihin välinpitämättömästi tai tilanteeseen sopimattomasti.
Läheltä piti kuitenkin, ettei tarvittu sukeltajia naaramaan iskelmätähteä Suomenlahden pohjasta.
Joo, eivät ihmiset aina naura siksi, että on hauskaa. Takana voi olla esim. pelästymistä tai hämmennystä.
Vierailija kirjoitti:
Automaattivaihteinen auto. Kuinka se on itsekseen lähtenyt liikkeelle, jos on pistetty P-asennolle vaihde? Tuossa kohtaa maaperäkin on lähes tasainen. Vai onko koira onnistunut käynnistämään auton siitä starttinappulasta ja samalla painamaan jarrua yhdellä tassulla, jotta on saanut vaihteen otettua pois päältä.
Melkoinen hauva jos on tuossa onnistunut.
Ei taida Paulallakaan enää havainnointikyky olla paras mahdollinen. Miksi muuten edes parkkeerasi autonsa tuohon, jossa se on kiellettyä?
Parkkeerasi kielletylle paikalle ehkä juuri siksi , että "ettekö tiedä kuka minä olen??!" hän kun kuulemma on sarjassamme sellainen henkilö....ettekö te tiedä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattivaihteinen auto. Kuinka se on itsekseen lähtenyt liikkeelle, jos on pistetty P-asennolle vaihde? Tuossa kohtaa maaperäkin on lähes tasainen. Vai onko koira onnistunut käynnistämään auton siitä starttinappulasta ja samalla painamaan jarrua yhdellä tassulla, jotta on saanut vaihteen otettua pois päältä.
Melkoinen hauva jos on tuossa onnistunut.
Ei taida Paulallakaan enää havainnointikyky olla paras mahdollinen. Miksi muuten edes parkkeerasi autonsa tuohon, jossa se on kiellettyä?
Parkkeerasi kielletylle paikalle ehkä juuri siksi , että "ettekö tiedä kuka minä olen??!" hän kun kuulemma on sarjassamme sellainen henkilö....ettekö te tiedä..
Minä olen Paulaan törmännyt pari kertaa (en autolla) ja mielikuva on ihan erilainen. Oli ainakin minulle ystävällinen ja hyvinkin maanläheinen henkilö.
Tuo auton lipuminen noin on kyllä kaikkien selistysten jälkeen aika outoa.
Yrittikö hän säästää kun tilasi palokunnan eikä hinausautoa, no nyt tuli kalliimmaksi kun palomiehet hajotti autoa oikein kunnolla. hah
Nyt jäädään jännityksellä odottamaan, mitä tekevät perässä Katri Helena ja Eini? Kai heilläkin vielä ajokortti on?
Tuosta Koivuniemen tempusta on kyllä paha panna paremmaksi.
Vaikka olisi millainen neliveto tahansa, niin kyllä tuossa tilanteessa olisi pois pääsy omin avuin aika mahdotonta. Ja jos kuski olisi istahtanut paikalleen, niin auto olisi siinä kohtaa saattanut kipata viimeistään mereen painopisteen siirtymisen vuoksi.