Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmin jälkeen ahdistaa ja masentaa, mistä johtuu?

Vierailija
01.08.2013 |

Joskus seksin aikana saadun orgasmin aikana ja sen jälkeen mulle tulee ihan tosi kurja olo. Ei tekisi mieli yhtään jatkaa seksiä. Mies alkaa ällöttää, mua itseäni ällöttää itseni ja tulee kaiken kaikkiaan ihan hirveä olo. Sellainen, että haluaisi vain pois tilanteesta. Sitten se menee pois yleensä muutamassa minuutissa. Mistä tuollainen voisi johtua? Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh

Vierailija
2/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulla on myös joskus päibäunien jälkern vastaava ahdistustila. Kai jotkin hormoniy saavat sen aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni tulee välillä todella melankolinen ja hiljainen orgasmin jälkeen.

Vierailija
4/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

post coitum omne animal triste

Dopamiinit ja muut mielihyvähormonit ampaisevat ylös (Haluu saada!) ja dippaavat sitten jopa normitasoa alemmas.

Vierailija
5/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ahdistus tule noin voimakkaana. Monesti kuitenkin orgasmista toivuttua tulee jotenkin alakuloinen olo. Tekisi mieli vaikka vähän itkeä. Menee kuitenkin ohi kun tietoisesti ajattelen muuta tai ryhdyn tekemään jotain. Tuttua siis, mutta ei ihan samassa mittakaavassa. 

En tiedä mistä johtuu. Olen kuitenkin joskus aikaa sitten lukenut orgasmin vaikutuksesta aivotoimintaan ja siitä yhteydestä muistan ahdistuksen olevan normaalia. Googlettele ap vaikka englanniksi asiaa. Etköhän löydä syyn!