Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit ja sisäinen hälytyskello

Vierailija
01.08.2013 |

Laitoin jokin aika sitten profiilin ko. deittipalveluun, ja olen saanut tosi paljon yhteydenottoja miehiltä. Muutama on osoittautunut viestiensä ja profiilinsa perusteella ihan kiinnostaviksi tapauksiksi. Yksi tällainen haluaisi nyt kovasti tavata, mutta minulla on alkanut jokin kummallinen hälytyskello soimaan päässä. Ehkä se johtuu pelkästään siitä, että kysyin heti aluksi, onko hän jo kauan ollut tässä deittipalvelussa, ja hän vastasi olleensa pari viikkoa. Kun tarkistin profiilin  luomispäivämäärän, se on ainakin sinne yhteisön puolelle tehty jo kuutisen vuotta sitten.... onko tässä nyt sellainen kuuluisa deittihai, joka iskee heti uuden tulokkaan kimppuun? En jaksa mitään playereita enää tässä iässä.

n40

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffata kannattaa mahd pian ettei rupea itse rakentelemaan mitään prinssikuvaa kuukausien kirjoittelulla ja kukaanhan ei sitä täytä ensitapaamisella koska puhe on eri kuin kirjoitus

jos sisäinen kello soi treffeillä niin onpahan varmistettu

näitä deittihaita riittää ihan varmasti mutta aina voi kahvilla käydä ja tarkistaa tilanteen.

t kymmeniä kahveja käynyt ja yhden helmentapaisen löytänyt ja kotiin vienyt :)

Vierailija
2/4 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä siitä luomispäivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen, että ensin saa käydä todella monet treffit ennen kuin sen helmen löytää. Mutta itse olen kyseisen palvelun kautta miehen löytänyt ja reilut 5 vuotta on yhteistä matkaa taivallettu.

Ps. Voihan olla, että tyyppi on luonut 6v sitten profiilin, tavannut jonkun kivan, nyt on tullut ero ja käyttää samoja tunnuksia.

Vierailija
4/4 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikähaarukka sillä oli? Tee profiili myös nuoremmalla naisella ja katso ottaako yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi