Minkälainen ihminen on tuntemasi vesimies?
Olisi kiva tietää minkälaisia muut vesimiehet ovat.
Kommentit (16)
Teoreettinen, nonkonformistinen, epäitsekäs, velvollisuudentuntoinen, ei ota mitään vakavasti. Viihtyy yhtä hyvin palatsissa ja teltassa. Ei usko, että 90-luvun jälkeen on tehty kuuntelemisen arvoista musiikkia.
Sosiaalinen, aina menossa, tykkää auttaa muita muuttamisessa tms. Vähän pinnallinen eli oma ja muiden ulkonäkö on tärkeää ja ei halua puhua sairauksista, kuolemasta tai muusta vakavammasta.
Vesimiehen elementti ei ole vesi vaan ilma.
Läheisissä ystävissä on kaksi.
1. Syömishäiriöstä kärsinyt nuorehko nainen. Kehitti itselleen kovan kuoren, mutta viime vuosina hänestä on tullut pullantuoksuinen perheenäiti. Aktiivinen ja mukava ihminen, kokenut paljon elämässään.
2. Graafinen suunnittelija pelialalla. Oli jo lapsena hyvin omalaatuinen ihminen. Erittäin taiteellinen ja huumorintajuinen.
Todella ujo, hitaasti lämpenevä aluksi vähän sisäänpäinkääntynyt ja jopa torjuva. Tutustuessa hän on hyvin lämmin ja luotettava ja lojaali ystävä. Pitää lupauksensa ja odottaa samaa muilta. Aika herkkä ja introvertti. Loukkaantuu herkästi. Joskus tunnereaktiot ovat vähän lapsenomaisia, mutta menee äkkiä ohi. Myös vähän ylikiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Patoaa kaiken sisälleen eikä puhu tunteistaan. Näennäisesti hyväksyy huonon kohtelun, mutta sisällä kuohuu.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehen elementti ei ole vesi vaan ilma.
Ps. Kalojen elementti on vesi.
Minä tiedän olen kalat. Join eilen 7litraa vettä.
Vaikeaa kuvailla...tunnen ainakin neljä vesimiestä, miehiä ja naisia.
Kaikki ovat erilaisia luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikea vesipeto
Zinc
Kalat, ei vesimies.
Aina moittimassa ja kommentoimassa muiden juomisia.
Vierailija kirjoitti:
Todella ujo, hitaasti lämpenevä aluksi vähän sisäänpäinkääntynyt ja jopa torjuva. Tutustuessa hän on hyvin lämmin ja luotettava ja lojaali ystävä. Pitää lupauksensa ja odottaa samaa muilta. Aika herkkä ja introvertti. Loukkaantuu herkästi. Joskus tunnereaktiot ovat vähän lapsenomaisia, mutta menee äkkiä ohi. Myös vähän ylikiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Patoaa kaiken sisälleen eikä puhu tunteistaan. Näennäisesti hyväksyy huonon kohtelun, mutta sisällä kuohuu.
Aika hauskaa lukea tämä, kun sopisi minuun ja olen härkä. Paitsi etten loukkaannu niin herkästi, vaan siedän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa lukea tämä, kun sopisi minuun ja olen härkä. Paitsi etten loukkaannu niin herkästi, vaan siedän liikaa.
Sopii minuunkin, olen Kaksonen.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen, aina menossa, tykkää auttaa muita muuttamisessa tms. Vähän pinnallinen eli oma ja muiden ulkonäkö on tärkeää ja ei halua puhua sairauksista, kuolemasta tai muusta vakavammasta.
Mä oon kyllä ihan päinvastainen Vesimies.
Oikea vesipeto
Zinc