Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen on tuntemasi vesimies?

Vierailija
09.08.2020 |

Olisi kiva tietää minkälaisia muut vesimiehet ovat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vesipeto

Zinc

Vierailija
2/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen, nonkonformistinen, epäitsekäs, velvollisuudentuntoinen, ei ota mitään vakavasti. Viihtyy yhtä hyvin palatsissa ja teltassa. Ei usko, että 90-luvun jälkeen on tehty kuuntelemisen arvoista musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli melko nuorena.

Vierailija
4/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen, aina menossa, tykkää auttaa muita muuttamisessa tms. Vähän pinnallinen eli oma ja muiden ulkonäkö on tärkeää ja ei halua puhua sairauksista, kuolemasta tai muusta vakavammasta.

Vierailija
5/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehen elementti ei ole vesi vaan ilma.

Vierailija
6/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisissä ystävissä on kaksi.

1. Syömishäiriöstä kärsinyt nuorehko nainen. Kehitti itselleen kovan kuoren, mutta viime vuosina hänestä on tullut pullantuoksuinen perheenäiti. Aktiivinen ja mukava ihminen, kokenut paljon elämässään.

2. Graafinen suunnittelija pelialalla. Oli jo lapsena hyvin omalaatuinen ihminen. Erittäin taiteellinen ja huumorintajuinen.

Vierailija
7/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ujo, hitaasti lämpenevä aluksi vähän sisäänpäinkääntynyt ja jopa torjuva. Tutustuessa hän on hyvin lämmin ja luotettava ja lojaali ystävä. Pitää lupauksensa ja odottaa samaa muilta. Aika herkkä ja introvertti. Loukkaantuu herkästi. Joskus tunnereaktiot ovat vähän lapsenomaisia, mutta menee äkkiä ohi. Myös vähän ylikiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Patoaa kaiken sisälleen eikä puhu tunteistaan. Näennäisesti hyväksyy huonon kohtelun, mutta sisällä kuohuu.

Vierailija
8/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehen elementti ei ole vesi vaan ilma.

Ps. Kalojen elementti on vesi.

Minä tiedän olen kalat. Join eilen 7litraa vettä.

Vierailija
9/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa kuvailla...tunnen ainakin neljä vesimiestä, miehiä ja naisia.

Kaikki ovat erilaisia luonteeltaan.

Vierailija
10/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea vesipeto

Zinc

Kalat, ei vesimies.

Vierailija
11/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina moittimassa ja kommentoimassa muiden juomisia.

Vierailija
12/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa pilveä ja puhuu ufoista.

Vierailija
13/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ujo, hitaasti lämpenevä aluksi vähän sisäänpäinkääntynyt ja jopa torjuva. Tutustuessa hän on hyvin lämmin ja luotettava ja lojaali ystävä. Pitää lupauksensa ja odottaa samaa muilta. Aika herkkä ja introvertti. Loukkaantuu herkästi. Joskus tunnereaktiot ovat vähän lapsenomaisia, mutta menee äkkiä ohi. Myös vähän ylikiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Patoaa kaiken sisälleen eikä puhu tunteistaan. Näennäisesti hyväksyy huonon kohtelun, mutta sisällä kuohuu.

Aika hauskaa lukea tämä, kun sopisi minuun ja olen härkä. Paitsi etten loukkaannu niin herkästi, vaan siedän liikaa.

Vierailija
14/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hullu

mies52v

Vierailija
15/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hauskaa lukea tämä, kun sopisi minuun ja olen härkä. Paitsi etten loukkaannu niin herkästi, vaan siedän liikaa.

Sopii minuunkin, olen Kaksonen.

Vierailija
16/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen, aina menossa, tykkää auttaa muita muuttamisessa tms. Vähän pinnallinen eli oma ja muiden ulkonäkö on tärkeää ja ei halua puhua sairauksista, kuolemasta tai muusta vakavammasta.

Mä oon kyllä ihan päinvastainen Vesimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme