Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maksanut elareita yli 30 000 € viimeisen viiden vuoden aikana

Vierailija
10.10.2025 |

Ollut joka kerta mukana lasteni elämässä, kun siihen on ollut mahdollisuus, siitä huolimatta, että sitä on pitänyt käräjiltä asti hakea.

En ole käynyt lomamatkalla yli kahdeksaan vuoteen, vaikka lapset ovat onneksi päässeet reissaamaan.

Joten kertokaa miten paska isä olen, jotta kaikki muutkin miehet sen kuulevat. Minä itse en jää lukemaan kommentteja, koska olen kuullut jo ne kaikki lapseni synnyttäneeltä naiselta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö postittaa mitali oman lapsen elättämisestä. Olisit pysynyt sitten parisuhteessa. 

Vierailija
2/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta, koska syntyneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi tonnia per vuosi! Voi raukkaa! Nehän ovat sinun lapsiasi saatana.

Vierailija
4/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et lapsillekin ole noin passiivisaggressiivinen. 

Vierailija
5/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyhjennän kassini huoraan. 

Vierailija
6/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa, elatusmaksuja n. 500e/kk. Isyys tulee aivan liian kalliiksi!

Vierailija
7/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tyhjennän kassini huoraan. 

Kai hänkin sinulta jotain veloittaa eikä anna ilmaiseksi. Laskepa vuositasolla.

Vierailija
8/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 euroa kuussa useammasta lapsesta on aika vähän. Kehtaat vielä valittaakin siitä, että maksat noin pientä summaa. 

Vierailija
9/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska isä olet jos murhe mielessäsi on kuinka paljon rahaa olet käyttänyt lastesi hyvinvoinnin eteen.

Vierailija
10/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olet maksanut noin 500€/kuukausi. On kyse kuitenkin ainakin kahdesta lapsesta, koska monikossa puhut. 250( isä)+250(äiti)+lapsilisä= noin 600/650€. Ihan helposti menee lapseen tuo.

Eli montako niitä muksuja oli?

Vierailija
11/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi synnyttänyt nainen on lastesi äiti ja nainen, jonka olet saattanut raskaaksi ilmeisesti useamman kerran. Vähin mitä voit tehdä, on maksaa elatusmaksut. 

Vierailija
12/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet kullisi kanssa sohinut sinne sun tänne. Tyhmyydestä sakotetaan. 

Vierailija
13/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 e/kk. Ilmeisesti sulla on useampi lapsi kun käytät sanaa monikossa eli minimielaresta lienee kyse. 

Itse en ole laskenut paljonko olen lapseeni rahaa käyttänyt, koska huolenpito kuuluu lapselle olin puolisostani mitä mieltä tahansa

Vierailija
14/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein äidit juuri hankkivat vain elättäjän lapsilleen ja vielä niin että isillä ei ole mitään oikeuksia lapsiin kuitenkaan. 

Ensin jaetaan pesää urakalla ja kun mies on saatu nalkkiin ja ero tulee niin siitä alkaa kiristäminen lapsilla.

Ja ei, läheskään kaikki isät eivät ole kelvottomia juoppoja jotka eivät osallistuisi mitenkään lasten hoitoon. Tämähän se yleisin selitys on näillä naikkosilla.

Oikeasti kelvottomat isät ovat asia erikseen mutta olisi jo korkea aika nostaa myös kelvottomat äidit framille. 

Et sinä mikään paska isä ole.

Vierailija
15/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla katetaan lapsen osuus asumiskuluista, sähköstä, vedestä, netistä ja puhelimesta sekä saa vielä kuukauden ruuatkin.

Tuolla summalla ei kateta vaatteita, ulkovaatteita, kenkiä, harrastuksia, lääkäriä ja lääkkeitä, huvituksia ja muuta tarpeellista, mitä aina eteen tulee.

Just saying.

Vierailija
16/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla katetaan lapsen osuus asumiskuluista, sähköstä, vedestä, netistä ja puhelimesta sekä saa vielä kuukauden ruuatkin.

Tuolla summalla ei kateta vaatteita, ulkovaatteita, kenkiä, harrastuksia, lääkäriä ja lääkkeitä, huvituksia ja muuta tarpeellista, mitä aina eteen tulee.

Just saying.

Siis yhden lapsen kuluista puhuin.

500 eurolla ei elätä lasta yhtä kuukautta, niin, että lapsi saa kaiken tarvitsemansa. Ei vain yksinkertaisesti riitä.

Vierailija
17/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan elatusmaksuja yli 800/kk kahdesta lapsesta jotka ovat exän luona vuoroviikoin. Vaimon elättämiseen meni ennen eroa vähintään kaksinkertainen summa, eli suhteellisia ovat nämä asiat.

Vierailija
18/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta sun exä, elarien määrä, lasten määrä, tai se ootko paska isä vai et. Ihan hyvä, ettet lue kommentteja.

Vierailija
19/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käräjiltä pitää anoa että näkee lapsiaan ni olet kyllä pahoin sotkenut asiat joten mitäpä selität

Vierailija
20/40 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo, että käräjien kautta on pitänyt hakea tapaamisia eli pyhimysäiti on ilmeisesti yrittänyt estää senkin. 

Sekö sitten on reilua? Onhan ne ap: n lapsia yhtä paljon kuin sen äidinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan