Tiedätkö yhtään miehen alullepanemaa eroa,
jossa miehellä EI olisi uutta naista katsottuna valmiiksi?
Rupesin asiaa miettimään ja totesin että ei tule yhtää tapausta mieleen, ei ystävä- eikä julkkispiireistä. Jos mies on aloitteentekijä erossa, 99% varmuudella hänellä on jo uusi kiikarissa.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:08"]
Ei ne rassukat osaa edes erota yksin.
[/quote]
Kuka edes haluaisi "osata" erota yksin? Olipas typerä kommentti feminatsilta jälleen kerran. :D
Enpä minäkään taida tietää yhtään sellaista miestä...kaikilla ollut jo uusi katsottuna.
Tunnenpa sellaisenkin tyypin, joka ei halua luopua talostaan, jota hänellä ei ole yksin varaa pitää, eli hän eroaa vain jos uusi nainen suostuu ostamaan puolet talosta, jolloin vanha nainen saadaan maksettua helposti ulos :-)
Ja mistäkö tiedän? Koska mua on yritetty ko. miehen toimesta vikitellä ja saada ostamaan puolet talosta, kun vanha avovaimo jo kyllästyttää....ja sama kuvio tapahtunut ennenkin.
n41
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:07"]
Kuinka moni kertoo oikean syyn eroon? Olen tavannut PALJON eronneita miehiä ja aina on erottu sovussa tai naisessa ollut jotain vikaa =D Uskoo, ken tahtoo.
[/quote]
Aika harvoin törmää sellaisiin, jotka väittävät, että vain siinä toisessa oli vikaa. Yleensä kerrotaan, että ongelmia oli, kerrotaan, että olisi itsekin pitänyt toimia toisin, mutta yksi asia johti toiseen ja loppujen lopuksi asiat olivat niin solmussa ettei niitä vain saatu auki enää, liikaa katkeruutta ja liikaa pahoja asioita.
Välillä sitten on erottu sovussa ja välillä tappelulla, ihan molemmin puolin tämäkin.
Ulkomaalaisilla miehillä eron syynä on aina poikkeuksetta ollut suomalaisen naisen alkoholiongelmat.
Joo, tiedän. NImittäin oman mieheni. Erosta pian kolme vuotta eikä hänellä ole vieläkään uutta naista kuvioissa.
Enkä kyllä ihmettele yhtään....
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:10"]
Joo, tiedän. NImittäin oman mieheni. Erosta pian kolme vuotta eikä hänellä ole vieläkään uutta naista kuvioissa.
Enkä kyllä ihmettele yhtään....
[/quote]
Tai siis, eihän hän nyt enää ole mieheni vaan exä mutta kummiskin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:07"]
Kuinka moni kertoo oikean syyn eroon? Olen tavannut PALJON eronneita miehiä ja aina on erottu sovussa tai naisessa ollut jotain vikaa =D Uskoo, ken tahtoo.
[/quote] Ja siis itse en ollut heidän kanssaan suhteessa, juttelimme vain tai työn kautta tunsin.