Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko applen koneissa mitään hyvää?

Vierailija
09.08.2020 |

Mieheni meni ja osaa paukautti tällaisen, tosin käytettynä, applen koneet on kuulemma niin hyviä... itse ihmettelen, mitä hyvää tässä on... hirvee opettelu kaikissa toiminnoissa, ovat vaivalloisempia kuin muilla koneilla, eikä esim. kelloa missään kohden ruutua kuten muissa koneissa... miten applen kone voi olla näin keskiaikainen??? Sivun scrollaaminen alaspäinkin onnistuu ainoastaan nuolinäppäintä näpyttelemällä, välilyöntinappula ei siirrä sivua nopeasti alas päin kuten muilla koneilla eikä siirtopalkkia aina ole..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin keväällä MacBookiin, koska itselle se on parempi musiikkijutuissa. Mietin kyllä pitkään pöytä-pc:n, Windows- läppärin ja MacBookiin välillä. Pc- kone olisi ollut pitkäikäisiä, koska siihen saa vaihdettua tarvittaessa uusia osia, mutta oli kuitenkin liikaa tilaa vievä. Läppäriin taas ei itse pysty vaihtamaan osia ja vanhenevat nopeasti, eli alkavat hidastella. Macbookista oli kokemusta ennestään, ja edellinen toimikin monta vuotta hidastelematta. Myös jälleenmyyntiarvo maceilla parempi. Macceihin saa myös asennettua Windowsin Macin oman käyttöjärjestelmän rinnalle https://support.apple.com/fi-fi/HT201468

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla