Ootteko seuranneet sunnuntaisin tulevaa Silta-sarjaa?
Koukuttava, en malttaisi odottaa seuraavaa jaksoa. Ei saa kuitenkaan spoilata :)
Kommentit (36)
Siitähän tulee, olikohan Foxilta, Amerikka-Meksiko-versio nimeltään The Bridge. Kauheen hupaisaa seurata mikä on samaa ja mikä on tehty eri lailla...
Hei please, mun pitäisi voida tehdä töitä! Nyt mä vain mietin tätä!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:32"]
Mä jäin pohtimaan muutamaa seikkaa:
- miksi TT potkaisi miespoliidia paikkaan, joka oli kipeä.Tiesikö siitä ja onko tuttu tälle poliisille?
- miksi se leski käyttää peruukkia?
-miespoliisin poika. ..mikähän sen rooli on?
Aivan loistava sarja!
[/quote]
Minäkin mietin, miksi leski käyttää peruukkia. Tällä hetkellä uskon sen liittyvän vain haluun miellyttää (nyt edesmennyttä) miestä. Hänellähän oli muuten se aina päässä, mutta kun miehen petturuus selvisi, otti peruukin pois.
En usko että Stefan olisi yrittänyt tappaa oman siskonsa, joten häntä en pidä murhaajana.
Tosiaan hyvää viihdettä!
Ajattelitteko te kaikki muutkin heti alusta lähtien, että sillä naisella on peruukki päässä? Minä ajattelin; se on jotenkin niin kypärämäinen.
Mekin ollaan mietitty näitä..
- Stefan liittyy asioihin varmaan jotenkin, mutta en usko, että päätekijä olisi noin vahvasti alleviivattu heti alusta, luultavasti toi ne pullot kodittomille ja kun tuli katsomaan lopputulosta, löysikin siskonsa, miten muuten olisi vuosien jälkeen sattunut keskellä yötä sinne?
Vaihtoehtoisesti tietää jotain ja yrittää omalta osaltaan estää pahaa tapahtumasta ja on sen takia kaiken keskellä, ei vaan luota poliisiin ja siksi ei kerro tietojaan. Se, joka piti koditonta vankina, oli ainakin eri mies kuin Stefan, vaatteet olivat väärät ja ruumiinrakenne.
- Se miekkamies ei varmaankaan ole se pahis, hänellähän on käskyttäjä "Kenen nimeä ei mainita", johon se tyttö törmäsi siellä ovella. Miekkamiestä luultavasti jotenkin käytetään kyllä.
- Lisäksi epäilen, että poliisinpojan ex-tyttöystävä Freda kenties esim. urkkii poliisin tutkintalinjoja ex-poikaystävänsä kautta vai miksi aina kuvattaisiin ja näytettäisiin tarkkaan, että poika on aina chattaamassa tämän Fredan kanssa?
- Tekijä, joka potkaisi poliisia tuntee tämän jostain, ei olisi muuten jättänyt henkiin eikä olisi osannut potkaista arkaan paikkaan.
Alusta saakka olen miettinyt sitä, että halusiko murhaaja, että just nuo poliisit alkavat tutkimaan sillalle jätettyä naista.
-17-
Toisaalta mihin sitä muuten miestä potkaisisi, jos haluaa miehen pois pelistä, mutta ei hengiltä? Päästä voi lähteä henki, mutta munista vain toimintakyky hetkeksi.
Mutta miksi vaan potkaisisi, jos muuten lahtaa väkeä suruttomasti.
Miksi jättää poliisin henkiin?
Voisiko se Freda olla sydänsiirtopotilaan tytär?
minulta on jäänyt pari jaksoa katsomatta, taidan olla pudonnut jo juonesta.
Katsoin kaksi jaksoa + vähän kolmatta. Sitten pomppasi. Liian raaka minun katsottavakseni.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:55"]
- Stefan liittyy asioihin varmaan jotenkin, mutta en usko, että päätekijä olisi noin vahvasti alleviivattu heti alusta, luultavasti toi ne pullot kodittomille ja kun tuli katsomaan lopputulosta, löysikin siskonsa, miten muuten olisi vuosien jälkeen sattunut keskellä yötä sinne?
[/quote]
Stefanhan näki siskostaan kuvan jossain sossujen toimistossa vieraillessaan siellä muilla asioilla. Varmaan katsoi siinä tiedot, missä henkilön on havaittu asuvan ja meni heti samana iltana etsimään siskoaan. Murhaaja oli sattumalta tuonut ne pullot samana iltana.
Onkohan Freja oikeesti se mitä sanoo olevansa?
Jos se onkin murhaaja...
Muistatteko aloitusjakson? Siinähän Stefan oli rannalla (en ole varma, kumman maan puolella) katsomassa sitä, kun valot sammuivat sillalta. Seurasi toimintaa ei-yllättyneenä - mielestäni siis tietää, mutta ei ole tekijä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:55"]
[/quote]
Stefanhan näki siskostaan kuvan jossain sossujen toimistossa vieraillessaan siellä muilla asioilla. Varmaan katsoi siinä tiedot, missä henkilön on havaittu asuvan ja meni heti samana iltana etsimään siskoaan. Murhaaja oli sattumalta tuonut ne pullot samana iltana.
[/quote]
Tuota en muistanutkaan!
Mutta tuosta huolimatta Stefan linkittyy vähän liikaa noihin juttuihin vaikken edelleenkään usko, että hän on murhaaja.
Nyt epäilen vielä enemmän, että hän aavistaa/tietää jotain, mutta ei jostain syystä kerro tietojaan poliisille.
Mä jäin pohtimaan muutamaa seikkaa:
- miksi TT potkaisi miespoliidia paikkaan, joka oli kipeä.Tiesikö siitä ja onko tuttu tälle poliisille?
- miksi se leski käyttää peruukkia?
-miespoliisin poika. ..mikähän sen rooli on?
Aivan loistava sarja!