Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko seuranneet sunnuntaisin tulevaa Silta-sarjaa?

Vierailija
31.07.2013 |

Koukuttava, en malttaisi odottaa seuraavaa jaksoa. Ei saa kuitenkaan spoilata :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan ei ole murhaaja. Murhaaja on se, jonka kanssa Mette viestitteli viime jaksossa.

Vierailija
2/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten PASKA loppu! Siis kaikki vain sen takia, että Jens/Sebastian pääsi kostamaan Martinille vaimonsa ja poikansa kuoleman. Hirveitä plot holeja, esim. miten J/S muka pystyi pimentämään koko Juutinrauman sillan. Olisin odottanut, että Augustia ei olisi löydetty ollenkaan, ja Martin olisi jäänyt saman epävarmuuden tilaan kuin J/S.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi katsomatta alku, miten se August sitten kuoli? Minkä takia se päätekijä laittoi Martinin (miespoliisi) ampumaan sitä naista sillalla?

Vierailija
4/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä, että loppu oli HUONO. 

Vierailija
5/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jens hautasi Augustin elävänä. Oli rakentanut äitinsä entisen talon autotalliin salaseinän, jonka taakse hän hautasi Augustin. Saga tajusi, missä August oli, mutta ei ehtinyt ajoissa. Martin ampui naista sillalla, koska Jens lupasi paljastaa Augustin olinpaikan, jos Martin ampuu naista.

Vierailija
6/36 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen, ja ihan koukussa! En ole aikoihin edes katsonut mitään dekkaria, joten uppoaa tosi hyvin, tuntuu uskottavalta ja jännältä (yhden jakson jälkeen mies sai tulla mukaan pesutupaan tyhjentämään konetta...).

Vierailija
7/36 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson sarjaa netflixistä. 8 jakso loppui just. Ja jännää on jatkossakin. Jos huomenna katsois loput. Ihanan koukuttava sarja.

Vierailija
8/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös!

En ollut ikinä edes kuullut tuosta sarjasta, vahingossa tuli selattua tv-ohjelmia sinä sunnuntaina, kun tuosta tuli eka osa ja suosittelijana toimi dekkari + ruotsalaisuus, joka yleensä toimii eikä taaskaan tuottanut pettymystä.

Vierailija
9/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut. Tyttären kanssa keskustellaan nyt siitä, kun minusta se "asuntomies miekkoineen" on se pahis. Tyttären mielestä se on irrallinen osa vielä. Mitä mieltä olette?

Tämähän ei ole spoilaus, koska etenemme Suomen tahtiin ja tämä on katsojien pohdintaa.

Vierailija
10/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin luulen, että se sosiaalityöntekijä stefan on se tappaja. Epäilyttävä tyyyppi. Tuossa jotenkin on hyvä se, että henkilöhahmot ovat niin irrallisia toisistaan. 

Vierailija
11/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sarjassa on tosiaan paljon purtavaa eli jännite riittää jatkoon aina : )

Vierailija
12/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa tätä samaa mieltä :-). Olen ihan koukussa. Älkää vaan spoilatko loppua!

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 01:03"]

Mä jotenkin luulen, että se sosiaalityöntekijä stefan on se tappaja. Epäilyttävä tyyyppi. Tuossa jotenkin on hyvä se, että henkilöhahmot ovat niin irrallisia toisistaan. 

[/quote]

Vierailija
13/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen siinä puhutulle kielelle.

Vierailija
14/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut katsoa, mutta kun sitten pari ekaa jaksoa missattuani yritin katsoa sitä yle areenasta, niin tekstitys ei jotenkin ollenkaan toiminut, ehkä puolet puheesta tuli tekstitettynä, en tiedä oliko vaan yhteydessä häikkää. Ruotsi vielä menis ihan ok, mutta kun siinä on tanskaa ja skånen murretta, niin se menee mulla Ruotsissa vuoden opiskelleenakin sen verran ohi, että katselunautinto ei oikein toimi :)

Pitää varmaan yrittää uudestaan. Rakastan ruotsalaisia dekkareita, Wallanderia ja Maria Werniä jne. Kuulosti tosi hyvältä tuo sarja.

Vierailija
15/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 01:00"]

Olen seurannut. Tyttären kanssa keskustellaan nyt siitä, kun minusta se "asuntomies miekkoineen" on se pahis. Tyttären mielestä se on irrallinen osa vielä. Mitä mieltä olette?

Tämähän ei ole spoilaus, koska etenemme Suomen tahtiin ja tämä on katsojien pohdintaa.

[/quote]

Minäkään en tiedä, sillä etenen Suomen tahtia. Mutta mielestäni se asunnon mies ei voi olla murhaaja, sillä hänellä on muistikatkoja. Syyllinen on joku todella älykäs ja skarppi mies. Veikkaan, että syyllinen on joku siellä kodittomien majatalossa aiemmin työskennellyt. Joku hoitotyöntekijä ehkä. Hän on työnsä puolesta muodostanut yhteyden mm. tähän muistikatkoiseen asunnossa asuvaan mieheen, ja käyttää häntä hyväkseen tilausten tekemisessä, esim. se miekka.

En usko että murhaaja on Stefan, sillä hänestä on vain tarkoituksella tehty jotenkin karmivan oloinen, mutta uskon hänen olevan vain huonoista oloista tullut mies, joka haluaa auttaa muita, esim. sitä Veronicaa, jolle hommasi talon. 

Vierailija
16/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattonu jo ekan kauden netflixistä. Huippu. Seuraavaa kautta ootellesa.

Vierailija
17/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä sarja! Katsoin sen Netflixistä ja muutamassa päivässä piti katsoa kun oli niin jännä. :) Koukuttava, suorastaan. Ei voi kuin suositella.

Vierailija
18/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se on sen sydämensiirtoleikkauksen komplikaatioihin kuolleen miehen tytär?

Vierailija
19/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä sarja,jäin heti koukkuun ekasta jaksosta lähtien. Tykkään myös Foylen sodasta mikä tulee myös sunnuntaisin.

Vierailija
20/36 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivujuonne: minkähän takia se sydämensiirtoleikkausmiehen leski käyttää peruukkia? Viime jaksossa hän otti sen hetkeksi pois, ja alla oli ihan tervettä tukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan