Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautuvatko rinnat entsiin mittoihinsa synnytyksen ja imetyksen jälkeen?

Vierailija
31.07.2013 |

Heti raskauden alussa rintani kasvoivat huimasti: B-kupista jouduin siirtymään D-kuppiin, mistä en todellakaan ollut ilahtunut. Ottaisin mielelläni takaisin ne pienemmät ja käytännöllisemmät rinnat. Nyt olen raskauden viimeisellä kolmanneksella ja tuntuu, että rintojen kasvu on ainakin pysähtynyt. Palautuvatko rinnat takaisin entiseen kokoonsa synntyksen ja imetyksen jälkeen, pysyykö rintojen koko tällaisena pitkän aikaa vai kasvavatko rinnat tästä vielä? Millaisia kokemuksia teillä on? Painoni ei ole noussut mitenkään erityisen rajusti, joten erityisesti kiinnostavat ne äidit, jotka ovat palanneet samaan painoon kuin ennen raskautta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat ihanan parin nahkarukkasia

Vierailija
22/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kiinteistä C-rinnoista riippuvat E-rinnat. Lihonut olen 3 kg, joten en usko noin suuren koon muutoksen johtuvan pelkästään lihomisesta. Toiveissa on kyllä karistaa nuo muutamakin kilo. Imettämisen lopettamisesta on jo vuosi ja neljä kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, minkähän näköinen musta tulee tän jälkeen.. Ennen reiluhko C, nyt taitaa (ainakin laskurin mukaan)olla H jos vain viitsisin oikeankokoiset liivit hankkia. DD/E ainakin liian pieni. Kiloja tullut 28 viikkoon 11, tosin ei kuulemma näy missään muualla kuin mahassa, ennen raskautta painoin 53kg. Ekaa odottelen.
No, taitaa tokan jälkeen käynti veitsen alla olla paikallaan..

Vierailija
24/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄH? Viikkoja 11 ja kiloja tullut 28kg? Onkohan jäänyt nyt pilkku välistä? Itse olen ymmärtänyt, ettei noilla viikoilla juurikaan painao pitäisi vielä kovasti tulla..

Vierailija
25/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla raskauden aikana A-B -kupista tuli selkeä B. Imetysaikana (täysimetyksellä 5,5 kk, iltaimetys loppui viimeisenä lapsen ollessa vuosi ja kolme kk) mentiin niillä B-kupeilla, mutta vähän pienempinä kuin raskauden aikana. Vaihteli tietty täysimetysaikana sen hetken maitotilanteen mukaan... Nyt reilu vuosi imetyksen lopettamisen jälkeen ollaan taas lähtötilanteessa: A-B -kuppi ja ihan yhtä kiinteät ja terhakat nää pikkurinnat on kuin ennenkin, vaikka tuo yksi ei sitä uskokaan. Ehkä jopa vähän kimmoisammat kun ennen, teki ilmeisesti hyvää se jumppa, jonka ahneen vauvan imuote aiheutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme