Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas petyin mieheen..

Vierailija
30.07.2013 |

Hän tuli 2vk työmatkalta, ja sovimme että vietämme tämän illan yhdessä.. Hänkin tuntui odottavan sitä kovasti. Tosiaan hän tuli kaupunkiin neljältä, eikä ole vielä näkynyt.. Okei, ymmärrän että on työjuttuja mutta lapsetkin ovat yötä anoppilassa että me saisimme hetken olla kaksistaan. Ja työjutut ei nyt ole ihan pakollisia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tuli soittoa että ei ole vielä tulossa.. itku.

Vierailija
2/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itke rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiin meni.

Vierailija
4/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:39"]

naisiin meni.

[/quote]

Toivottavasti ei.. kun tulee niin taitaa nukahtaa vaan. Ehtii se naisiin huomennakin kun mä lähden lasten kanssa mökille.

Vierailija
5/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää :( Mikähän on muka tärkeämpää? 

Vierailija
6/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:56"]

Ikävää :( Mikähän on muka tärkeämpää? 

[/quote]

Työt.. Ja nyt lähti hakemaan kalastustavaransa viereiseltä paikkakunnalta kun ystäväperhe on lähdössä mökille. Kyllä turhauttaa ja harmittaa. Olen kyl tosi pettynyt.

Vierailija
7/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee 2 viikon jälkeen kotiin ja sä lähdet heti lasten kanssa mökille? Millon lapset näkee isää kun tänään ovat mummolassa ja huomenna lähdette pois? 

Vierailija
8/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on lasten kanssa huomenna kun olen töissä ja tulee torstaina perässä. Itse hän tätä ehdotti että saa hieman hengähtää..

Vierailija
9/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:07"]

Isä on lasten kanssa huomenna kun olen töissä ja tulee torstaina perässä. Itse hän tätä ehdotti että saa hieman hengähtää..

[/quote]

Kuulostaa erittäin epäilyttävältä koko homma. En ainakaan uskoisi. Milloinkas se sinä sitten saat hengähtää. eihän miehen työmatkallaan ole tarvinnut huolehtia lapsista kuten sinun.

Vierailija
10/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups.. erittäin erikoinen kuvio.. mietihän ap hiukan.

Vierailija
11/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No johan on ukko!?! Palaverin paikka.

Vierailija
12/24 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:26"]

[/quote]

No johan on ukko!?! Palaverin paikka.

[/quote]

Nyt kyllä ap perut huomisen mökille lähtösi, ja sonot että menette to kaikki yhdessä. Saat nähdö kuinka ukkos naama venähtää...treffit piloilla.

Vierailija
13/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onkstää provo? Tanssit ihan ukkos pillin mukaan ja itket perään. Olet hieman sinisilmäinen.

tee kuten 13 neuvoo.

Vierailija
14/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te niin outoa porukkaa, päivät pitkät elätte rintamaidonhuuruista elämää, ei ihmekään, että todellisuudentaju hämärtyy. 

Ihmettelen siis kovasti näitä palstamammoja, jotka ovat ihan varmoja, että pettämässähän se on, ukko, kun ei tulekaan työpaikaltaan suoraan kotiin vaan tekee töitä ja keksii muuta puuhaa. 

Kahden viikon työmatka on taatusti todella raskasta. Yrittäkääs itse asua kaksi viikkoa hotellissa poissa kotoa ja tehdä töitä miltei vuorokauden ympäri. Ja vaikka sattuisikin olemaan hieman kevyempi työohjelma, jos poissa kotoa oleminen väsyttää. Ja ihan varmasti tuollaisen reissun jälkeen tarvitsee palautumisaikaa. 

Samoin ihmettelen ap:ta joka tippa linssissä odottaa miestään ja pettyy hetki hetkeltä yhä enemmän, kun miestä ei näy. Tiesikö miehesi, että odotat häntä into piukassa, seksi mielessä, kotiin vai pitikö tämän olla yllätys? Jos ajattelit yllättää miehesi, yllätys meni piloille, koska miehet eivät vieläkään osaa lukea vaimojensa ajatuksia. Jos taas mies tiesi, että odotat häntä kotiin ilman lapsia, sen pahempi miehelle, koska olisihan hän voinut hieman hellittää omista mieliteoistaan (työt, harrastus) ihan vain siksi, että kaksi viikkoa erossa on tosiaankin aika pitkä aika. Miehen pitäisi ymmärtää, että vaimolla on ikävä. 

Kai ap sentään soitit miehellesi ja kerroit, että odotat häntä kotiin! Jos et tehnyt sitä, paha juttu sinulle. Seuraavalla kerralla muista sopia tarkemmin askelkuviot miehen kanssa. 

Vierailija
15/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, pelimiehiä on muitakin. Itse myös töiden varjolla elin aiemmin aikamoista kaksoiselämää. Marttyyriksi tekeytyvä työn raskaan raataja on aika hyvin suojassa epäilyiltä ja kritiikiltä. Nyt uudessa suhteessa näitä "töitä" ei enää ole tarvetta tehdä.

Ikävä juttu ap, mutta eiköhän joku toinen ole nyt aika paljon tärkeämpi hänelle kuin sinä. Muuten hän olisi tullut kipin kapin luoksesi.

Vierailija
16/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi tuo "Ja TAAS petyin mieheen"? Milloin viimeksi ja miksi?

Vierailija
17/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais mies palata kun ap katosi  20.07

Vierailija
18/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 00:19"]

Hehe, pelimiehiä on muitakin. Itse myös töiden varjolla elin aiemmin aikamoista kaksoiselämää. Marttyyriksi tekeytyvä työn raskaan raataja on aika hyvin suojassa epäilyiltä ja kritiikiltä. Nyt uudessa suhteessa näitä "töitä" ei enää ole tarvetta tehdä.

Ikävä juttu ap, mutta eiköhän joku toinen ole nyt aika paljon tärkeämpi hänelle kuin sinä. Muuten hän olisi tullut kipin kapin luoksesi.

[/quote]

Joo, näitä "pelimiehiä" on "nähty" näillä palstoilla. Ne eivät tosiaankaan tiedä, millaista on olla työstä ihan oikeasti nääntynyt, kun omin sanojensa mukaan käyvät kuksimassa kaikkea, mikä liikkuu. Tuskin niillä mitään oikeaa vastuutakaan on työstään. 

Eivät ne voi myöskään käsittää, että on ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka potevat työnarkomaniaa. Työ menee kaiken edelle, ja sen eteen ollaan valmiita tekemään miltei mitä tahansa. Minä tiedän. Olen itse työnarkomaani ja olen naimisissa työnarkomaanin kanssa.  

Vierailija
19/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan ihmettelen et isä ei ole lapsiaan nähnyt 2 viikkoon ja haluaa heti "hengähtää"? Kai sitä nyt voi ottaa vähän iisimmin vaikka olisikin perheen kanssa? 

Vierailija
20/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, opi että pettyä voit vain omiin valintoihisi. Mies aikuisena ihmisenä on oikeutettu tekemään valintansa. Sinä myös. Näin ajatellen ei tarvitse pettyä tai syytellä toista. 

Miehesi ei siis nyt syystä tai toisesta tee kuten olit(te) sopinut, mutta mukavampi sinun nyt on ottaa ilo irti, nauttia yksinolosta kuin pilata tämä yksinäinen ilta surkutteluun. Valintoja, tyttöseni, valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän