Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja taas petyin mieheen..

Vierailija
30.07.2013 |

Hän tuli 2vk työmatkalta, ja sovimme että vietämme tämän illan yhdessä.. Hänkin tuntui odottavan sitä kovasti. Tosiaan hän tuli kaupunkiin neljältä, eikä ole vielä näkynyt.. Okei, ymmärrän että on työjuttuja mutta lapsetkin ovat yötä anoppilassa että me saisimme hetken olla kaksistaan. Ja työjutut ei nyt ole ihan pakollisia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 00:08"]

Ihmettelen siis kovasti näitä palstamammoja, jotka ovat ihan varmoja, että pettämässähän se on, ukko, kun ei tulekaan työpaikaltaan suoraan kotiin vaan tekee töitä ja keksii muuta puuhaa. 

Kahden viikon työmatka on taatusti todella raskasta. Yrittäkääs itse asua kaksi viikkoa hotellissa poissa kotoa ja tehdä töitä miltei vuorokauden ympäri. Ja vaikka sattuisikin olemaan hieman kevyempi työohjelma, jos poissa kotoa oleminen väsyttää. Ja ihan varmasti tuollaisen reissun jälkeen tarvitsee palautumisaikaa. 

[/quote]

Täysi komppi tälle.

Itse reissaan työn puolesta paljon, tosin vain muutaman päivän mittaisia matkoja. Ja olen aivan poikki niiden jälkeen, voin vaan kuvitella mitä se on kahden viikon reissun jälkeen. Ymmärrän AIVAN täysin, että haluaa hetken hengähtää ihan itsekseen reissun ja lentojen jälkeen - vaikka sitten sen työn parissa, sitten ei ole enää niin ylikierroksilla ja väsynyt reissun jälkeen ja on ihanaa olla perheen kanssa. Ja kun katsoo ne sähköpostit ja muut siinä ensin ihan rauhassa itsekseen niin sitten on relampi meininki eikä työasiat pyöri enää päässä. 

Ihan tasan viimeinen asia, joka mulle työmatkan jälkeen tulee mieleen on toiset miehet.

Vierailija
22/24 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Mies tuli puoli yhdeksän aikoihin kukkien kanssa. Syötiin iltapalat ja mies meni nukkumaan. En ihan tosi halua uskoa et mieheni pettää ennen kuin jäisi rysän päältä kiinni. Meidän suhde perustuu luottamukseen, enkä koe että se olisi mikään huono asia. Minua on aiemmassa suhteessa petetty, mutta nyt ei ole sitä tunnetta. Tosiaan odottelen miestä huomenna tulevaksi. Hän on surkea aikatauluttamaan - on ollut aina - ja tähän saan usein pettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 00:08"]

Ihmettelen siis kovasti näitä palstamammoja, jotka ovat ihan varmoja, että pettämässähän se on, ukko, kun ei tulekaan työpaikaltaan suoraan kotiin vaan tekee töitä ja keksii muuta puuhaa. 

Kahden viikon työmatka on taatusti todella raskasta. Yrittäkääs itse asua kaksi viikkoa hotellissa poissa kotoa ja tehdä töitä miltei vuorokauden ympäri. Ja vaikka sattuisikin olemaan hieman kevyempi työohjelma, jos poissa kotoa oleminen väsyttää. Ja ihan varmasti tuollaisen reissun jälkeen tarvitsee palautumisaikaa. 

[/quote]

Täysi komppi tälle.

Itse reissaan työn puolesta paljon, tosin vain muutaman päivän mittaisia matkoja. Ja olen aivan poikki niiden jälkeen, voin vaan kuvitella mitä se on kahden viikon reissun jälkeen. Ymmärrän AIVAN täysin, että haluaa hetken hengähtää ihan itsekseen reissun ja lentojen jälkeen - vaikka sitten sen työn parissa, sitten ei ole enää niin ylikierroksilla ja väsynyt reissun jälkeen ja on ihanaa olla perheen kanssa. Ja kun katsoo ne sähköpostit ja muut siinä ensin ihan rauhassa itsekseen niin sitten on relampi meininki eikä työasiat pyöri enää päässä. 

Ihan tasan viimeinen asia, joka mulle työmatkan jälkeen tulee mieleen on toiset miehet.

[/quote]

Itselläni mies joka tekee myös reissuhommaa, käytännössä se on justiin tuota että rähjäsessä hotellissa jossain kaukana korvessa mutta AINA mies tulee suoraan kotiin. Vaikka olisi viikkojen työrupeama takana niin kotio se tulee eikä kaipaa jotain omaa-aikaa pois perheestään.

Toi on ap todella kurjaa. Ja niinkuin aina parisuhteessa niin ne omat tunteet on tärkeitä, siinä missä sun miehellä on oikeus omiin niin on sinullakin omiisi. Tottakai saa olla loukkaantunut ja pettynyt tilanteeseen. Eikä auta jos ette kerro omista ajatuksistanne, noin ette vaan lähene toisianne kun ette kerro miltä itsestänne tuntuu.

Vierailija
24/24 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä olisin niin toivonut, että olisit tullut heti kotiin, etkä mennyt töihin, kun on ollut niin ikävä. mutta kiva kuitenkin kun tulit ja toivottavasti reissu meni hyvin."

ei se tuon kummempaa vaadi. oman pettymyksensä voi ilmaista, mutta miestäkään tuskin kannattaa syyllistää, jos tämä nyt ei tahallaan tuollaista aina tee.