Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettynyt sikiön sukupuoleen

Vierailija
30.07.2013 |

Miten voisin saada miehen aidosti iloitsemaan tulevasta vauvasta? Oli toivonut toista sorttia kuin tulossa on, samaa sukupuolta oleva lapsi meillä siis jo on.

Itse olen vain onnellinen sikiöstä, jolla näyttää olevan kaikki hyvin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sinä voit asiaan kauheasti vaikuttaa. Mies käsittelee asiaa omassa päässään aikansa, on todennäköisesti viimeistään vauvan saapuessa ihan tyytyväinen siihen mitä tuli. :) Voihan tuo harmittaa alkuun, mutta varmaan aika harvoin jää katkeruus kytemään loppuelämäksi. Älä tee asiasta numeroa.

Vierailija
2/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina pelkäsin, että syntyy tyttö.

Onhan tytöt pieninä söpöjä jne, mutta kammotti jo ajatus, että vanhempana siihen tungetaan sormia jossain likaisessa oksennuksen ja kusen hajuisessa baarin vessassa. Tai polvillaan jossain poikalauman keskellä naama eritteissä.

Vanhempana en olisi kertakaikkiaan kestänyt tietoisuutta tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa:

Kyllähän pojista enemmän varmaan harmia aiheutuu, mutta kotiintulot nenä poskella murrosiässä tai sakot viritetystä moposta on pientä verrattuna siihen, että tytär pannaan paksuksi ties missä corollan takapenkillä tai hakataan jossan kaupungin vuokrayksiössä päivästä toiseen jonkun työttömän baari-nicon ja sen kavereiden toimesta .

Tiedän, ettei noin toki käy kaikille, mutta itse en kestäisi sen mahdollisuutta.

Nykyään kun meno tytöilläkin on mitä on.

Vierailija
4/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas...

Vierailija
5/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:58"]

3 jatkaa:

Kyllähän pojista enemmän varmaan harmia aiheutuu, mutta kotiintulot nenä poskella murrosiässä tai sakot viritetystä moposta on pientä verrattuna siihen, että tytär pannaan paksuksi ties missä corollan takapenkillä tai hakataan jossan kaupungin vuokrayksiössä päivästä toiseen jonkun työttömän baari-nicon ja sen kavereiden toimesta .

Tiedän, ettei noin toki käy kaikille, mutta itse en kestäisi sen mahdollisuutta.

[/quote]

Vanhemmat voi aika paljon vaikuttaa siihen mihin lapsensa joutuu esimerkiksi hyvän itsetunnon kautta. Voi kyllä olla että sinun lapsellasi olisi/on sillä puolella vähän työstämistä.

Vierailija
6/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:58"]

3 jatkaa:

[/quote]

Hah! Onko kasvatus sulle täysin vieras käsite..? Ja hyi vittu mikä ajatuksen juoksu sulla on! Et sä tytärtä ansaitsiskaan.

Vierailija
7/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap voi tehdä yhtään mitään. Miehesi mieli muuttuu jossain vaiheessa. Hän on itse vastuussa tunteistaan ja pärjää niiden kanssa varmasti. Älkää ylireagoiko tällaiseen aika inhimilliseen asiaan, jonka aika korjaa.

Vierailija
8/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kolmonen puhua ihan omista kokemuksistaan. Sääliö.

Vierailija
9/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellaan että minulle olisi tulossa tyttö ja mun mies ei haluasi silti mieheni rakastaa minua vaikka tulisikin vaan tyttöjä 3 

Vierailija
10/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olimme molemmat pettyneitä kun toinenkin lapsi oli poika. Kovasti toivoimme tyttöä. Miehini pääsi asiasta nopeammin yli. Pettymyksestä huolimatta oli selvää, että olemme onnellisia terveestä pojastamme ja rakastamme häntä yksilönä yhtä paljon kuin jos olisi se toivottu tyttö tullut. Ei noille pettymyksen tunteille vain mitään voi.

Vierailija
11/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:51"]

Onhan tytöt pieninä söpöjä jne, mutta kammotti jo ajatus, että vanhempana siihen tungetaan sormia jossain likaisessa oksennuksen ja kusen hajuisessa baarin vessassa. Tai polvillaan jossain poikalauman keskellä naama eritteissä.

[/quote]

muisteletko omaa nuoruuttasi vai?

Vierailija
12/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sä et oo terve

Vierailija
13/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ollut tarvetta selvittää sukupuolta etukäteen...se otetaan mikä annetaan!

Ihana nauttia raskaudesta ja arvuuteella kumpi tulee...

Vierailija
14/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenenköhän kasvattamat pojat kohtelee tyttöjä huonosti... Niinpä.

Vierailija
15/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:57"]

Onneksi ei ole ollut tarvetta selvittää sukupuolta etukäteen...se otetaan mikä annetaan!

[/quote]

Ja kokea pettymys sitten lapsen ollessa maailmassa.

Onneks ei ole tarvinnut pettyä kun on osannut tehdä sitä mitä haluaa.

Vierailija
16/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:49"]

[/quote]

sä et oo terve

[/quote]

Aijaa?

Sinustako nuo jutut on ihan jees ja oikein odotat lapsen kasvavan, jotta tuo alkaa?

Vierailija
17/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen miehen hankkimaan jostain itselleen sitten sellainen sikiö kuin haluaa! :/ Jotkut eivät sitten voi millään olla tyytyväisiä mihinkään, tyypillisen suomalaista, oikein vihaksi pistää. Miten mies edes kehtaa käyttäytyä noin raskaana olevan naisensa edessä??

Eikö tärkeintä ole kuitenkin se että lapsi on terve, oli sitten kumpi vaan??

Vierailija
18/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:22"]

[/quote]

[/quote]

Mikä pettymys? Onko kaikkien siis ihan pakko tuntea pettymystä lastensa sukupuoleen? Mulla on kolme lasta, kenenkään kohdalla en selvittänyt sukupuolta etukäteen. Enkä pettynyt kertaakaan. Olen kai sitten hyvin outo ihminen.

Vierailija
19/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Mikä pettymys? Onko kaikkien siis ihan pakko tuntea pettymystä lastensa sukupuoleen? Mulla on kolme lasta, kenenkään kohdalla en selvittänyt sukupuolta etukäteen. Enkä pettynyt kertaakaan. Olen kai sitten hyvin outo ihminen.

[/quote]

Olet siis onnellisesti saanut mitä olet toivonut. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

Vierailija
20/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet siis onnellisesti saanut mitä olet toivonut. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

[/quote]

Joo, olen saanut kolme lasta, kolme tervettä ja fiksua lasta. Se on todellakin enemmän kuin mitä olen toivonut. Tiedän olevani hyvin onnekas.