Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

En aio viedÀ vihille naista jolla on ollut yli 0 seksikumppania

Vierailija
08.08.2020 |

t. M42 poikuus tallella.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on pilalla jos hÀÀyönÀ ei immenkalvo poksahda ja veri lennÀ.

Miten se muka poksahtaisi? EihÀn se mikÀÀn umpinainen kalvo ole, vaan ihoa oleva kapea renhas emÀttimen reunalla kuin kumitiiviste, ei se vÀlttÀmÀttÀ edes mitenkÀÀn repeÀ koska on joustavaa ihoa. Toki jos kuiviltaan runnoo menemÀÀn niin voi saada verta tulemaan.

KyllÀ immenkalvosta kuuluu poksahdus kun sen lÀpi penis porautuu.

No vÀhÀn ihmettelinkin kun naapuriasuntooni muutti nuori pariskunta ja heti ekana iltana sieltÀ kuului kauhea pamaus.

Mutta nyt tiedÀn mikÀ se oli. Kiitos.

Vierailija
42/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jassoo. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NykyÀÀn on harvassa miehiÀ, jotka haluavat sÀÀstÀÀ seksin avioliittoon. Ap on jaksanut ihmeen pitkÀÀn.

EiköhÀn tÀssÀkin tapauksessa kyseessÀ ole joku surkea reppana, joka yksinkertaisesti ei ole pÀÀssyt sitÀ seksiÀ harrastamaan.

Voin kertoa ettÀ eipÀ ole. SeksiÀ minulle ovat tyrkyttÀneet useat naiset, mutta koska arvostan itseÀni JA mahdollista tulevaa vaimoani, en ole noihin sinÀnsÀ houkutteleviin tarjouksiin kuitenkaan tarttunut.

Joillakin meistÀ on nimittÀin tÀtÀ luonteenlujuutta.

-ap

Niin niin. eiköhÀn nÀmÀ "itsensÀ sÀÀstÀjÀt"ole olleet jo pian kahdenkympin jÀlkeen tosiaan naimisissa eikÀ ole mitÀÀn neljÀkymppisiÀ setÀmiehiÀ.

Vierailija
44/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NykyÀÀn on harvassa miehiÀ, jotka haluavat sÀÀstÀÀ seksin avioliittoon. Ap on jaksanut ihmeen pitkÀÀn.

EiköhÀn tÀssÀkin tapauksessa kyseessÀ ole joku surkea reppana, joka yksinkertaisesti ei ole pÀÀssyt sitÀ seksiÀ harrastamaan.

Voin kertoa ettÀ eipÀ ole. SeksiÀ minulle ovat tyrkyttÀneet useat naiset, mutta koska arvostan itseÀni JA mahdollista tulevaa vaimoani, en ole noihin sinÀnsÀ houkutteleviin tarjouksiin kuitenkaan tarttunut.

Joillakin meistÀ on nimittÀin tÀtÀ luonteenlujuutta.

-ap

No, eihĂ€n tuota usko kukaan. đŸ€Ł

Vierailija
45/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Kelpaako sitten oman ikÀisesi neitsyt nainen? Anna kun arvaan: ei.

Miksi pitÀisi vanha neitsyt ottaa, jos nuortakin tavaraa on tarjolla?

Nuoret naiset, jotka haluaa seksiÀ ikÀistÀÀn vanhemmilta, haluaa siis nimenomaan seksuaalisesti kokeneen miehen, sorry.

Ei. Se on lompakko, joka kiinnostaa.

Mahdollisesti sekin. Ei teitĂ€ setĂ€miehiĂ€ kukaan aidosti halua paitsi ne oman ikĂ€isenne rupsahtaneet naiset. Sori. Ne nuoret tytöt haluavat teistĂ€ vain elĂ€myksiĂ€ ja kokemuksia, ihan samoin kuin nuoret miehet vanhoilta naisilta, joilla on rahaa, itsevarmuutta ja kokemusta.

Vierailija
46/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikilla on samat vÀrkit. MitÀÀn "koeajoa" ei tarvita.

Sen sijaan ihmiset voisi seurustella ensin ilman seksiÀ. Se vÀhentÀisi hÀmmennystÀ siitÀ, kuka on se oikea. Itse tuhlasin 7 vuotta parisuhteessa, joka ei johtanutkaan hÀihin. Jos seksiÀ ei olis ollut, olisin lopettanut suhteen jo vuosia aiemmin. Seksi saa helposti luulemaan ettÀ vÀlillÀ on jotain syvempÀÀ ja johtaa siten harhaan. Samoin aiemmat seksikokemukset voi saada vÀÀristyneen riman, jota oikeasti muuten hyvÀ kumppani ei voi koskaan ylittÀÀ. Eli joku voi hylÀtÀ hyvÀn suhteen jos ei ole tarpeeksi hyvÀ, mutta sitten tyytyykin myrskyisÀÀn suhteeseen ihan vain koska luulee siinÀ olevan se elÀmÀn suhde kun "seksi on mahtavaa". Vaikka suhteessa olis jopa vÀkivaltaa tai vallankÀytttöÀ. Se seksikin voi olla vallankÀytön vÀline.

YlipÀÀtÀÀn toivoisi ettÀ ihmiset kÀyttÀisi jÀrkeÀ suhteissa ja miettisi muutakin kuin jotain seksiÀ.

Olen ollut nyt 7v selibaatissa vaikka seksi on ollut tosi tÀrkeÀÀ. Olen tajunnut ettÀ on oikeasti mahtavaa etsiÀ kumppania ilman sitÀ, koska oma ajattelu ei sumennu. Ja en aio harrastaa mitÀÀn ennen hÀÀyötÀ. Jos kemia toimii, varmasti toimii se seksikin ihan hyvin.

Ja jos joku sanoo (joku kumminkin vÀittÀÀ), etten vain ole saanut hyvÀÀ seksiÀ tai ollut kumppaneita riittÀvÀsti, niin mulla on ollut 2 (parisuhteita) ja olen 30v. Olen "saanut" aina, joten se ei ole kumppanin osaamisesta tai vÀrkeistÀ kiinni. Jos ei "saa", sitÀ kannattaa harjoitella sitten avioliitossa. Semmoista ettÀ jonkun pitÀisi antaa sulle huippukokemus, ei ole olemassakaan. Ei kukaan voi "antaa" sulle orgasmia.

Kannattaa keskittyÀ mielummin rakkauteem ja sitoutumiseen. Ihminen joka voi olla oma itsensÀ, tulee helpommin.

T. Rakkaus kestÀÀ. Ei sitÀ vanhuksena halua rinnalleen enÀÀ muuta kuin sielunkumppanin tukemaan. Valitse siis viisaasti.

Vierailija
47/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka poksahtaisi? EihÀn se mikÀÀn umpinainen kalvo ole, vaan ihoa oleva kapea renhas emÀttimen reunalla kuin kumitiiviste, ei se vÀlttÀmÀttÀ edes mitenkÀÀn repeÀ koska on joustavaa ihoa. Toki jos kuiviltaan runnoo menemÀÀn niin voi saada verta tulemaan.

No vÀhÀn ihmettelinkin kun naapuriasuntooni muutti nuori pariskunta ja heti ekana iltana sieltÀ kuului kauhea pamaus.

MitÀ nuorempi nainen niin sitÀ kovempi poksahdus. Vanhoilla 25-> kuuluu enÀÀ vaimea poks.

Vierailija
48/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ nuorempi nainen niin sitÀ kovempi poksahdus. Vanhoilla 25-> kuuluu enÀÀ vaimea poks.

Okei. HyvÀ kun valistat minua. Mutta kerro miksen mÀ poksahtanut kun menetin neitsyyteni dildolleni?

EikÀ tullut edes verta.

Vierailija
49/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei se mitÀÀn, minÀ en vie vihille minkÀÀnlaista naista ja mulle on ihan sama vaikka olisi jakanut koko suomelle, tietÀÀ ainakin miten hommat hoidetaan.

Vierailija
50/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ihmiset voisi seurustella ensin ilman seksiÀ. Se vÀhentÀisi hÀmmennystÀ siitÀ, kuka on se oikea. Itse tuhlasin 7 vuotta parisuhteessa, joka ei johtanutkaan hÀihin. Jos seksiÀ ei olis ollut, olisin lopettanut suhteen jo vuosia aiemmin. Seksi saa helposti luulemaan ettÀ vÀlillÀ on jotain syvempÀÀ ja johtaa siten harhaan. Samoin aiemmat seksikokemukset voi saada vÀÀristyneen riman, jota oikeasti muuten hyvÀ kumppani ei voi koskaan ylittÀÀ. Eli joku voi hylÀtÀ hyvÀn suhteen jos ei ole tarpeeksi hyvÀ, mutta sitten tyytyykin myrskyisÀÀn suhteeseen ihan vain koska luulee siinÀ olevan se elÀmÀn suhde kun "seksi on mahtavaa". Vaikka suhteessa olis jopa vÀkivaltaa tai vallankÀytttöÀ. Se seksikin voi olla vallankÀytön vÀline.

YlipÀÀtÀÀn toivoisi ettÀ ihmiset kÀyttÀisi jÀrkeÀ suhteissa ja miettisi muutakin kuin jotain seksiÀ.

Olen ollut nyt 7v selibaatissa vaikka seksi on ollut tosi tÀrkeÀÀ. Olen tajunnut ettÀ on oikeasti mahtavaa etsiÀ kumppania ilman sitÀ, koska oma ajattelu ei sumennu. Ja en aio harrastaa mitÀÀn ennen hÀÀyötÀ. Jos kemia toimii, varmasti toimii se seksikin ihan hyvin.

Ja jos joku sanoo (joku kumminkin vÀittÀÀ), etten vain ole saanut hyvÀÀ seksiÀ tai ollut kumppaneita riittÀvÀsti, niin mulla on ollut 2 (parisuhteita) ja olen 30v. Olen "saanut" aina, joten se ei ole kumppanin osaamisesta tai vÀrkeistÀ kiinni. Jos ei "saa", sitÀ kannattaa harjoitella sitten avioliitossa. Semmoista ettÀ jonkun pitÀisi antaa sulle huippukokemus, ei ole olemassakaan. Ei kukaan voi "antaa" sulle orgasmia.

Kannattaa keskittyÀ mielummin rakkauteem ja sitoutumiseen. Ihminen joka voi olla oma itsensÀ, tulee helpommin.

T. Rakkaus kestÀÀ. Ei sitÀ vanhuksena halua rinnalleen enÀÀ muuta kuin sielunkumppanin tukemaan. Valitse siis viisaasti.

Ei miehet halua nykyÀÀn "seurustella ilman seksiÀ." Siksi olenkin lÀhes nelikymppinen neitsytnainen. Miksette neitsytmiehet huolineet minua silloin nuorena ja nÀttinÀ kun halusin tutustua hitaasti? MinÀ olin kiinnostunut kokemattomista miehistÀ, mutta heillÀ oli kauhea kiire saada vaan sitÀ pillua ÀkkiÀ.

Nyt saatte sitten juosta teinityttöjen perÀssÀ menetettyÀ nuoruuttanne etsimÀssÀ. Voi olla aika hiljaista, mutta saahan sitÀ yrittÀÀ. EhkÀ tapaamme vanhainkodissa? Kun kummallakaan ei enÀÀ paijat pelitÀ.

Vierailija
51/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ voisin sanoa samaa miehistÀ. Parisuhteisiin se ei tosin vaikuta, kunhan ei ole hÀntÀheikki. En vain aio koskaan avioitua.

T. Neitsytnainen

Vierailija
52/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinÀ, sinÀ ja sinÀ. Eli kenenkÀÀn muun ei tarvitse kokeilla seksiÀ uuden kumppanin kanssa, koska Juuri SinÀ saat orgasmin kaikkien vastaantulijoiden kanssa? Hohhoijaa...

Ps. Useimmilla terveillÀ ihmisillÀ seksi ei mitenkÀÀn poissulje rakkautta vaan nÀmÀ kulkevat kÀsi kÀdessÀ.

Vierailija
53/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tuon ikÀisenÀ neitsyt, et saa enÀÀ ketÀÀn. Eli kandee alkaa pohtimaan muuta ajankulua loppuelÀmÀÀn.

Saisi kyllÀ oman ikÀisen neitsyt/vain vÀhÀn kokeneen naisen, mutta nehÀn eivÀt nÀille koskaan kelpaa. Joten tosiaan on tyydyttÀvÀ yksin olemiseen, tai hankkia jostain köyhÀstÀ maasta joku katutyttö, joka on valmis ottamaan kenet tahansa rikkaasta maasta. SiinÀ vaihtoehdot.

Vierailija
54/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

-ap

Se ei ollut kehu.

Mies, jolta puuttuu libido, ei ole oikeastaan mies.

Vierailija
55/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. HyvÀ kun valistat minua. Mutta kerro miksen mÀ poksahtanut kun menetin neitsyyteni dildolleni?

EikÀ tullut edes verta.

Koska immenkalvo ja neitsyys ovat myyttejĂ€, joihin liittyy paljon tietĂ€mĂ€ttömyyttĂ€, ja joista nĂ€kee miesten tietĂ€mĂ€ttömyyden 😂

Kaikillahan ei edes ole tuota vekkiÀ syntyessÀÀn ja toisilla se taas on ummessa ja pitÀÀ kirurgisesti avata, jotta kuukautisvuoto pÀÀsee tulemaan.

Vaihtelua on yhtÀ paljon kuin miehillÀ elimissÀÀn, eihÀn ne ole saman kokoisia, nÀköisiÀ eikÀ muotoisia nekÀÀn. Joiltain lÀhes puuttuu esinahkakin luonnostaan, toisilla se on niin kireÀ, ettÀ aiheuttaa toiminnallisia ja hygieniaongelmia.

Vierailija
56/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet menemÀÀn naimisiin korkeintaan oma kÀtesi kanssa.

MitÀ sitten? Ei se sinkkuna oleminen niin kauheeta ole, saa tehdÀ ja olla niin kuin huvittaa!

M28

Vierailija
57/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Spoken like a true kilttis! 👊

Vierailija
58/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin vÀsynyttÀ... Mammoja on helppo vedÀttÀÀ 6-0.

Vierailija
59/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aivan loistava aloitus. TĂ€mĂ€n palstan vois vaikka lomauttaa. ElĂ€mÀÀn pettyneet, kiusatut, rÀÀkĂ€tyt tÀÀllĂ€ vaan kirjoittelee. 

Vierailija
60/72 |
08.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava aloitus. TĂ€mĂ€n palstan vois vaikka lomauttaa. ElĂ€mÀÀn pettyneet, kiusatut, rÀÀkĂ€tyt tÀÀllĂ€ vaan kirjoittelee. 

PitÀÀhÀn heillÀkin olla joku avaitumispaikka.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kaksi kolme