Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio viedä vihille naista jolla on ollut yli 0 seksikumppania

Vierailija
08.08.2020 |

t. M42 poikuus tallella.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin väsynyttä... Mammoja on helppo vedättää 6-0.

Mielestäni tähän on ollut hauska vastata 😂

Vierailija
62/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Kelpaako sitten oman ikäisesi neitsyt nainen? Anna kun arvaan: ei.

Miksi pitäisi vanha neitsyt ottaa, jos nuortakin tavaraa on tarjolla?

Ei varmasti ole vanhalle neitsytpojalle.

Kyllä varmasti löytyy joku nuori neitsyt joka tykkää peräkammarin neitsyt pojasta.

Kyllä mulle voisi kelvata neitsyt poika, mutta ei neitsyt SETÄ.

Ei kiinnosta vanhat ukot, sori vaan. Ei edes teidän rahat, en tarvitse elättäjää.

Ikis jälleen ja peukkua tulee.

Teitä on niin helppo manipuloida haukkumaan 40v miestä.

Elämänne on säälittävää jos tästä saatte ilonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti löytyy joku nuori neitsyt joka tykkää peräkammarin neitsyt pojasta.

Ei kiinnosta vanhat ukot, sori vaan. Ei edes teidän rahat, en tarvitse elättäjää.

Ikis? Onko tämä joku slangi sana, jota en tiedä?

En ole kauaa täällä käynyt, mutta silloin tällöin tulee tuo ikis esille. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
64/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on samat värkit. Mitään "koeajoa" ei tarvita.

Sen sijaan ihmiset voisi seurustella ensin ilman seksiä. Se vähentäisi hämmennystä siitä, kuka on se oikea. Itse tuhlasin 7 vuotta parisuhteessa, joka ei johtanutkaan häihin. Jos seksiä ei olis ollut, olisin lopettanut suhteen jo vuosia aiemmin. Seksi saa helposti luulemaan että välillä on jotain syvempää ja johtaa siten harhaan. Samoin aiemmat seksikokemukset voi saada vääristyneen riman, jota oikeasti muuten hyvä kumppani ei voi koskaan ylittää. Eli joku voi hylätä hyvän suhteen jos ei ole tarpeeksi hyvä, mutta sitten tyytyykin myrskyisään suhteeseen ihan vain koska luulee siinä olevan se elämän suhde kun "seksi on mahtavaa". Vaikka suhteessa olis jopa väkivaltaa tai vallankäytttöä. Se seksikin voi olla vallankäytön väline.

Ylipäätään toivoisi että ihmiset käyttäisi järkeä suhteissa ja miettisi muutakin kuin jotain seksiä.

Olen ollut nyt 7v selibaatissa vaikka seksi on ollut tosi tärkeää. Olen tajunnut että on oikeasti mahtavaa etsiä kumppania ilman sitä, koska oma ajattelu ei sumennu. Ja en aio harrastaa mitään ennen hääyötä. Jos kemia toimii, varmasti toimii se seksikin ihan hyvin.

Ja jos joku sanoo (joku kumminkin väittää), etten vain ole saanut hyvää seksiä tai ollut kumppaneita riittävästi, niin mulla on ollut 2 (parisuhteita) ja olen 30v. Olen "saanut" aina, joten se ei ole kumppanin osaamisesta tai värkeistä kiinni. Jos ei "saa", sitä kannattaa harjoitella sitten avioliitossa. Semmoista että jonkun pitäisi antaa sulle huippukokemus, ei ole olemassakaan. Ei kukaan voi "antaa" sulle orgasmia.

Kannattaa keskittyä mielummin rakkauteem ja sitoutumiseen. Ihminen joka voi olla oma itsensä, tulee helpommin.

T. Rakkaus kestää. Ei sitä vanhuksena halua rinnalleen enää muuta kuin sielunkumppanin tukemaan. Valitse siis viisaasti.

Sinä, sinä ja sinä. Eli kenenkään muun ei tarvitse kokeilla seksiä uuden kumppanin kanssa, koska Juuri Sinä saat orgasmin kaikkien vastaantulijoiden kanssa? Hohhoijaa...

Ps. Useimmilla terveillä ihmisillä seksi ei mitenkään poissulje rakkautta vaan nämä kulkevat käsi kädessä.

No musta nyt vain on älytöntä tämä nykymeininki että kaikkea pitää panna. Miksi ihan jokaista vastaantulijaa (jota en kyllä itse ole kuksinut) pitää kokeilla?

Ja miksi mainitset että useimmilla "terveillä" ihmisillä, ihan kuin itse en kuuluisi niihin terveisiin, koska ajattelen eri tavalla kuin sinä?

Nykyään leviää monet antibioottiresistenssit tippurit, syöpää aiheuttavat papillomavirukset ym ja lapsettomuuskin lisääntyy. Pakkoko sitä on hankkia kymmeniä, satoja tai tuhansia kumppaneita, jotta tietää millaista seksi voi olla??

Moni on deittimaailmassa hämmentynyt ikisinkku eikä löydä kumppania. Väitän että nykyisellä kulttuurilla on siihen vaikutusta. Vaikka itse haluaisi parisuhteen, toinen ei ehkä halua koska saa kaiken muutenkin.

Pointti oli siinä, että seksi voi vahvistaa tunteita tilanteissa, joissa kumppani ei ei ole edes muuten sopiva. Niinkuin itsellä se venytti ok-parisuhdetta vuosia. :)

Vierailija
65/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ihmiset voisi seurustella ensin ilman seksiä. Se vähentäisi hämmennystä siitä, kuka on se oikea. Itse tuhlasin 7 vuotta parisuhteessa, joka ei johtanutkaan häihin. Jos seksiä ei olis ollut, olisin lopettanut suhteen jo vuosia aiemmin. Seksi saa helposti luulemaan että välillä on jotain syvempää ja johtaa siten harhaan. Samoin aiemmat seksikokemukset voi saada vääristyneen riman, jota oikeasti muuten hyvä kumppani ei voi koskaan ylittää. Eli joku voi hylätä hyvän suhteen jos ei ole tarpeeksi hyvä, mutta sitten tyytyykin myrskyisään suhteeseen ihan vain koska luulee siinä olevan se elämän suhde kun "seksi on mahtavaa". Vaikka suhteessa olis jopa väkivaltaa tai vallankäytttöä. Se seksikin voi olla vallankäytön väline.

Ylipäätään toivoisi että ihmiset käyttäisi järkeä suhteissa ja miettisi muutakin kuin jotain seksiä.

Olen ollut nyt 7v selibaatissa vaikka seksi on ollut tosi tärkeää. Olen tajunnut että on oikeasti mahtavaa etsiä kumppania ilman sitä, koska oma ajattelu ei sumennu. Ja en aio harrastaa mitään ennen hääyötä. Jos kemia toimii, varmasti toimii se seksikin ihan hyvin.

Ja jos joku sanoo (joku kumminkin väittää), etten vain ole saanut hyvää seksiä tai ollut kumppaneita riittävästi, niin mulla on ollut 2 (parisuhteita) ja olen 30v. Olen "saanut" aina, joten se ei ole kumppanin osaamisesta tai värkeistä kiinni. Jos ei "saa", sitä kannattaa harjoitella sitten avioliitossa. Semmoista että jonkun pitäisi antaa sulle huippukokemus, ei ole olemassakaan. Ei kukaan voi "antaa" sulle orgasmia.

Kannattaa keskittyä mielummin rakkauteem ja sitoutumiseen. Ihminen joka voi olla oma itsensä, tulee helpommin.

T. Rakkaus kestää. Ei sitä vanhuksena halua rinnalleen enää muuta kuin sielunkumppanin tukemaan. Valitse siis viisaasti.

Sinä, sinä ja sinä. Eli kenenkään muun ei tarvitse kokeilla seksiä uuden kumppanin kanssa, koska Juuri Sinä saat orgasmin kaikkien vastaantulijoiden kanssa? Hohhoijaa...

Ps. Useimmilla terveillä ihmisillä seksi ei mitenkään poissulje rakkautta vaan nämä kulkevat käsi kädessä.

No musta nyt vain on älytöntä tämä nykymeininki että kaikkea pitää panna. Miksi ihan jokaista vastaantulijaa (jota en kyllä itse ole kuksinut) pitää kokeilla?

Ja miksi mainitset että useimmilla "terveillä" ihmisillä, ihan kuin itse en kuuluisi niihin terveisiin, koska ajattelen eri tavalla kuin sinä?

Nykyään leviää monet antibioottiresistenssit tippurit, syöpää aiheuttavat papillomavirukset ym ja lapsettomuuskin lisääntyy. Pakkoko sitä on hankkia kymmeniä, satoja tai tuhansia kumppaneita, jotta tietää millaista seksi voi olla??

Moni on deittimaailmassa hämmentynyt ikisinkku eikä löydä kumppania. Väitän että nykyisellä kulttuurilla on siihen vaikutusta. Vaikka itse haluaisi parisuhteen, toinen ei ehkä halua koska saa kaiken muutenkin.

Pointti oli siinä, että seksi voi vahvistaa tunteita tilanteissa, joissa kumppani ei ei ole edes muuten sopiva. Niinkuin itsellä se venytti ok-parisuhdetta vuosia. :)

Olit seksin takia vuosia kuolleessa suhteesta, vaikka tiesit ettette sovi yhteen? No tuo on ehkä säälittävintä mitä olen ikinä kuullut. Ja samalla hassua, että itse teet seksistä niin ison ja tärkeän asian, että sen takia kitkutellaan vaikka huonossakin suhteessa.

Vierailija
66/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät sitten että saat sopivan kokoisen reiän? Ettei vaan olisi hääyönä pettymys

Vierailija
67/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat lukea liikaa iltalehtiä? Suurin osa ihmisistä ei paneskele ympäriinsä satojen tai jopa tuhansien ihmisten kanssa. Jostain syystä media haluaa luoda sellaista mielikuvaa, varsinkin naisista. Varmaankin sen takia, että siellä on nämä voimaantuneet feministit niitä tarinoita kehittelemässä. Lehdethän olivat joskus vuosikymmeniä sitten ennen nettiaikaa vain tiedon välitystä varten, mutta kun nykyään tietoa saa kaikki ilmankin lehtiä, ne ovat lähinnä rahan tekemistä varten, eli siis kohun herättämistä varten. Ja mikä on koskaan myynyt paremmin kuin seksi ja väkivalta?

Ei kannata niiden takia muodostaa mitään merkittäviä mielipiteitä.

Jotenkin uskomatonta kuinka paljon ihmiset nykyään uskoo lehtiä ja niiden tekemiä juttuja ja "tutkimuksia" jotka perustuvat lähinnä anonyymien kommentteihin ja äänestyksiin. 

Vierailija
68/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut nolla seksikumppania ja arvoni ovat seksiä vasta avioliitossa, mutta en naisi miestä jolle seksikumppanit ovat ongelma. Sellainen mies ei arvosta naista ihmisenä.

Vierailija
69/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikis? Onko tämä joku slangi sana, jota en tiedä?

En ole kauaa täällä käynyt, mutta silloin tällöin tulee tuo ikis esille. Mitä se tarkoittaa?

Kuulemma ikäerohullu.

Vierailija
70/72 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on harvassa miehiä, jotka haluavat säästää seksin avioliittoon. Ap on jaksanut ihmeen pitkään.

Ehkä kyse on olosuhteiden pakosta.

Vierailija
71/72 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot arvot aloittajalla. Itselläni sama periaate. Olen 25 vuotias mies enkä todellakaan mikään neitsyt enää itse mutta naisen on PAKKO olla neitsyt tai muuten en vihille vie enkä vanhemmilleni esittele. Mällirätit erikseen nääs

Vierailija
72/72 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko? Oikeasti? 🤣😂🤣😂