En aio viedÀ vihille naista jolla on ollut yli 0 seksikumppania
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Kelpaako sitten oman ikÀisesi neitsyt nainen? Anna kun arvaan: ei.
Miksi pitÀisi vanha neitsyt ottaa, jos nuortakin tavaraa on tarjolla?
Ei varmasti ole vanhalle neitsytpojalle.
KyllÀ varmasti löytyy joku nuori neitsyt joka tykkÀÀ perÀkammarin neitsyt pojasta.
KyllĂ€ mulle voisi kelvata neitsyt poika, mutta ei neitsyt SETĂ.
Ei kiinnosta vanhat ukot, sori vaan. Ei edes teidÀn rahat, en tarvitse elÀttÀjÀÀ.
Ikis jÀlleen ja peukkua tulee.
TeitÀ on niin helppo manipuloida haukkumaan 40v miestÀ.
ElÀmÀnne on sÀÀlittÀvÀÀ jos tÀstÀ saatte ilonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ varmasti löytyy joku nuori neitsyt joka tykkÀÀ perÀkammarin neitsyt pojasta.
Ei kiinnosta vanhat ukot, sori vaan. Ei edes teidÀn rahat, en tarvitse elÀttÀjÀÀ.Ikis jÀlleen ja peukkua tulee.
ElÀmÀnne on sÀÀlittÀvÀÀ jos tÀstÀ saatte ilonne.
Ikis? Onko tÀmÀ joku slangi sana, jota en tiedÀ?
En ole kauaa tÀÀllÀ kÀynyt, mutta silloin tÀllöin tulee tuo ikis esille. MitÀ se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on samat vÀrkit. MitÀÀn "koeajoa" ei tarvita.
Sen sijaan ihmiset voisi seurustella ensin ilman seksiÀ. Se vÀhentÀisi hÀmmennystÀ siitÀ, kuka on se oikea. Itse tuhlasin 7 vuotta parisuhteessa, joka ei johtanutkaan hÀihin. Jos seksiÀ ei olis ollut, olisin lopettanut suhteen jo vuosia aiemmin. Seksi saa helposti luulemaan ettÀ vÀlillÀ on jotain syvempÀÀ ja johtaa siten harhaan. Samoin aiemmat seksikokemukset voi saada vÀÀristyneen riman, jota oikeasti muuten hyvÀ kumppani ei voi koskaan ylittÀÀ. Eli joku voi hylÀtÀ hyvÀn suhteen jos ei ole tarpeeksi hyvÀ, mutta sitten tyytyykin myrskyisÀÀn suhteeseen ihan vain koska luulee siinÀ olevan se elÀmÀn suhde kun "seksi on mahtavaa". Vaikka suhteessa olis jopa vÀkivaltaa tai vallankÀytttöÀ. Se seksikin voi olla vallankÀytön vÀline.
YlipÀÀtÀÀn toivoisi ettÀ ihmiset kÀyttÀisi jÀrkeÀ suhteissa ja miettisi muutakin kuin jotain seksiÀ.
Olen ollut nyt 7v selibaatissa vaikka seksi on ollut tosi tÀrkeÀÀ. Olen tajunnut ettÀ on oikeasti mahtavaa etsiÀ kumppania ilman sitÀ, koska oma ajattelu ei sumennu. Ja en aio harrastaa mitÀÀn ennen hÀÀyötÀ. Jos kemia toimii, varmasti toimii se seksikin ihan hyvin.
Ja jos joku sanoo (joku kumminkin vÀittÀÀ), etten vain ole saanut hyvÀÀ seksiÀ tai ollut kumppaneita riittÀvÀsti, niin mulla on ollut 2 (parisuhteita) ja olen 30v. Olen "saanut" aina, joten se ei ole kumppanin osaamisesta tai vÀrkeistÀ kiinni. Jos ei "saa", sitÀ kannattaa harjoitella sitten avioliitossa. Semmoista ettÀ jonkun pitÀisi antaa sulle huippukokemus, ei ole olemassakaan. Ei kukaan voi "antaa" sulle orgasmia.
Kannattaa keskittyÀ mielummin rakkauteem ja sitoutumiseen. Ihminen joka voi olla oma itsensÀ, tulee helpommin.
T. Rakkaus kestÀÀ. Ei sitÀ vanhuksena halua rinnalleen enÀÀ muuta kuin sielunkumppanin tukemaan. Valitse siis viisaasti.
SinÀ, sinÀ ja sinÀ. Eli kenenkÀÀn muun ei tarvitse kokeilla seksiÀ uuden kumppanin kanssa, koska Juuri SinÀ saat orgasmin kaikkien vastaantulijoiden kanssa? Hohhoijaa...
Ps. Useimmilla terveillÀ ihmisillÀ seksi ei mitenkÀÀn poissulje rakkautta vaan nÀmÀ kulkevat kÀsi kÀdessÀ.
No musta nyt vain on ÀlytöntÀ tÀmÀ nykymeininki ettÀ kaikkea pitÀÀ panna. Miksi ihan jokaista vastaantulijaa (jota en kyllÀ itse ole kuksinut) pitÀÀ kokeilla?
Ja miksi mainitset ettÀ useimmilla "terveillÀ" ihmisillÀ, ihan kuin itse en kuuluisi niihin terveisiin, koska ajattelen eri tavalla kuin sinÀ?
NykyÀÀn leviÀÀ monet antibioottiresistenssit tippurit, syöpÀÀ aiheuttavat papillomavirukset ym ja lapsettomuuskin lisÀÀntyy. Pakkoko sitÀ on hankkia kymmeniÀ, satoja tai tuhansia kumppaneita, jotta tietÀÀ millaista seksi voi olla??
Moni on deittimaailmassa hÀmmentynyt ikisinkku eikÀ löydÀ kumppania. VÀitÀn ettÀ nykyisellÀ kulttuurilla on siihen vaikutusta. Vaikka itse haluaisi parisuhteen, toinen ei ehkÀ halua koska saa kaiken muutenkin.
Pointti oli siinÀ, ettÀ seksi voi vahvistaa tunteita tilanteissa, joissa kumppani ei ei ole edes muuten sopiva. Niinkuin itsellÀ se venytti ok-parisuhdetta vuosia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan ihmiset voisi seurustella ensin ilman seksiÀ. Se vÀhentÀisi hÀmmennystÀ siitÀ, kuka on se oikea. Itse tuhlasin 7 vuotta parisuhteessa, joka ei johtanutkaan hÀihin. Jos seksiÀ ei olis ollut, olisin lopettanut suhteen jo vuosia aiemmin. Seksi saa helposti luulemaan ettÀ vÀlillÀ on jotain syvempÀÀ ja johtaa siten harhaan. Samoin aiemmat seksikokemukset voi saada vÀÀristyneen riman, jota oikeasti muuten hyvÀ kumppani ei voi koskaan ylittÀÀ. Eli joku voi hylÀtÀ hyvÀn suhteen jos ei ole tarpeeksi hyvÀ, mutta sitten tyytyykin myrskyisÀÀn suhteeseen ihan vain koska luulee siinÀ olevan se elÀmÀn suhde kun "seksi on mahtavaa". Vaikka suhteessa olis jopa vÀkivaltaa tai vallankÀytttöÀ. Se seksikin voi olla vallankÀytön vÀline.
YlipÀÀtÀÀn toivoisi ettÀ ihmiset kÀyttÀisi jÀrkeÀ suhteissa ja miettisi muutakin kuin jotain seksiÀ.
Olen ollut nyt 7v selibaatissa vaikka seksi on ollut tosi tÀrkeÀÀ. Olen tajunnut ettÀ on oikeasti mahtavaa etsiÀ kumppania ilman sitÀ, koska oma ajattelu ei sumennu. Ja en aio harrastaa mitÀÀn ennen hÀÀyötÀ. Jos kemia toimii, varmasti toimii se seksikin ihan hyvin.
Ja jos joku sanoo (joku kumminkin vÀittÀÀ), etten vain ole saanut hyvÀÀ seksiÀ tai ollut kumppaneita riittÀvÀsti, niin mulla on ollut 2 (parisuhteita) ja olen 30v. Olen "saanut" aina, joten se ei ole kumppanin osaamisesta tai vÀrkeistÀ kiinni. Jos ei "saa", sitÀ kannattaa harjoitella sitten avioliitossa. Semmoista ettÀ jonkun pitÀisi antaa sulle huippukokemus, ei ole olemassakaan. Ei kukaan voi "antaa" sulle orgasmia.
Kannattaa keskittyÀ mielummin rakkauteem ja sitoutumiseen. Ihminen joka voi olla oma itsensÀ, tulee helpommin.
T. Rakkaus kestÀÀ. Ei sitÀ vanhuksena halua rinnalleen enÀÀ muuta kuin sielunkumppanin tukemaan. Valitse siis viisaasti.
SinÀ, sinÀ ja sinÀ. Eli kenenkÀÀn muun ei tarvitse kokeilla seksiÀ uuden kumppanin kanssa, koska Juuri SinÀ saat orgasmin kaikkien vastaantulijoiden kanssa? Hohhoijaa...
Ps. Useimmilla terveillÀ ihmisillÀ seksi ei mitenkÀÀn poissulje rakkautta vaan nÀmÀ kulkevat kÀsi kÀdessÀ.
No musta nyt vain on ÀlytöntÀ tÀmÀ nykymeininki ettÀ kaikkea pitÀÀ panna. Miksi ihan jokaista vastaantulijaa (jota en kyllÀ itse ole kuksinut) pitÀÀ kokeilla?
Ja miksi mainitset ettÀ useimmilla "terveillÀ" ihmisillÀ, ihan kuin itse en kuuluisi niihin terveisiin, koska ajattelen eri tavalla kuin sinÀ?
NykyÀÀn leviÀÀ monet antibioottiresistenssit tippurit, syöpÀÀ aiheuttavat papillomavirukset ym ja lapsettomuuskin lisÀÀntyy. Pakkoko sitÀ on hankkia kymmeniÀ, satoja tai tuhansia kumppaneita, jotta tietÀÀ millaista seksi voi olla??
Moni on deittimaailmassa hÀmmentynyt ikisinkku eikÀ löydÀ kumppania. VÀitÀn ettÀ nykyisellÀ kulttuurilla on siihen vaikutusta. Vaikka itse haluaisi parisuhteen, toinen ei ehkÀ halua koska saa kaiken muutenkin.
Pointti oli siinÀ, ettÀ seksi voi vahvistaa tunteita tilanteissa, joissa kumppani ei ei ole edes muuten sopiva. Niinkuin itsellÀ se venytti ok-parisuhdetta vuosia. :)
Olit seksin takia vuosia kuolleessa suhteesta, vaikka tiesit ettette sovi yhteen? No tuo on ehkÀ sÀÀlittÀvintÀ mitÀ olen ikinÀ kuullut. Ja samalla hassua, ettÀ itse teet seksistÀ niin ison ja tÀrkeÀn asian, ettÀ sen takia kitkutellaan vaikka huonossakin suhteessa.
MistÀ tiedÀt sitten ettÀ saat sopivan kokoisen reiÀn? Ettei vaan olisi hÀÀyönÀ pettymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat lukea liikaa iltalehtiÀ? Suurin osa ihmisistÀ ei paneskele ympÀriinsÀ satojen tai jopa tuhansien ihmisten kanssa. Jostain syystÀ media haluaa luoda sellaista mielikuvaa, varsinkin naisista. Varmaankin sen takia, ettÀ siellÀ on nÀmÀ voimaantuneet feministit niitÀ tarinoita kehittelemÀssÀ. LehdethÀn olivat joskus vuosikymmeniÀ sitten ennen nettiaikaa vain tiedon vÀlitystÀ varten, mutta kun nykyÀÀn tietoa saa kaikki ilmankin lehtiÀ, ne ovat lÀhinnÀ rahan tekemistÀ varten, eli siis kohun herÀttÀmistÀ varten. Ja mikÀ on koskaan myynyt paremmin kuin seksi ja vÀkivalta?
Ei kannata niiden takia muodostaa mitÀÀn merkittÀviÀ mielipiteitÀ.
Jotenkin uskomatonta kuinka paljon ihmiset nykyÀÀn uskoo lehtiÀ ja niiden tekemiÀ juttuja ja "tutkimuksia" jotka perustuvat lÀhinnÀ anonyymien kommentteihin ja ÀÀnestyksiin.
Minulla on ollut nolla seksikumppania ja arvoni ovat seksiÀ vasta avioliitossa, mutta en naisi miestÀ jolle seksikumppanit ovat ongelma. Sellainen mies ei arvosta naista ihmisenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vanhat ukot, sori vaan. Ei edes teidÀn rahat, en tarvitse elÀttÀjÀÀ.Ikis jÀlleen ja peukkua tulee.
ElÀmÀnne on sÀÀlittÀvÀÀ jos tÀstÀ saatte ilonne.Ikis? Onko tÀmÀ joku slangi sana, jota en tiedÀ?
En ole kauaa tÀÀllÀ kÀynyt, mutta silloin tÀllöin tulee tuo ikis esille. MitÀ se tarkoittaa?
Kuulemma ikÀerohullu.
Vierailija kirjoitti:
NykyÀÀn on harvassa miehiÀ, jotka haluavat sÀÀstÀÀ seksin avioliittoon. Ap on jaksanut ihmeen pitkÀÀn.
EhkÀ kyse on olosuhteiden pakosta.
Hienot arvot aloittajalla. ItsellÀni sama periaate. Olen 25 vuotias mies enkÀ todellakaan mikÀÀn neitsyt enÀÀ itse mutta naisen on PAKKO olla neitsyt tai muuten en vihille vie enkÀ vanhemmilleni esittele. MÀllirÀtit erikseen nÀÀs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko? Oikeasti? đ€Łđđ€Łđ
MielestĂ€ni tĂ€hĂ€n on ollut hauska vastata đ