Humalajuomisen voisi hyvin kieltää
Alkoholin myymistä voisi hyvin rajoittaa. Ei humalajuomista tarvita, eikä siitä ole yhteiskunnallisesti mitään hyötyä, haittoja vain. Ei sitä voi perustella millään. Ravintolassa max 3 annosta per henkilö ja kaupassa sama juttu. Julkisella paikalla humalassa heilumisesta roimat sakot.
Kommentit (91)
Oletko tutkinut kuinka hyvin mm kieltolaki toimi...? 😂😂😂
Olipas ihastuttavan lapsenomainen aloitus...sinulla lienee yhtä hyviä, yksinkertaisia ratkaisuja kaikkiin yhteiskuntamme ongelmiin?
Ap:n kannattaa lopettaa kännääminen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ihastuttavan lapsenomainen aloitus...sinulla lienee yhtä hyviä, yksinkertaisia ratkaisuja kaikkiin yhteiskuntamme ongelmiin?
Yksi viinan puolustelija ihan huolissaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa lopettaa kännääminen.
En kännää, eli lopeta itse.
Hauskaa seurata, kun deekuille tulee hätä, kun asia edes täällä palstalla nostetaan tapetille :o). Olette säälittäviä mitättömiä heikkopeikkoja, viinasiepot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella säälittävää kuinka moni suomalainen on viinapirun talutusnuorassa. Nauttisin tilanteesta, että alkoholi katoaisi saatavilta tykkänään ja deekut joutuisivat kärvistelemään ilman. Toivottavasti vetäisivät ranteensa auki.
Ihanan myötätuntoista. LOLLOLOO!!! Kippis sille :D
Miksi viinanhimoisia kohtaan pitäisi tuntea myötätuntoa? Sori, en tunne pätkääkään. Toivottavasti ryyppäävät itsensä hautaan mahdollisimman pian kuormittamasta yhteiskuntaamme.
Itse tunnen empatiaa kaikkia vähäosaisia kohtaan. Ja mielestäni joka ikinen ihminen, joka toivoo toisen kuolemaa, on kamala ihminen. En ymmärrä miten kukaan kehtaa kirjoittaa mitään noin hirveää edes anonyymipalstalle...
No bu-huu vaan sulle. Minua kyllä raivostuttaa se, että ns. "tolkun ihmisiä" kuolee tälläkin hetkellä ja nämä viinan parkkiinnuttamat sosiaalitapaukset vaan haaskaavat elämänsä ja riekkuvat yhteiskunnan taakkana ja turhana kustannuseränä. Olisipa maailmassa jotain oikeudenmukaisuutta tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on epäilemättä naisen kirjoittama. Ymmärryskyky on juuri sitä lasten/naisten tasoa: jos jokin kielletään, niin sitä ei ole enää olemassa.
Jaa, no minä olen varmaan sitten mies, kun minulla on asiasta miehen mielipide, vaikka naiselta kovasti näytän? Täytyy varmaa varata aika transpolille.
Et taida itsekään ihan mikään täysillä käyvä yksilö olla, mutta ei se mitään, olethan samaa mieltä kanssani vaikka olenkin vaan typerä nainen. Taidanpa hakea parit kaljat sen kunniaksi.
Suomalaiset ovat punakkaa, persjalkaista, viinan parkkiinnuttamaa ja pöhöttämää kansaa.