Sinä, jonka kotona on yleensä aina siistiä, miten
säilytät
*puolikäytetyt vaatteet, esim. ne jotka aiot laittaa vielä seuraavana päivänä töihin (jos illalla koivaatteet erikseen)
*korut ja helyt
*maksua odottavat laskut
*käsilaukut, jos enemmän kuin yksi
ja kerro viel nerokkain säilytysratkaisusi liittyen mihin vaan.
Meillä sotkuisuuden tekee se, että juurikin noilla yllämainituilla ei oikein ole löytynyt omaa paikkaa. Tilaa muutenkin liian vähän, vaatehuone olis jees.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:04"]
Mun kaikki työvaatteet töissä. Valmiiksi tehty kansio jossa on n 30 vaatekokonaisuuta. Paitaa käytän 3 pv ja alaosaa 5 pv kun tuon kotiin, pesen, silitän ja vien takaisin töihin. Tämä systeemi toimii !!!
[/quote]
siis vaatekaappi töissä ? kääk
Mun kaikki työvaatteet töissä. Valmiiksi tehty kansio jossa on n 30 vaatekokonaisuuta. Paitaa käytän 3 pv ja alaosaa 5 pv kun tuon kotiin, pesen, silitän ja vien takaisin töihin. Tämä systeemi toimii !!!
Postin käyn paremmin läpi sunnuntaisin. Tietokoneen vieressä on tälläinen sisustuspostilaatikko. Sunnuntaina maksan laskun, hoidan asian jos pitää jotain tehdä ja mapitan mitä pitää säilyttää.
Koruja varten minulla on 4 korurasiaa, kaikilla koruilla omat paikkansa.
Käytän työmatkoilla pääasiallisesti reppua, jota säilytän eteisessä. Muutama parempi laukku minulla on ja niitä säilytän niiden omissa pölypusseissa eteisessä olevassa pienessä kaapissa.
Kaikilla tavaroilla on oma paikka ja paljon säilytystilaa.