Kauhia kun tuo Anni Uusivirta on lihonut!
Kommentit (58)
No saisko sitten tuoreen kuvan, mihin viittaat - kiitos!
Viittaan ihan tuohon Splash-ohjelmaan, jossa esiintyy uimapuvussa. Ap
Just katoin, et ihana peppu!! Tottakai missit lihoo missivuotensa jälkeen, jos ei ole luonnostaan ihan nälkäkurki. Anni on tosi kaunis!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:04"]
Just katoin, et ihana peppu!! Tottakai missit lihoo missivuotensa jälkeen, jos ei ole luonnostaan ihan nälkäkurki. Anni on tosi kaunis!
[/quote]
Hyllyvät reidet ja jenkkakahvat..Katselin äsken vertailun vuoksi bikinikuvia vuodelta 2011. Painoa tullut kyllä niistä ajoista ainakin 10kg. Ap
Miks heti noin kielteistä kommenttia?!? Eihän jutun ekan kommentin laittaja sanonu sanallakaan että olis huonompi tms. kyllähän ton näkee korvallakin että kiloja on tullut, ei tod tarkota et olis yli painonen mut mallina työskentelevällä hiukka eri asia. Samaa sanoin miehelleni että hiukan lihonnut on. Ei sillä tosiaan väliä!:)
Niinpä on. Todella ruman näköinen. Pelkkää löysää ihraa koko alakroppa. Eikö se tajua hävetä kun menee julkisesti tollasissa vaatteissa?
Teidän telkkari taitaa jotenkin leventää? joku laajakuvascreeni? Ihan normaalipainoiselta Anni minusta tuolla näyttää.
Naisellinen vartalo toisin kuin Maritnalla
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:58"]
Niinpä on. Todella ruman näköinen. Pelkkää löysää ihraa koko alakroppa. Eikö se tajua hävetä kun menee julkisesti tollasissa vaatteissa?
[/quote]
Minä en tarkoittanut, että pitäisi hävetä. Ihan kaunis on nytkin. Omasta mielestäni Martinalla paljon parempi vartalo, mutta nämä lienevät makuasioita. Ap
Kivakiva että Anni pääsi jatkoon! :))
Pöh, hyvässä kunnossa oli silti ja erittäin seksikäs, ei varmana oo mitään kymmentä kiloa tullut... Taidat olla aika ihrakasa itse?
minkäslainen vartalo martinalla on jos ei naisellinen?? häh..
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:06"]
Pöh, hyvässä kunnossa oli silti ja erittäin seksikäs, ei varmana oo mitään kymmentä kiloa tullut... Taidat olla aika ihrakasa itse?
[/quote]Vähän semmoinen miesmäinen, ei muotoja
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:06"]
[/quote]
En ole ihrakasa. Todellakaan. Näkeehän tuon sokeakin että on lihonut aika paljon. Ap
Martinalla on tosi treenattu kroppa silikoneilla varustettuna. Anni on ihanan luonnollinen ja kauniit on muodot, ei ole todellakaan lihava :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:12"]
Martinalla on tosi treenattu kroppa silikoneilla varustettuna. Anni on ihanan luonnollinen ja kauniit on muodot, ei ole todellakaan lihava :)
[/quote]
Martinalla treenattu kroppa?
Ajattelin nähdessäni nyt tossa ohjelmassa kropan, ettei taida treenata kovin tehokkaasti, vaikka paljon sanoo treenaavansa, kun ei se kropassa näy.
Mistä päin?