Miksi nuoren miehen pitäisi tyytyä naiseen, jolla on lapsi edellisestä suhteesta?
Tätä olen ihmetellyt jo jonkin aikaa. Aina kritisoidaan, jos mies ei halua olla tuollaisen naisen kanssa. Minusta korkeissa standardeissa ole mitään pahaa. Minä en ainakaan voisi seurustella naisen kanssa, jolla on lapsi(a).
Mitä mieltä olette? Onko mies paha, jos ei tyydy yh-äitiin?
Kommentit (67)
Kenenkään ei tarvitse tyytyä henkilöön joka ei vetoa, ja kriteerit saa asettaa niin korkealle kuin haluaa.
Eri asia on sitten se, että löytääkö näitä kriteereitä vastaavaa kumppania, vai viettääkö elämänsä lopulta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iloinen uutinen ap:lle: Sä voit seurustella ihan kenen kanssa itse haluat :)
Hyvä!
Aapee rutisee ihan turhia.
Niinpä. Muistuttaa Kätevän emännän ”Samuuli!” Naukujaa. 👍🏻🤗
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse tyytyä henkilöön joka ei vetoa, ja kriteerit saa asettaa niin korkealle kuin haluaa.
Eri asia on sitten se, että löytääkö näitä kriteereitä vastaavaa kumppania, vai viettääkö elämänsä lopulta yksin.
Tätä komppaan. Jälkikäteen ajateltuna olen kahdessa viimesuhteessa ollut tyytyjä, ja molemmat ovat päätyneet eroon viestillä. Syytä en tiedä kun eivät ole kertoneet enkä ole tapauksia enää kohdannut, mutta luulen että mikäli olisi ollut täydellisesti minulle sopiva vastapuoli, ei vastaavaa olisi päässyt tapahtumaan. Sekin raja, onko suhde OK vai täydellinen hämärtyy rakastuessa, mutta kokemuksen kautta sanoisin että jos OK suhde ei kanna niin ei niitä kannata edes yrittää.
Mä haluaisin tiedustella, että mikä on tämä taho, joka yrittää pakottaa sut seurustelemaan sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa et halua seurustella? Pidä pintasi, Suomessa sua ei voi kukaan pakottaa olemaan kenenkään kanssa.
Hyvä!
Aapee rutisee ihan turhia.