Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoren miehen pitäisi tyytyä naiseen, jolla on lapsi edellisestä suhteesta?

Nuori mies maalta
08.08.2020 |

Tätä olen ihmetellyt jo jonkin aikaa. Aina kritisoidaan, jos mies ei halua olla tuollaisen naisen kanssa. Minusta korkeissa standardeissa ole mitään pahaa. Minä en ainakaan voisi seurustella naisen kanssa, jolla on lapsi(a).

Mitä mieltä olette? Onko mies paha, jos ei tyydy yh-äitiin?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse tyytyä. Mutta sitten on myös turha narista, jos ei sopivaa naista löydy. 

Narisenko? Häh?! En. Missä kohtaa narisin?

AP

No sinähän teit koko aloituksen siksi kun narinaasi kritisoidaan. Eri.

Vierailija
22/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään kun maalaismiehillä ei ole vientiä...

Äläpä muuta sano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse tyytyä. Mutta sitten on myös turha narista, jos ei sopivaa naista löydy. 

Narisenko? Häh?! En. Missä kohtaa narisin?

AP

No missä tilanteessa sinulle sitten tullaan sanomaan, että sinun pitäisi ottaa yh-äiti? 

Hänen päässään. Hän kuvittelee että yh-äidit jahtaavat häntä.

Liian paljon manosfäärissä vietettyjä tunteja.

Vierailija
24/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen ylipäätään on väärin. Valitse sellainen kumppani jonka oikeasti haluat.

Tosin sitäkin voi miettiä, mitä se lapsi siinä suhteessa sua haittaa?

Ei sinun tarvitse ruveta sille isäksi ja adoptoida se ellet itse niin halua.

Voitte vaikka sopia eri asunnoissa asumisesta jne. Nykyään on paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
25/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista ap:lle!!! :D

Vierailija
26/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku kaikille katkerille naisille. :)

Vierailija
27/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele tyytymistä kehenkään. Itse en ole myöskään, sillä arvoistani naista ei vain ole tässä elämässä tullut vastaan.

Eikä tulekaan. Joko etsit arvoisesi miehen tai sitten elelet tyytyväisenä sinkkuna. 

Aika surullista. Sanot siis että arvoisiani naisia ei tosiaan ole olemassa tässä universumissa? Se on sitten oltava ypöyksin.

Vierailija
28/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku kaikille katkerille naisille. :)

Miksi olisin katkera jollekin nysvänä-ap:lle? XD

Vierailija
29/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ennen vanhaan oli hyvä mikäli oli jo lapsi. Se oli merkki pystyvyydestä. Tämä siis ennen 1700-lukua.

On se kumma miten jotkut miehet jaksaakin arvostella meitä naisia dnahan kirjatusta suvun jatkamisesta.

Ei voi ymmärtää.

Vierailija
30/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse tyytyä mihinkään. Itseensä tyytymättömät kritisoivat.

Vierailija
31/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ottaisi naista, jolla on lapsia. Tiedän, etten pystyisi sitoutumaan sellaiseen suhteen sillä tavalla mitä hyvään suhteeseen sitoutuminen vaatii.

Minä en haluaisi uhrata elämääni lapsille, jotka eivät ole biologisesti omiani.

Vierailija
32/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa näitä alapeukkujen määrää. Olin selvästi oikeassa ja osuin arkaan paikkaan. Naisen pahin painajainen - itsenäinen mies.

AP

Vierailija
33/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa näitä alapeukkujen määrää. Olin selvästi oikeassa ja osuin arkaan paikkaan. Naisen pahin painajainen - itsenäinen mies.

AP

Tuntuupi enemmän, että sinun pahin pelkosi on itsenäinen nainen eli yh, joka hoitaa itsenäisesti lapsensa ja itsensä.

Sinä sen sijaan kyselyt peloissasi palstalla, onko sinun pakko ottaa yh, jos muut muuten paheksuu sinua.

Vierailija
34/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että näihin ei koskaan tule vastausta, missä tilanteessa näitä tyytymisvaatimuksia sitten esitetään. Tuolla etusivulla on nyt toinenkin samantapainen ketju, jossa mies kysyy, miksi naiset pahastuvat miesten naisihanteista. Mutta kun kysyy, missä tilanteessa ja millä tavalla tästä on pahastuttu, ei tulekaan vastausta. 

Vierailija
35/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi tyytyä tuollaiseen pilaantuneeseen jakojäännökseen. Se että tuollainen akka jää yksin, on vain Oikein ja Luonnollista. Siinä karma rankaisee tyhmää lorttoista huo - raa.

No paljonpa se nainen menettää kun ei sinua saa..

Vierailija
36/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes 3 lapsen eronneena äitinä halua suhdetta. Nautin, kun saan elää vain itselleni ja lapsilleni.

Turhaa siis yleistää, että jokainen yh etsisi epätoivoisesti miestä. Saati, että heille kelpaisi kuka vaan.

Voin kertoa, kriteerit ovat TODELLA korkealla. Mielummin totaalisen yksin, kuin suhteessa yksin. Aamen.

Vierailija
37/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarkoitus oli kai kirjoittaa ”naisten huomiota epätoivoisesti palstalla kinuava mies”.

Vierailija
38/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy. Kukaan ei pakota.

Totta. Kukaan ei pakota, mutta silti kritisoidaan, kun ei suostu seurustelemaan yh-äidin kanssa.

AP

Kuka kritisoi? Siis ei kai syytä siihen, miksei seurustele jonkun kanssa, tarvitse sen suuremmin alkaa selittelemään? Ei minulta ainakaan kukaan ole koskaan tullut tivaamaan, että miksen ala seurustelemaan tuon ja tämän kanssa. Jos tulisi, sanoisin ettei huvita eikä kiinnosta.

Vierailija
39/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuntuupi enemmän, että sinun pahin pelkosi on itsenäinen nainen eli yh, joka hoitaa itsenäisesti lapsensa ja itsensä.

Sinä sen sijaan kyselyt peloissasi palstalla, onko sinun pakko ottaa yh, jos muut muuten paheksuu sinua.

Niinpä. Itsenäinen mies tarvitse muilta luvan ettei tarvi mennä yhteen yh:n kanssa. Trolli tämä kai on. Aika kivareilua maaseudun miesten kannalta ap pilaamassa heidän mainettaan.

Vierailija
40/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iloinen uutinen ap:lle: Sä voit seurustella ihan kenen kanssa itse haluat :)

Ohis.

Eikös tää asia ole vähän kuten autojenkin kanssa. Jos ei ole varaa uuteen, niin pitää tyytyä käytettyy, jos autoa tarvitsee.

:D