Älykkäänä kumppanin löytäminen on oikeasti haastavaa
En nyt kritisoi vähemmän älykkäitä, mutta jos äo on 137, se rajaa ulkopuolelle suurimman osan ihmisistä. En tiedä tapailukumppanien älykkyysosamääriä, mutta sen huomaa helposti, jos toinen on täysin eri viivalla. Käytännössä ehkä 3% vastakkaisen sukupuolen edustajista voisin kelpuuttaa älyllisen kapasiteetin suhteen, mutta moniko näistä asuu lähellä, moniko on sinkku, monenko kanssa muuten kemiat kohtaavat?
Mistä voi löytää kumppanin, jos ei halua seurustella taviksen kanssa?
Ja ei, en pidä itseäni parempana kuin muut, mutta fakta on se, että sosiaalinen kanssakäyminen on liian uuvuttavaa suurimman osan kanssa - minulle.
Kommentit (1624)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa riittävää älyllistä tasoa ilman liiallista nörtteilyä itselleen, niin valitsee omalta ÄO-alueeltaan.
100, 115, 130, 145. Jos tuntee jo noi tasot, joka 110-120:llä on helpompaa, niin ei tarvii kauaa turista jonkun kanssa, kun asia on selvä.
Joissain maissa/paikoissa keskinkertainen ÄO on jo 108.
No voi 'taim-tät' sentään, nykyhallitus pääsee hädintuskin ka 100, kun tarvetta olisi saada tuo lähemmäs 200,
jotta keskustelu voisi edes alkaa.
"bile bile bile näytäx to mu insta södelt ä näkyysmun rolexcopy hyvi häh, ent mun 300€ meko? häh?
Tuosta AP:n otsikosta voisi hyvin ottaa sanan Älykkään pois, koska minkäänlaisen kumppanin löytäminen on vaikeaa, erittäin vaikeaa tai usein mahdotonta.
Onnea silti AP:lle etsintöihin.
Mulla on älykkyysosakemärä 170! Löyän aina älykkäitä naisia koska olen niin älykäs etsimään ehkä vika, ei ole muissa älykkäissä jotka piiloutuu vaan sinussa joka ei osaa etsiä. Minulle ei koskaan riittäisi mikään perus-pertti etenkään koska olen hetero.
Kohtuullisen älykkäänä miehenä minun pulmani on, että toivon naiselta älyn lisäksi kauneutta, miellyttävää tasapainoista luonnetta ja aktiivista libidoa.
Elämässä on tehtävä kompromisseja. Miehenä ei voi vain valita haluamaansa, vaan naisen löytämiseksi on nähtävä paljon vaivaa. Valinnankin voi tehdä vain valittavaksi tarjoutuvien joukosta.
Olin hetken Tinderissä ja tapasin muutamia kivoja naisia. Eräs heistä kertoi, että matchien määrää rajaa vain hänen oma valintansa. Miesten määrä sovelluksissa on moninkertainen. Näin se taitaa olla.
Naiset, joiden kanssa kehittyi suhde ja runsaammin seksiä, kertoivat olevansa sapioseksuaaleja ja hyvinkin kokeilunhaluisia.
Käyttäjä40487 kirjoitti:
Itse yleensä tunnistan 100 äö midwitit rannekellon puutteesta ranteessa. Tutkimuksien mukaan Mensan jäsenillä on lähes aina kello ranteessa. https://www.vuodenmies.com/kellonvalinta.html
Steve Jobsilla ei kuvissa ole kelloa aina ranteessa. Kumminkin täytyy olla älykäs, kun sai Applen menestymään. Johtopäätös. Kellottomuus ei merkitse älynpuutetta.
Mahdotonta, koska olet narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin hyvä ja älykäs aloitus. Älykkäänä ei voi kuin yhtyä aloittajaan...
Yhtyminenhän voi joskus olla myös alku parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaanhan älykkäimmät ovat usein yksin. Tätä se on minullekin.
Luonto kaiketi pyrkii suojelemaan ihmiskuntaa liialta älykkyydeltä. Se lienee valitettavasti pääsyy ihmiskunnan ajautumiseen ekokatastrofin partaalle. Ilman ainshtaineja ei ilmeisesti olisi esimerkiksi ydinpommeja, joilla itänaapurin napoleonkompleksinen pikkumies uhkailee muuta maailmaa!
Noh, Alpun IQ oli tiettävästi vain noin 160, mikä lienee ashkenazeille vain vähän yli keskiverron?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä älyllä tekee jos ei osaa sitä käyttää? On tosi tärkeä että esim tiedemiehet on älykkäitä. Mutta parisuhteessa on kyse muusta.
Ihmisen biologia on kehittyneempää kuin muiden eliöiden, hyvässä ja pahassa.
Pahat voittaa usein kun tarvii ainaisen kilpailun ja polkemisen. Mutta sellainen kateus on halpaa.
Hyvyys on aivan jotain muuta.
En siedä keskivertoihmisiä ollenkaan, minua ahdistaa niiden yksinkertaisuus
Äö170 plus kirjoitti:
Mulla on älykkyysosakemärä 170! Löyän aina älykkäitä naisia koska olen niin älykäs etsimään ehkä vika, ei ole muissa älykkäissä jotka piiloutuu vaan sinussa joka ei osaa etsiä. Minulle ei koskaan riittäisi mikään perus-pertti etenkään koska olen hetero.
Mistä tiedät, että ÄO:si on 170?
Kellokäyräkuvan perusteella tuollaista arvo ei saavuta kukaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84lykkyysosam%C3%A4%C3%A4r%C3%A4#/med…
Vierailija kirjoitti:
Näiden huutista ja äksdeetä kirjoittelevien kanssa tuli vähän fiilis, että väestö onkin ehkä keskimäärin melko... Vaatimatonta.
😳
Niin, eikä se ole mitenkään erityisesti tämä ketju.
Jotkut ketjut sellaista kerää.
Älykkyys tietty vaikeuttaa pariutumista, mutta lisätkääpä kuvioon vielä herkkyydestä kumpuavaa tyylitajua ja muuta loistokkuutta, niin kohtuullisenkin kumppanin löytäminen on lähestulkoon mahdotonta. Toki aina voi jonkun välimallin kumppanin ottaa, mutta jos tasavertaista ja samanlaista etsii niin...
Kyllä on taas aiheet ja kommentit myös sitä luokkaa. Kannattaisiko alkaa käyttää sitä järkeä elämässä ja heittää kaikki muu ylimääräinen ja turha ajattelu.
Hyvä elämä se on tärkeintä ja omasta elintasosta ja jälkipolvista huolehtiminen. Ei mitkään Mensan testit, voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Tulepa alas sieltä norsunluutornistasi meidän normaaliälyisten kuolevaisten joukkoon äläkä koko ajan vain mieti testitulostasi. Kai tiedät, että eivät ne Mensankaan testit kaikkia älyn osa-alueita mittaa. Palikkatesti on palikkatesti.
Tuliko vähän huono tulos palikkatestistä? Don't worry, be happy.
Vierailija kirjoitti:
Äö170 plus kirjoitti:
Mistä tiedät, että ÄO:si on 170?
Kellokäyräkuvan perusteella tuollaista arvo ei saavuta kukaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84lykkyysosam%C3%A4%C3%A4r%C3%A4#/med…
Varmaan äiti sanoi niin...
Kun kumppanin löytäminen "älykkäänä" on haastavaa, niin on syytä miettiä, että onko itse niin "älykäs", että pystyy hankkimaan kumppanin itselleen?
Älykkyyttä ei voi opiskella, sitä joko on tai sitten ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaanhan älykkäimmät ovat usein yksin. Tätä se on minullekin.
Luonto kaiketi pyrkii suojelemaan ihmiskuntaa liialta älykkyydeltä. Se lienee valitettavasti pääsyy ihmiskunnan ajautumiseen ekokatastrofin partaalle. Ilman ainshtaineja ei ilmeisesti olisi esimerkiksi ydinpommeja, joilla itänaapurin napoleonkompleksinen pikkumies uhkailee muuta maailmaa!
Noh, Alpun IQ oli tiettävästi vain noin 160, mikä lienee ashkenazeille vain vähän yli keskiverron?
Albertin IQ oli n. 120, Richard Feynmänilla oli testatusti 125, ja Feynman oli terävämpi kuin Albertti. Feynmaninkin kehittämää kvanttifysiikkaa tarvittiin atomipommin valmistamisessa, ei Albertin suhtiksia.
On harhakuvitelma, että kaikilla neroilla on korkea IQ. Usein näin ei tosiaan ole.
Olen kyllä tältäkin palstalta etsinyt, mutta vaikeata tuntuu olevan.
Ihmiset ajattelee että jos joku on älykäs, niin se älykkyys tulisi heti ilmi ensimmäisessä smalltalkissa kadulla. Ei se niin mene. Itse olen sosiaalisissa tilanteissa lähinnä introvertti.
Täysin samaa mieltä.