Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumasääriset, mitä päälle helteellä?

Vierailija
29.07.2013 |

Tosin rumia sääriä ei juurikaan olekaan muilla kuin mulla. Minulla on nimenomaan ruman malliset sääret, joille ei voi mitään. Käytän yleensä vaaleita sopivan löysiä housuja, mutta nekin hiostaa. Lyhyt kun olen, pitkä hame ei käy ja yleensä ne ovat liian pitkiä; en osaa ommella. 

Minulla on paksut pohkeet, polvet kääntyvät sisäänpäin eli pihtikintut ja sen lisäksi jalat on lyhyet. Nilkat ok ja reidet joten kuten siedettävät. Capritkin kuulemma ovat näin lyhytjalkaisella rumat ja kieltämättä, kyllähän ne lyhentää. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppista

Vierailija
2/10 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame vaan peliin. Niin minäkin. Extraextra paksut pohkeet (saapikkaan varsi pitää olla xxl) ja kohjunalkuakin on, toisessa pohkeessa yksi muhkura keskellä ja toisen polven sisäsivuyssa. Paksut nilkatkin vielä. Silti käytön hametta. Laskeutuva jangas ja pieni kellohelma ja pituus just polvitaipeeseen on paras. Ei missään tapauksesa säären paksuun kohtaan. Jos jotakuta av-mammaa yököttää niin ihan vapaasti saa yökätä. Tänä kesänä löysin ihanat korolliset sandaalit joissa noin 6cm kiilapohja ja tosi ihanat jalkaan. Olen naisellinen säärineni kaikkineen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekko on kaikkein vilpoisin valinta helteellä kun ilma psee kiertämään mekon alla. Kai jlsgqin löytyy sopivanmittainen mekko sullekkn.

Vierailija
4/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, oletko katsonut minkänäköiset naiset kulkee minishortseissa ym. kaupungilla? Siellä kyllä hiihtää kaikennäköistä nilkatonta hehtaarireittä ja -pyllyä, että ei kuule kannata yhtään ujostella helteillä lyhyiden vaatteiden käyttöä. :) 

Vierailija
5/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaan ihan rauhassa sääret paljastavia vaatteita. Meinasin laittaa aivan saman viestin kuin kolmonen, todellakin tuolla kulkee ties minkälaista ihrapolvea ja kohjurykelmää näytillä. Ja miksei saisi kulkea! Itsekin käytän mekkoja, koska tykkään niistä ja ne ovat vilpoisia, vaikka minulla on pattipolvet ja suonikohjuja. Mieskin tykkää kun kuljen mekoissa.

Jos kangasvalintaa mietit, pellava on vilpoinen materiaali. Ja löysät vaatteet, joiden alla ilma pääsee kiertämään, ovat vilpoisempia kuin kireät.

Vierailija
6/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame tai sortsit päälle vaan! Tuskin sun sääret muiden mielestä on niin rumat kuin itse kuvittelet.

Vierailija
7/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan varmasti tänään rumemmat jalat kuin sinulla! Hyvin näyttivät toimivan ja eteenpäin menivät minishortsitkin jaloissa. :-D

Vierailija
8/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rumat sääret ja polvet, mutta käytän ihan minkälaisia vaatteita vaan, en yritä mitenkään peitellä jalkojani. Mulla siis sääret on tosi lyhyet, ruipelon kuivat lampaankintut, ja polvi on jotenkin pitkä ja "pahkurainen". Pohkeissa takana on vielä suonikohjuja toisessa jalassa. Mutta näillä mennään, käytän välillä lyhyitä hameitakin tai shortseja. 

Vierailija
9/10 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ongelmana jalkojen "pilkukkuus" ja hyvin tummat ja paksut säärikarvat, joten sänki näkyy, vaikka olisin vasta sheivannut. Olen myös hyvin vaalea (iholtani), enkä rusketu sitten millään.

Sääret ovat muuten kyllä pitkät ja hoikat. Sukkahousuissa tai pitkissä legginsseissä näyttävät hyviltä. Paljaana ei :(

Käyttäisin mielelläni farkkushortseja ja minihameita ilman ahdistavia sukkahousuja!

Vierailija
10/10 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan yhtä rumat sääret ja polvet (reisistä puhumattakaan). Jälkimmäiset peitän aina, mutta helteellä käytän hameita, jotka juuri peittävät polvet. Näin hämään jalkoja vähän kauniimmiksi. Alaspäin levenevillä hameilla on meille lyhyille lihottava vaikutelma, mutta kokeile esim. tämän mallista: http://www.bebe.com/Clothing/View-All/Stripe-Knit-Midi-Skirt/pc/636/c/0/sc/650/54101.pro?extid=af_cj_2687457&utm_source=affiliate&utm_medium=CJ&extid=af_cj_2687457_Polyvore&cj_linkd=10937318&cj_webid=2687457&cj_sid=d853a0c952f84de8a9e0ac96ca5f5ad3&cj_affid=2205077&cj_affname=Polyvore

Jos olen kaupunkiolosuhteissa, enkä siis esimerkiksi menossa uimaan, saatan tasoittaa säärien ihonväriä meikkivoiteella. Esim. Garnierin BB-voide on edullista ja pysyy hyvin jopa jaloissa. Se kannattaa kuitenkin saippuoida kunnolla pois, ennen kuin menee illalla nukkumaan valkoisiin lakanoihin!