Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te saatte elinvoimanne?

Vierailija
17.05.2013 |

Minusta kun tuntuu nykyisin niin tyhjälle ja väsyneelle. Mikään ei kiinnosta eikä mulla ole mitään toiveitakaan eikä unelmia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ilmasto vaikuttaa todella paljon ja nyt kun on kesäinen ilma lopultakin myös Suomessa niin olen niiiiiiin onnellinen ja täynnä energiaa!!!!! En usko että edes valittaisin koskaan mistään jos aina olisi se +20 astetta lämmintä. 

Vierailija
2/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemanpelosta. 

ei tää yleensä niin nappaa, mutta toisaalta haluan silti elää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikista, auringosta ja liikunnasta. Sekä terveellisestä, monipuolisesta ruoasta.

Vierailija
4/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain elinvoimani takaisin kun irtisanoin itseni töistä ja uskalsin jäädä kotirouvaksi.

Kohtaan arvostelua valinnastani päivittäin ja elintasoni on tietenkin laskenut kuin lehmän häntä, mutta terveyteni kohosi räjähdysmäisesti sekä ruumiin että mielen osalta.

Nyt revin iloni pienistä asioista enkä ole koskaan ollut näin onnellinen ja tyytyväinen. Toimiva arki rutiineineen, kauneus ympärillä olevissa ihmisissä ja asioissa sekä ennenkaikkea huumori ovat avainsanat voimaa antavaan elämään minun kohdallani.

En missään nimessä sano että kaikille voima tulisi samoista ratkaisuista kuin minulle. Sisintään kuuntelemalla löytää varmasti oikean tien.

Vierailija
5/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheestäni, iltatähdestämme <3

Ja piristyin selvästi kun sain kilpirauhaslääkityksen.

Vierailija
6/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 10:36"]

Perheestäni, iltatähdestämme <3

Ja piristyin selvästi kun sain kilpirauhaslääkityksen.

[/quote] Mun kilppari on just tutkittu. Ei mitään vikaa. ap

Vierailija
7/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavista asioista, joita joku kutsuisi pieniksi.

Erittäin lämpimät ja hyvät välit äitiini. Äitini on paras ystäväni.

Loistokunnossa oleva parisuhde (joka on näin hyvä mm. siksi, että olen itse kasvattanut itseäni, opetellut olemaan parempi ihminen ja vähemmän itsekäs, jne.). Mieheni on toinen paras ystäväni. Vuosienkin jälkeen rakastan viettää aikaa hänen kanssaan.

Puutarhatouhuilu.

Toivo siitä, että pääsen viimeinkin opiskelemaan syksyllä. Varmaa se siis ei vielä ole, koska en ole pääsykokeissakaan ollut, mutta toivo elää :)

Meidän lemmikki, joka on niin rakas, ettei mitään rajaa :)

Ja kesä, lämpö, aurinko... Ah <3

Vierailija
8/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valium ja maito

Vierailija
9/9 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tyytyy siihen mitä on ja nauttii ihan pienistä asioista, kuten linnuista, nauravista ihmisistä, kauniista sanoista ja jos saa joskus halauksen tuttavalta. ei mullakaan ole mitään sen ihmeempää ja tunnen monesti myös tyhjyyttä ja vasyneisyyttä, mutta minua on auttanaut edellä mainitsemani asiat, olen ajatellut että minun elämäni on pieni ja vaatimaton, mutta se on ihan ok, saa olla niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän