Hellepäivä. Aiotteko olla sisällä tai varjossa?
Kommentit (134)
Olen sisällä, olin eilenkin. Ennen vetäytymistäni sisätiloihin näytin nuutuneelta. Nyt kun olen levännyt viileässä olen freesin näköinen. Oikein yllätyin ammulla kylppärin peilin edessä.
Ulkona varjossa, mutta jos tukahduttavan kuuma niin sisällä ilmalämpöpumpun viilennin päällä
No tietysti kotona kaihtimet kiinni tai ulkona varjossa. Iho on kuin tulessa, jos menee aurinkoon.
Kyllä varjossa pärjäilee paremmin ja kotonakin, kun on tuuletin ja verhot kiinni.
Sisällä, ulkona vain illalla kauppakäynnin ajan.
Sisällä, max viiden metrin etäisyydellä ilmastointilaitteesta, verhot kiinni. Onneksi yksi kauppa 24h auki, yöllä sit pakolliset ostokset.
Tippuis edes 22 asteeseen niin voisi elää normaalia elämää ilman että on jatkuvasti pyörtymisen partaalla sydän muljahdellen.
T:Perussairas
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ulkona auringossa
Laita nimeksi pelkkä hullu.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti kotona kaihtimet kiinni tai ulkona varjossa. Iho on kuin tulessa, jos menee aurinkoon.
Kyllä varjossa pärjäilee paremmin ja kotonakin, kun on tuuletin ja verhot kiinni.
MItes työt?
Taitaa siitin emättimessä käydä?
M46
Vierailija kirjoitti:
Meinasin mennä laiturille ja ottaa seiskan mukaan.
Miksi et mennyt?
Vierailija kirjoitti:
VISSY JANOJUOMANN EN VOI OLLA ULKONA OLLENKAAN. EN NUORENAKAAN TYKÄNNYT SAATI NYT. äSKEN YRITIN, MUT PUOL TUNTIA VARJOSSA rIITTI, +29
Onko joku syy, miksi huudat?
Päivä kului sisällä verhot kiinni ja viilennin päällä. Leivoin mustikkapiirakan, neuloin joululahjasukkaa yms.
Klo 16 aikoihin menin poimimaan mustikoita varjoisaan metsään. Mukava tuuli vilvoitti. Nyt mustikat puhdistettuna jääkaapissa ja itse suihkunraikkaana katselen elokuvaa.
Ihana kesäinen päivä oli.
Ulkona rannalla, ei täällä muualla pysty olemaan
VISSY JANOJUOMANN EN VOI OLLA ULKONA OLLENKAAN. EN NUORENAKAAN TYKÄNNYT SAATI NYT. äSKEN YRITIN, MUT PUOL TUNTIA VARJOSSA rIITTI, +29