Hellepäivä. Aiotteko olla sisällä tai varjossa?
Kommentit (134)
Töistä suoraan mattopesulle ja uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona auringosta nauttien, pati- ja pulikoiden.
Muista hakea marjakojusta mansi- ja mustikoita!
Meinasin mennä laiturille ja ottaa seiskan mukaan.
Aion tehdä pitsataikinan valmiiksi ja mennä sitten pihalle lukemaan.
Olin jo aamulla varhain pihalla ja kaupassa. Loppupäivä sisällä, kokkailen, syön, juon ja luen.
Laskin aamulla auringonpuoleisten ikkunoiden eteen lisäkaihtimet, jottei paahde pääse sisälle. Iltapäivällä alkaa jo olla ilmalämpöpumpun viilennykselle käyttöä. Ulos menen aikaisintaan tiistaina, kun on pilvistä ja alle 20 astetta.
Sisällä tietysti, miksi menisin tuonne ulos paahtumaan? Enkä myöskään mene mihinkään julkisille uimarannoille missä on muita.
Olisin voinut mennä mustikoita poimimaan ilman tätä typerää hellettä.
Aion siivo- ja pakata, mutta käydä myös ulkona auringonpaisteessa.
Vihaan hellettä, joten sisällä viileässä asunnossa, luen ja katson netflixiä, janojuomana vesi.
Metsään keräämään sieniä. Toivottavasti eivät ole vielä kuivuneet kun ei ole vähään aikaan satanut.
Väkijoukkoon, ilman käsidesiä, varsinkin ilman maskia. Sopiva humala päälle, jotta turvaväleistäkään ei kannata välittää. t. yökerho-minäminäminä-matkailija
Varjossa ulkona ja sisällä. En tämän mahdollisesti viimeisen hellepäivän takia viitsi hankkia maksaläiskiä koko vuodeksi, kun olen tähän asti saanut vältettyä.
Aion mennä torille aivastelemaan, sit menen kauppoihin lähmimään tuotteita mutten osta mitään.
Sisällä pysyn ja verhot ja ikkuna ja ovet kiinni. Toivottavasti nämä nyt on sitten kesän viimeiset hellepäivät. Odotin jo viileneviä ilmoja että voisin aloittaa lenkkeilyn. Ja
Vuokrattiin mökki että saadaan nauttia viimeisestä lämpimästä viikonlopusta. Oon kamalassa flunssassa mutta minähän jumalaut mökkeilen ja nautin lämmöstä nyt! Tein jo kunnon aamu-uinnin.
olen yrittäjä , töissä ,koska korona velkaa
Meinasin mennä tuonne pellon reunaan ja laittaa yhden ison näreen nurin ja polttopuiksi.
M 45
Ulkona auringosta nauttien, pati- ja pulikoiden.