Hellepäivä. Aiotteko olla sisällä tai varjossa?
Kommentit (134)
Olen puutarhassani varjossa riippumatossa syöden jäätelöä ja lukien kirjaa.
Odotan helteiden loppumista alakuloisena kotonani. Kauppareissu oli tuskallinen ja hikinen.
Vierailija kirjoitti:
Töistä suoraan mattopesulle ja uimaan.
Niin...
kohta on vesi sinilevää täynnä matonpesujesi takia. Mee kiireesti uimaan kun kerkeät!
En varsinaisesti pahoittanut mieltäni siitä, että ihmiset juo vettä eikä lonkeroa tai kaljaa, vaan ihmettelen miksi niin itsestäänselvä asia pitää edes mainita! Juon kyllä vettä ihan muinakin päivinä, en pelkästään hellepäivänä. Te juotte vaan kun on kuuma? VAU mitä superihmisiä!
Olen sisällä ja selaan myytäviä omakotitaloja Oikotieltä. Ja teen laskelmia, miten saisin säästöön isomman summan rahaa kuussa. Alkaa meinaan riittää Helsingissä kantakaupungissa asuminen.
Kipeänä, ulkona liian hiostava, joten huilaan sisällä.
Ulkona oltu nauttimassa ihanasta kesäpäivästä, uimassa jne.
Ai että, kyllä on ihanaa kun lämpö hellii.
paalailin heiniä 4.5 tuntia ja kohta jälleen ulos. Varjossa ehtii olla sitten talvellakin, silloin varjoja riittää
Oli ihana maata auringossa ja sen jälkeen viilentyä suihkussa.
Ai että on ihaanaa kun saa ilmaisen ihosyövän itselleen. Nautin!
Päivä meni hautajaisissa ( ei läheinen) ja sen jälkeen sohvalla reporankana jopet-showta. Kohta saunaan ja poikaa hakemaan kotiin jostain saunaillasta tuossa kymmenen aikaan. Ketuttaa, kun tällainen päivä meni sisätiloissa, ensin kappelissa ja sitten muistotilaisuus.
Olin keskipäivällä muutaman tunnin ulkona, sitten lähdin sisälle ihanan viileään asuntoon. Olin kaksi edellistä päivää paljon ulkona ja liikkumassa, joten tänään oli pakko lepäillä. Huomenna aion olla taas pidempään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Oon raskaana viikolla 22 ja koitettiin lahtea kavellen rantakahvilaan (hitaasti kavellen vajaa 30min matka). No enpa pystynyt ja kaannyttiin takaisin kun meinasi taju lahtea... Illemmalla uusi yritys.
Ei kai raskauden pitäis tuossa vaiheessa rajoittaa liikkumista. Tai ei ainakaan mulla menoa hidastanut. Viimesillä viikoilla vasta kun tuli liitoskivut niin kävely oli "vähän" hankalampaa.
Mieluusti makaisin auringossa, mutta iltavuoro
Ulkona auringossa olin koko päivän. Onneksi ihana tuuli viilensi, ilman tuulta olisi ollut yhtä tuskaa.
Nyt tässä varjossa loikoillen nautiskele ja odotan koska ne viileämmät säät alkaa.
Mettähommissa, välillä varjossa välillä auringossa hakkuupaikasta riippuen. Oksasilppurilla laittanut menemään, kitkenyt rikkaruohoja ja nauttinut mahtavasta ilmasta, nyt vielä vattuja keräämään.
Grillasin aiemmin pihalla varjossa.
Nyt sisällä verhot tiiviisti kiinni. Tänään kylmässä suihkussa tullut oltua varmaan yhteensä jo pari tuntia.
Vihaan helteitä ja olen todella onnellinen että syksy on aivan pian täällä ♡
Oli äsken pakko lähteä ulos lämmittelemään, kun koko pvän olen palellut sisällä krs-talossa, missä koneellinen ilmastointi. ☹️Hrrrr... Kohtapuoliin alkaa vasta paistaa partsille ja sit sinne kahville. Vihaan koneellista ilmastointia! 😠