Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä hotellissa ja aamupala otetaan samoilla ottimilla, jakaisivat edes hanskoja

Vierailija
07.08.2020 |

Ainoastaan käsidesipullo koronan varalle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese kädet ja käytä käsidesiä. Ota juomat ja työkalut. Ota loput. Käytä käsidesiä ennenkuin syöt ja joka kerta jos haet lisää.

Hysteeristä.

Vierailija
22/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotonasi, jos on noin vaikeeta, tai ole menemättä aamiaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa. Mietin tuota jo kauan ennen koronaa. Ällötttäviä viruslinkoja buffetit..

Vierailija
24/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskojen käyttö on maallikolla ihan yhtä tyhjän kanssa, niin kauan kun eivät ymmärrä että ne ovat KERTAKÄYTTÖISIÄ.

ELI UUSI HANSKA JOKA OTTIMELLE.

Jokaikisen esineen koskettamisen jälkeen hanskat tulee vaihtaa.

Ihan yhtä lailla bakteerit ja virukset leviää, kun jengi aamulla vetää kumihanskat käteen ja ottaa ne iltapäivällä pois..

Vierailija
25/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen siinä hanskoja tarvitaan?

Normaali ihminen toimii muutenkin buffeteissa ja elämässään niin, että tassut ovat puhtaat siinä vaiheessa kun ruoka alkaa siirtymään kohti pötsiä. Ts. Peset kätesi ennen buffaan menoa, ja juuri ennen ruokailua desinfioit/peset ne. Itse en koske edes omiin aterimiini niillä käsillä millä olen koskenut buffetin ottimiin, vaan desinfioin käteni jo ennen. 

Näin myös muulloin kuin korona-aikana. Ei tarvita maskeja eikä hengityssuojaimia. Käsihygienia on pop.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan