Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä kun arvoistani naista ei löydy mistään?

Vierailija
07.08.2020 |

Ei löydy Suomesta, ei löydy ulkomailta. Mitä voi tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry miehiin?

Vierailija
2/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on vain niin perseestä kuin sinä😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat miehiin tai muun sukupuolisiin.

Vierailija
4/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidata pois narsistinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
5/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat takaisin äitisi luokse, joka on ainoa nainen, joka arvostaa sinua mielestäsi riittävästi.

Vierailija
6/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät yksin 🙂

Vierailija
7/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alenna naisen taso-vaatimuksesi realistisemmalle tasolle.

Vierailija
8/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta. Häntä ei varmaan vielä olekaan.

Vierailija
9/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joutuu elämään sitten yksin, naisetonna. Ap

Vierailija
10/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvi. Turvonneen egon puhkaisu terapiassa ja uusi yritys terveemmältä pohjalta.

Vierailija
11/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Näin on parasta, kaikille.

Vierailija
12/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää kans miehiin vaihtamista

Vierailija
13/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikille palvelus ja vaihda planeettaa.

Vierailija
14/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei saisi kokea olevansa arvokas? Vain naiset ovat arvokkaita ja miehet ovat uhrattavissa? Ehei, ei se niin mene. Minä olen korvaamattoman arvokas mies, ja arvoistani naista ei ole ainakaan tässä elämässä tullut vastaan. Ehkä seuraavassa sitten. Ap

Vierailija
15/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa pleikkariin uusi peli.

Vierailija
16/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ei saisi kokea olevansa arvokas? Vain naiset ovat arvokkaita ja miehet ovat uhrattavissa? Ehei, ei se niin mene. Minä olen korvaamattoman arvokas mies, ja arvoistani naista ei ole ainakaan tässä elämässä tullut vastaan. Ehkä seuraavassa sitten. Ap

No ihan sama mulle. Senkus vouhotat tuota sitten yksin peilikuvallesi. Ei maailman naiset yhtä miestä jää kaipaamaan.

Vierailija
17/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään huvin vuoksi siitä ettet ole trolli seuraava pätee oikeassakin elämässä. Narsistien horinat kuulostaa ei-narsisteista niin vitseiltä ettei kukaan voi ottaa niitä tosissaan, mutta narsistit itse ottaa. Eräs tunnettu blondi puhui alkoholismistaan glamourelämänä Jollaksessa. Ja sinulla nämä arvoiseni nainen -horinat.

Vierailija
18/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään huvin vuoksi siitä ettet ole trolli seuraava pätee oikeassakin elämässä. Narsistien horinat kuulostaa ei-narsisteista niin vitseiltä ettei kukaan voi ottaa niitä tosissaan, mutta narsistit itse ottaa. Eräs tunnettu blondi puhui alkoholismistaan glamourelämänä Jollaksessa. Ja sinulla nämä arvoiseni nainen -horinat.

Eräs juustonaksun oloinen pressa selostaa miten on kaikkien alojen ensteksi loistavin asiantuntija ihan joka asiassa ja ihmiset ohittaa vaan puheet koska ei kai kukaan voi olla tosiaan tuota mieltä, eihän.......?

Vierailija
19/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että vastaavasti ajatteleva palstamies on kohtalosi.

Teitä on paljon. 

Huolestuttavan paljon. :D

Vierailija
20/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et sinänsä tiedä minusta mitään. Oletatte vain että kaikki ovat samassa veneessä ja yhtä mitättömiä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan