Miksi naiset käyttävät push up -liivejä?
Kommentit (20)
Itse käytin niitä, koska koin heikkoa itsetuntoa pienirintaisuudestani. Yläasteella sai kuulla paljon kommenttia, että näytän pojalta tai että olisin anorektikko. Olin ihan terve vaikkakin hoikka nuorinainen.
Pienirintaisilla on monesti vaihtoehdot vähissä. Joku jossain on päättynyt että niitä pitää käyttää ja kaupat on sitten niitä täynnä.
En kyl yhtään tiiä
t. urkka rintsikka likka
On muuten vaikea pienirintaisena löytää liivejä ilman tolkuttomia täytteitä.
Ei kaikki niitä oikeasti halua, mulle on ihan ok näyttäytyä tämmöisenä.
antavat tavallisia liivejä enemmän tukea ja ovat usein topattuja, eli nännit ei näy paidan läpi
Että rinnat näyttäisivät isommilta tai pystymmiltä. Etkö tätä ymmärtänyt ilman kysymistä?
En tiedä. Todella epämukavat. Ainoa kaverini, jonka tiedän käyttävän push-up liivejä, käyttää niitä ääliö-poikakaverinsa vaatimuksesta. Tyyppi vaatii kaikkea muutakin, kuten korkkareita jopa kauppareissulla... urgh. Toivottavasti kaveri ymmärtää lempata sen pian.
Enempi koko kuppi tukee ja antaa ryhtiä kuin nämä jotka työntää löysät läskit vain ulos kupista.
No omalla tyttöystävälle sen verran pienet rinnat, että tarvii. Varsinkin jos mennään johonkin juhliin, niin on tärkeää, että rintavako näkyy kaula-aukosta. Hän edustaa minua, niin en halua, että tutut luulee, että mun muija on ihan lauta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Todella epämukavat. Ainoa kaverini, jonka tiedän käyttävän push-up liivejä, käyttää niitä ääliö-poikakaverinsa vaatimuksesta. Tyyppi vaatii kaikkea muutakin, kuten korkkareita jopa kauppareissulla... urgh. Toivottavasti kaveri ymmärtää lempata sen pian.
Sun kaverisi ei taida olla mikään penaalin terävin kynä 🙄
Vierailija kirjoitti:
No omalla tyttöystävälle sen verran pienet rinnat, että tarvii. Varsinkin jos mennään johonkin juhliin, niin on tärkeää, että rintavako näkyy kaula-aukosta. Hän edustaa minua, niin en halua, että tutut luulee, että mun muija on ihan lauta.
Jos on muutenkin laiha, niin taitaa olla todnäk lauta. Edustatko sinä muijaasi vastaavasti isolla slerballa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri muita ei nykyään myydä
Mitenniin ei myydä? Vai tarkoitatko nyt topattuja liivejä, niitä on tosiaan paljon. Mutta kaikki topatut eivät ole push-uppeja.
Mitä kenenkään tissiliivit sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kenenkään tissiliivit sulle kuuluu?
Eihän ne kuulu, mutta näkyy.
-eri
Geenit miellyttää miehiä sen aiheuttavat.
Muistatteko geelirintsikat? Ai miten tissit hikosi niissä. Poistuivat aika pian markkinoilta.
Ne ovat niitä naisten kepulikonsteja, aivan kuten meikkaaminenkin.