Hki-New York lennolle baby basket?? Kokemuksia. Olis tulossa puolitoistavuotias vauva.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Lapselle matka tulee olemaan kärsimystä.
Miksi näin olisi? Alkuperäiselle; omat lapset ovat jo isompia, mutta muistelisin että baby basket on tarkoitettu pienemmille vauvoille.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan pakko on lähteä vauvan kanssa, antaisin kunnolla rauhottavaa
Anna huostaan se mukula ja lennä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan pakko on lähteä vauvan kanssa, antaisin kunnolla rauhottavaa
🐖😂😂😂😂
Ostakaa mieluummin oma paikka lapselle. Basket ei välttämättä edes kestä 1.5-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin olisi? Alkuperäiselle; omat lapset ovat jo isompia, mutta muistelisin että baby basket on tarkoitettu pienemmille vauvoille.
6 kk. vanhalle oli sopiva, nukkui korissa lattialla melkein koko matkan.
Toivottavasti putoaa kone menestyjineen
Vierailija kirjoitti:
Sairaudentunnoton hullu olet.
En tiedä,mutta luulisin että teidän lapsi on liian iso siihen.Ei puolitoistavuotias ole enään mikään vauva.
Noissa on painorajat ja 1.5 v taitaa olla liian iso. Eikä muuten saa laittaa lattialle, kiinnitetään seinään ja saa käyttää vain tasaisen matkalennon aikana. Atlantin yllä on välillä reippaasti turbulenssia eli ilmakuoppia.
Taitaa basketti olla liian pieni yli yksi vuotiaalle?
Vierailija kirjoitti:
Noissa on painorajat ja 1.5 v taitaa olla liian iso. Eikä muuten saa laittaa lattialle, kiinnitetään seinään ja saa käyttää vain tasaisen matkalennon aikana. Atlantin yllä on välillä reippaasti turbulenssia eli ilmakuoppia.
No aikoinaan sai kun matkustaminen oli vielä suhteellisen mukavaa, Arabian niemimaalta lennettiin Hampuriin ja matkan lopussa kysyin kenelle jätän korin. Lentoemäntä vastasi että saat ottaa mukaasi jos haluat. Näin KLM:n palvelu!
Vierailija kirjoitti:
Kateellisen lantavarpaan piti tuulettaa.
Joo liian iso vauva sulla koria ajatellen. Itse olen ottanut kantorepun tuon ikäisten kanssa niin siihen sitten nukahtavat, eikä tarvi itse pelätä, että tiputtaa jos itsekin nukkuu samalla.