Mitä voi tehdä kun arvoistani naista ei löydy mistään?
Ei löydy Suomesta, ei löydy ulkomailta. Mitä voi tehdä?
Kommentit (25)
Harva on vain niin perseestä kuin sinä😐
Vaihdat miehiin tai muun sukupuolisiin.
Hoidata pois narsistinen persoonallisuushäiriö.
Muutat takaisin äitisi luokse, joka on ainoa nainen, joka arvostaa sinua mielestäsi riittävästi.
Alenna naisen taso-vaatimuksesi realistisemmalle tasolle.
Älä luovuta. Häntä ei varmaan vielä olekaan.
Kai sitä joutuu elämään sitten yksin, naisetonna. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvi. Turvonneen egon puhkaisu terapiassa ja uusi yritys terveemmältä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin on parasta, kaikille.
äänestää kans miehiin vaihtamista
Tee kaikille palvelus ja vaihda planeettaa.
Eli mies ei saisi kokea olevansa arvokas? Vain naiset ovat arvokkaita ja miehet ovat uhrattavissa? Ehei, ei se niin mene. Minä olen korvaamattoman arvokas mies, ja arvoistani naista ei ole ainakaan tässä elämässä tullut vastaan. Ehkä seuraavassa sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ei saisi kokea olevansa arvokas? Vain naiset ovat arvokkaita ja miehet ovat uhrattavissa? Ehei, ei se niin mene. Minä olen korvaamattoman arvokas mies, ja arvoistani naista ei ole ainakaan tässä elämässä tullut vastaan. Ehkä seuraavassa sitten. Ap
No ihan sama mulle. Senkus vouhotat tuota sitten yksin peilikuvallesi. Ei maailman naiset yhtä miestä jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään huvin vuoksi siitä ettet ole trolli seuraava pätee oikeassakin elämässä. Narsistien horinat kuulostaa ei-narsisteista niin vitseiltä ettei kukaan voi ottaa niitä tosissaan, mutta narsistit itse ottaa. Eräs tunnettu blondi puhui alkoholismistaan glamourelämänä Jollaksessa. Ja sinulla nämä arvoiseni nainen -horinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään huvin vuoksi siitä ettet ole trolli seuraava pätee oikeassakin elämässä. Narsistien horinat kuulostaa ei-narsisteista niin vitseiltä ettei kukaan voi ottaa niitä tosissaan, mutta narsistit itse ottaa. Eräs tunnettu blondi puhui alkoholismistaan glamourelämänä Jollaksessa. Ja sinulla nämä arvoiseni nainen -horinat.
Eräs juustonaksun oloinen pressa selostaa miten on kaikkien alojen ensteksi loistavin asiantuntija ihan joka asiassa ja ihmiset ohittaa vaan puheet koska ei kai kukaan voi olla tosiaan tuota mieltä, eihän.......?
Uskon, että vastaavasti ajatteleva palstamies on kohtalosi.
Teitä on paljon.
Huolestuttavan paljon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et sinänsä tiedä minusta mitään. Oletatte vain että kaikki ovat samassa veneessä ja yhtä mitättömiä. Ap
Siirry miehiin?