Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako yötä max voisitte yöpyä anoppilassa?

Vierailija
28.07.2013 |

Hei!

Miehen vanhemmat asuvat 3 h + k. Meitä oli siellä 7 henkilöä. Anoppi otti selvästi herneen nenuun kun tänään kolmannen yön jälkeen halusin ehdottomasti lähteä kotiin anopin vastustelusta huolimatta. Yritti jopa lapsia käännyttää jäämään jonkun tapahtuman varjolla. Huoh.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta yötä kuin haluaisivat minut pitää. On sen verran hyvät välit appivanhempiin, että käyn sekä olen siellä mielelläni.

Vierailija
2/26 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 23:20"]

Niin monta yötä kuin haluaisivat minut pitää. On sen verran hyvät välit appivanhempiin, että käyn sekä olen siellä mielelläni.

[/quote]

Samoin, käyn jopa ilman miestä lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 yötä olen putkeen ollut - ja ei enää koskaan! Huoh.

Vierailija
4/26 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kuoli jo ennen syntymääni, ja appikin ennen kuin tapasin mieheni. Miehellä on vain veli, ja siellä olimme viimeksi 2 viikkoa:-). Tavallinen talo, kolme makkaria, ja kaksi oleskeluhuonetta, keittiö ja ruokasali, ja uima-allas pihalla ( ei siin Suomessa)

Vierailija
5/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 1 yö!

Vierailija
6/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan järjestyy oma nukkumatila, niin eiköhän sitä noin viikon kestäisi, neljä yötä on tähän mennessä pisin aika eikä ollut vielä mitään ongelmaa.

Toki siinä pitäisi sitten jo tehdä muutakin kuin olla vain niiden appivanhempien kanssa.

Ei sillä etteivätkö he olisi mukavia ja ihania ihmisiä. Olen vaan ylipäätään vähän huono kestämään muita ihmisiä ja tarvitsen omaa tilaa edes hetken päivittäin. Sen nyt saa onneksi vaikka ihan sillä, että käy yksin tunnin lenkillä.

Vierailija
7/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön. 

Vierailija
8/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi taitaa olla pisin, mitä on oltu, mutta eiköhän siihen vielä pari menis päälle

Vierailija
9/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 3 yötä.  

Vierailija
10/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun anopilla on melko iso talo maalla.... 4 makuuhuonetta, olkkari, keittiö, takkahuone jne. Meidän perheessä porukkaa on 5 kpl. Lisäksi anoppilaan tulee kanssamme yhtäaikaa yleensä myös mieheni siskojen perheet (molemmissa 4 henkilöä). Yhteensä siis porukkaa koolla usein 14 henkilöä. Toki välillä osa porukasta käy omissa menoissaan. Tänä kesänä olin ensin lasten kanssa anoppilassa viikon, kun mies oli vielä töissä. Sen jälkeen olimme vielä kaksi viikkoa siten, että mieskin tuli lomailemaan sinne. Matkaa meiltä anoppilaan on yli 500 km, joten ei sinne kuitenkaan ihan joka viikonloppu ajella.

Viihdyn anoppilassa ihan mukavasti ja erityisesti toinen miehen siskoista on todella hyvä ystäväni, joten hänen kanssaan viihdyn erityisen hyvin. Meno on ihanan rentoa ja välitöntä :)

Vierailija
11/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan tykkää olla toisten luona öitä, mutta anopilla en viettäisi missään oloissa yhtäkään.

Vierailija
12/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ei minuuttiakaan. Anoppi asuu  pienessä yksiössä kissojensa kanssa ja muutenkin siivous vähän niin ja näin.  Ei edes halua ymmärtää miksi en käy siellä edes vain pikaisesti kahvilla. Itse olen astmaatikko + allergiat mm kissoille. Ei halua ymmärtää miten tukkoon mä menen. Ajattelee, että ei se nyt mitään haittaa.  Niin sairaalakeikkahan siitä tulee + sen päälle on pari viikkoa karsee olo.

Vierailija
13/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä yöpynyt. Mies on yöpynyt viimeksi päivää ennen kun mentiin naimisiin. Autolla kestää alle 30 min ajaa kotiin ja anopin työmatka menee meidän kodin vierestä.

Vierailija
14/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuukauden. voi olla että pari yötä käydään jossain siinä välissä. 

Vierailija
15/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kolme yötä riittää puolin ja toisin. Kaipa useampikin menisi jos olisi pakko, viikko olisi jo tuskaa. En jaksa kuunnella anopin jatkuvaa itsensä korostamista, hokee kaiken aikaa miten tekee parhaat puurot, pullat ja ruuat ja miten hänen kanssaan kaikki jutut lapsilla sujuu (ikään kuin muille temppuilisivat enemmän) ja miten kaikki naapureista lähtien tykkää hänestä niin kovasti jne. jne.

Vierailija
16/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla anoppilassa vaikka kuinka pitkään! Anoppini on varakas nainen, asuu 200 neliön talossa meren rannalla ja lisäksi on jatkuvasti poissa kotoa, välissä työ- ja välissä lomamatkoilla. Siis on kyllä muutenkin tosi ihana ja lämmin ihminen, ei yhtään pröystäilevä tai ylimielinen, vaikka rahaa hänellä onkin.

Vierailija
17/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 1 yö ja se ollaan kerran oltukin. Anoppi asuu pienessä kaksiossa.

Anopin ottaisin itse myös vain yhdeksi yöksi, vaikka meillä on erillinen vierashuone... Onneksi ei ole tänne tuppautumassa, tosin ei juuri mitään kutsuja esitetäkään, koska sitä naista ei kovin montaa tuntia kestä kukaan (edes hänen omat lapset).

Vierailija
18/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut, enkä menisikään. Olemme hotellissa, jos mennään samalle paikkakunnalle.

Vierailija
19/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi. tarpeeksi on hänessä kestämistä kun hän tulee meille välillä ja yöpyy. aikuinen ihminen, joka aina on muille jakamassa "hyviä tapoja" ja itse jättää kaiken käsistään mihin sattuu yms. olenkin kieltäytynyt menemästä anoppilaan, vedoten pitkään matkaan yms.

Vierailija
20/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:31"]

En ole koskaan ollut, enkä menisikään. Olemme hotellissa, jos mennään samalle paikkakunnalle.

[/quote]

Lisään vielä, että tämä ei johdu siitä, etten pitäisi anopista. En vain tykkää yöpyä ihmisten nurkissa. En halua häiritä heidän elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi