Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako yötä max voisitte yöpyä anoppilassa?

Vierailija
28.07.2013 |

Hei!

Miehen vanhemmat asuvat 3 h + k. Meitä oli siellä 7 henkilöä. Anoppi otti selvästi herneen nenuun kun tänään kolmannen yön jälkeen halusin ehdottomasti lähteä kotiin anopin vastustelusta huolimatta. Yritti jopa lapsia käännyttää jäämään jonkun tapahtuman varjolla. Huoh.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään yötä. Asutaan 3km päässä, joten tarvetta ei ole eikä tule.

Vierailija
22/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on väärin astettu. Eihän tuossa ole kyse anopista vaan ahtaudesta. 

Mulla on kiva anoppi ja yövän anoppilassa mielelläni, paitsi miehen ja lasten kanssa, myös yksin. Tilaa on ja mukavaa seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaudesta varmaasti kyse... Munkin anopilla iso talo maalla ja lapset nauttii ja, vaikka tämmöinen ujon puoleinen olenkin niin kyllä tässä vuosien saatossa ollaan tutustuttu ja hyvät välit on. Jos alkaa tuntuun siltä, että tarvii omaa tilaa välillä niin voi mennä makuuhuoneeseen lukeen kirjaa, laittaa kumpparit jalkaan ja metsään tai ihan mitä vaan. Mies ja lapset siellä voisi varmaan asuakin, mutta minä kaipaan omaa keittiötä n viikon jälkeen.

Vierailija
24/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan mielelläni heillä yötä, tosin en muutamaa päivää kauempaa. Kaupunki- ja vapaa-ajan asunnot ovat molemmat suuria, joten tilasta ei tule puutetta. Anoppi ja appi ovat myös mukavia ihmisiä.

Tästä huolimatta alan tuntea oloni vaivautuneeksi ja väsyneeksi, jos joudun olemaan missään vieraisilla 2-3 päivää pidempään. (Lomamatkat miehen kanssa hotellissa ovat ihan eri asia.) En vain osaa olla rennosti, jos olen toisten - mukavissa ja tilavissakin - nurkissa.

Kaipaan omaa rytmiäni ruokailun, nukkumisen ja olemisen suhteen ja alan ärtyä, jos joku määrää niistä puolestani. Anoppilassa ollaan päivärytmissä pari tuntia minua edellä, ja vaikkei kukaan tulekaan potkimaan minua sängystä, koen että olisi epäkohteliasta mennä kärkkymään aamiaista paljon muita myöhemmin.

Tykkään lomallani myös lukea, lenkkeillä ja ihmetellä omiani rauhassa, mutta anoppi ja appi toivoisivat meidän viettävän kaiken ajan heidän kanssaan seurustellen tai kulkevan yhteisessä harrastuksessamme samaan aikaan. Liika on liikaa.

Vierailija
25/26 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta kokeilla, anoppi asuu tuossa 200 metrin päässä. Mies yöpyy siellä lapsuudenkodissaan joskus koiran seurana, jos anoppi on matkoilla. Lapsetkin haluaa yleensä mennä silloin sinne yöksi, koska eivät ole siellä muuten koskaan yötä. Päivittäin kun käyvät kuitenkin, niin ei ole tarvetta yöpyä.

Vierailija
26/26 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi