Tatuointi on merkki huonosta itsetunnosta
Kommentit (71)
Niin kyllä :-) YMMÄRSITKÖ kuitenkin??? T. ei tribaalia, edes pebassa :-D
Miksi joku edes viitsii trollaa aiheesta? Munkin mielestä joku tribaalitatska on tosi kulahtanut, mutta että tatuointi kertoisi ylipäätään huonosta itsetunnosta? Monilla on tatska piilossa, esim mahassa. Miksi näin, se ehkä yksilöllistä? Kaikki ei oo mustaa tai valkosta...
T. Inkitön iho
Ooh, en oo ikinä tajunnut että tatuointeja pitää jotenkin erikseen esitellä! Itse olen kyllä ottanut ne ihan itseäni varten.... Mutta nyt on ihan pakko vissiin juoda ne naamat ja alkaa esitellä tatskoja, vois olla kaverit hieman ihmeissään! :D (varsinkin kun en edes käytä alkoholia...)
mulla on kyljessä ihan superkaunis kukkatatuointi! sen näkee vain harvat ja valitut :)!
Tatuointi on merkki huonosta ruuansulatuksesta. Kyllä se näin on!
JEEEE!!! totta. tatuoinnit on hirveitä!!!
Kyllä ne köyhälläkin pitää saada olla koristuksensa..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 20:33"]
Nrj:n supermegatatuoitu Renne sanoi just äskettäin jossain haastattelussa (ja on kuulema tosi kyllästynyt kysymyksiin tatskoistaan), että nykyään kovin jätkä on se, jolla ei ole yhtään tatuointia!!!
niiiin totta, ne ovat massaa.
[/quote]
jep, juuri näin!
Jee jeeeeee!!! Niin ehdottomasti on hirveitä! Ei auta poiketa valtavirrasta. Sehän on parasta minulle ja perheelleni! T. Ei ikinä tatuointia
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 22:47"]
mulla on kyljessä ihan superkaunis kukkatatuointi! sen näkee vain harvat ja valitut :)!
[/quote]
Olisiko ehkä syytä tarkentaa että sinun mielestäsi kaunis. On niitäkin kukkatöherryksiä meinaan nähty kyllästymiseen saaakka nahkoihin hakattuna.
"Mulla on kyljessä ihan superkaunis kukkatatuointi ihan itseäni varten ja se liittyy olennaisesti mun elämään ja sen näkee vain harvat ja valitut ihhihiiii "
Tatuointi kertoo huonosta mausta mutta makuasioista ei voi kiistellä :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 07:38"]
"Mulla on kyljessä ihan superkaunis kukkatatuointi ihan itseäni varten ja se liittyy olennaisesti mun elämään ja sen näkee vain harvat ja valitut ihhihiiii "
[/quote]
Voi helv.. just näin.. sikamageen superkaunis, olisko kenties ihan ruusukuvio,.. oihhh, ihquu mäki haluun, on se niiiin persoonallista ja rohkeeta ja kapinallista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:42"]
Kyllähän tatuoidut naiset yleensä ovat sitä alempaa WT-luokkaa.
[/quote]
Juu, kun taas tatuoidut miehet ovat kovia kundeja.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 20:24"]
Lolloti vaan, mut roskasakin harrastuksia se tatuointi vaan on, olkoon itsetuntosi mitä tahansa.
[/quote]
Mielestäni tarve määritellä ihminen roskasakiksi, kertoo termiä käyttävästä ihmisestä kaiken oleellisen.
Saat tietenkin uskotella itsellesi että olet parempi ihminen kuin ne, joilla on tatuointeja. Suomi on vapaa maa ja mielipiteenvapaus on peruslaissa. Kehoitan kuitenkin miettimään syitä, miksi koet tarpeelliseksi alentaa muiden ihmisten ihmisarvoa.
Tähän kuitenkin sopinee taas yksi av:n lempijankkauksiani:
Jos oma elämä on kunnossa, muita ihmisiä ei tarvitse arvostella.
On kait oma asia kullekin onko tatuoitu, mutta se miten tuo esiin tatuointinsa on kai sitten osasta porukkaa ärsyttävää. Itse ärsyynnyin kerran kun nelikymppinen mies oli hautajaisissa paidanhihat käärittynä jotta tatskat näkyisi. Eli se aika ja paikka ja toisten kunnioitus niinkuin kaikissa muissakin asioissa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 08:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 20:24"]
Lolloti vaan, mut roskasakin harrastuksia se tatuointi vaan on, olkoon itsetuntosi mitä tahansa.
[/quote]
Mielestäni tarve määritellä ihminen roskasakiksi, kertoo termiä käyttävästä ihmisestä kaiken oleellisen.
Saat tietenkin uskotella itsellesi että olet parempi ihminen kuin ne, joilla on tatuointeja. Suomi on vapaa maa ja mielipiteenvapaus on peruslaissa. Kehoitan kuitenkin miettimään syitä, miksi koet tarpeelliseksi alentaa muiden ihmisten ihmisarvoa.
Tähän kuitenkin sopinee taas yksi av:n lempijankkauksiani:
Jos oma elämä on kunnossa, muita ihmisiä ei tarvitse arvostella.
[/quote]
Sinä sen sanoit, mielipiteenvapaus on perustuslaissa ja mielestäni, siis mielipiteeni on että tatuoidut ovat roskasakkia ja hiukan vajaita, sekä helposti provosoituvia. Ehkäpä siksi kun monikin tietää sisimmässään että tyhmä olin kun nahkaani hakkautin jotain töherryksiä ja minua pidetään nyt vähän bimbona. Että lolloti vaan.. :D
No en kyllä usko, että kertovat huonosta itsetunnosta. Ehkä jotku tekee sen siksikin, haluavat kuulua johonkin porukkaan. Toiset ottaa koska se on muotia. Joillekin se on tapa koristautua, ihan kuten korvikset tms. Kai ne ottajien mielestä ovat hienoja, kauniita tms. Minusta ne on yksiselitteisesti rumia, kuvottavia ja pilaavat ihon. Mutta ei mua toisten tatskat haittaa, kuten läväritkään, vaikka nekin on suurin osa ihan älyttömän rumia. Muut elävät omaa elämäänsä ja minä omaani. Tuskinpa minunkaan tyylistäni kaikki tykkää, eikä se mua haittaa. Miksi pitää aina puuttua toisten tekemisiin...
Vaatii tosi hyvää itsetuntoa tehdä noin paljon kirjoitusvirheitä, onneksi tribaali pebassa antaa tarvittavan tuen.