Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää Juma....lauta tuppautuko pyytämättä kylään

Vierailija
28.07.2013 |

Ollaan miehen kanssa mökillä, ja tarkoitus oli viettää se ihan hiljaisuudessa leväten, kun kummankin lapsetkin on toisella vanhemmalla, ja loman viimeinen päivä. No eikähän Veljen sisko soittanut tunti sitten, että tulevat....siis  t u l e v a t  kylään 3 maissa, ja ottavat vanhempansa mukaan. Oikein ukkonsakkin vanhempansa tuo. Minä en ala tällä kuumalla hikipäässä vauhdilla leipomaan, vaikka odottavat tietenkin piirkkoja joka lähtöön. Saavat kahvit ja saa kelvata. Eivätkähän sitten tajua, ettei kutsuttu.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita verhot kiinni ja ovet lukkoon

Vierailija
62/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 18:05"]

veljelläsi ja hänen sisarellaan on sama isä,joten kyllä he verisukulaisia ovat ja myös sinä tämän siskon kanssa,yhteinen isä sen tekaa

[/quote]

HUOH. Taidat olla vähän hitaampaa sorttia?

Ap:n veljellä ja "veljen siskolla" EI OLE YHTEISTÄ ISÄÄ, vaan "veljen sisko" on ap:n isän uuden vaimon entisestä liitosta. Siis ap:n isä on mennyt uusiin naimisiin naisen kanssa, jolla on entuudestaan ollut tytär. Jolloin ap:n veli ja tämän uuden naisen tytär ovat kasvaneet samassa perheessä sisaruksina, vaikkeivat he ole verisukulaisia. Capiche? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten sekava suku ap:llä Itse on eronnut ja miesystäväkin on eronnut ja molemmilla lapsia. Omat vanhemmat on eronneet, isä mennyt naimisiin eronneen kanssa, jolla ollut lapsi.

Olisi kiva tietää tuosta suvusta lisää :-D

Vierailija
64/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n luokse ei koskaan saa mennä kylään jos hän ei itse pyydä?

Kait nyt aikuinen ihminen osaa sanoa, että ei, nyt ei sovi yms?