Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

21/484 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä aikoja elät Vauvakuumeilija... kun mulla onnistui viime kuussa raskaus ja 19.7. tein positiivisen raskaustestin, niin mulla oli just tollaiset tuntemukset kun sulla. Ymmärrän myös, että haluat odottaa testaamisen kanssa. Itse testasin vasta kiertopäivänä 37... :)

Mulle soitti juuri Kättärin lääkäri mun keskenmenon seurannasta ja sanoi, että perjantaina otetussa verikokeessa raskaushormonia oli 2600... ja eilen otetussa verikokeessa 300 jotain. Se oli odotettavissakin, että raskaushormonitaso laskee ja on hyvä merkki, että keskenmeno on mennyt hyvin ja kohtu on tyhjentynyt luonnollisesti. Vuoto voi jatkua kaksi viikkoa, mutta niukkenee kokoajan. Oon jo huomannut, että se on jo niukennut. Sitten 2,5 viikon päästä pitää vielä tehdä raskaustesti ja jos se on negatiivinen, niin sitten tiedetään, että ollaan selvillä vesillä tästä keskenmenosta.

Lääkäri sanoi, että suositus on, että odotetaan että seuraavat menkat tulee luonnollisesti ja sitten vasta yritetään raskautta uudelleen, mutta ei näe ongelmaa jos sitä yrittäisikin jo tässä kierrossa, koska toi keskenmeno on edennyt siististi ja luonnollisesti. Sovittiin miehen kanssa, että kun mulla on vuodot loppu, niin vois alkaa "harjoitella" ilman sen tarkempia oviksen bongaamisia ja sitten tosissaan yritetään vasta ensi kierrossa. Hihii! Eli "vahingossa" annetaan tärpätä tässä kierrossa jo jos on tullakseen. Joten vaivihkaa voisin tulla taustailijoista pois. Suuren pettymyksen ja surun jälkeen elämä alkaa taas pikkuhiljaa hymyillä ja aurinko tulee esiin pilven takaa.

Jonsteri kp 6 / ~34, yk 1v 7kk

22/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Uusi lista heti ylös, jotta saadaan Jonsterikin listalle mukaan :) Tervetuloo!

namihiiri  14/30-32 yk3

Fiina82  11/24-28 yk3

Kristina82  7/25 yk2

Äiskä82  14/28

Kipe  13/30 yk5

Piikkitäti  3/32 yk9

Simpukka74  3/29 yk3

Marjamiini  5/24 yk1

Vauvakuumeilija  32/28-30

Jonsteri  6 / ~34, yk 1v 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille myös mun puolesta:)

Ihanaa, Namihiiri, kun jaksat päivitellä listaa! Kiva kattoo, miten porukan jännät päivät lähestyy. Vauvakuumeilijalla on tosiaan todella jännät päivät ja isolla osalla ovis lähestyy, joten suurimmalla osalla alkaa taas pian tapahtua;)

Täällä on niin kiva käydä katsomassa muiden fiiliksiä ja toivotaan, et saataisiin tässä kuussa ennätysmäärä plussia!!

ps. Mahtavia uutisia, Jonsteri!

24/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on ihan kivasti jo kuumeilijoita kertynyt! Toivottavasti plussatuulet puhaltaisivat tähän ryhmään oikein kunnolla :)

Nyt alkaa laskureiden mukaan olla ovis lähellä. Mitään kipuja en ole nyt tuntenut, viikko sitten vihloi välllä kovastikin alavatsalta, ja molemmilta puolilta.. :/ Aiemmissa raskauksissa olen tuntenut hyvinkin selvästi kiinnittymisen. Katsotaan, katsotaan... Sen verran tiheään on kuitenkin peittoja heiluteltu heti menkkojen loputtua, ettei se ainakaan siitä kiinni ole :D Nyt siis päällä yk1, kp13/28. Vitamiineja syön, mutta ovista en ole koskaan tikutellut. Enkä kyllä ajatellut nytkään niin tehdä, ehkä sitten jos useampi kuukausi menee ilman tärppäystä.

Äiskä 82 13/28 yk1

25/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, siis kp14/28 ja yk1 :)

26/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Aamulla herätessäni huomasin alamahakivun tulleen. Ei yhtä voimakkaana kun yleensä ennen menkkoja mutta silti se on ollut koko aamun. Äsken tein yhden testin, nega tuli. Oli tosi kova pettymys koska tänään on jo 32\28-30 ja oon pisimmällä tähän mennessä. Voi johtua siitäkin että käyn puolen tunnin välein pissalla ja se saattoi olla liian laimeeta. Tai sitten menkat vaan alkaa ja en oo raskaana.. Kunpa sais pian tietää, ei pysty ajatella mitään muuta. Kohta taas töihin miettimään tätä. Eilenkään ei pystynyt keskittyä töihin juurikaan. Tänään ja eilen on ollut tosi paha olo. Eilen kokoajan tuntui aivan kuumeiselta ja mietinkin pitäskö lähtee töistä pois. Nyt vähän sama olo ja ruokaa ei saa alas.

27/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Vauvakuumeilija: Voi hyvin tuo vatsakipu olla raskausoireitakin :) Varsinkin jos on myös huono olo. Kaikilla ei plussa näy heti, oota pari päivää vielä ja testaa uudellee! Täällä ollaan kaikki sormet ja varpaat ristissä sun puolesta! 

Tykkään kyllä tota listaa päivitellä, jotenki konkreettisempaa tää odottelu, kun näkee et kyllä ne päivät eteenpäin mennee :) Ja saahan sitä muutki päivittää jos en oo tehny :)

Itellä ois kans ovis korvilla, mutta mutta en tiiä voiko sen bongata jotenkii? Ehkä oon huomannu vaan runsaamman valkovuodon, ja jotenki petihommat kiinnostaa oviksen aikoihin selkeesti enemmän. Ei oo minkäänlaista kipua kyl koskaan. Tänään aletaan kyllä kunnon yritys, en jätä miestä iltasin rauhaan :D 

Tää on ihana paikka kun voi tulla kirjottelee fiiliksii ja lukee muiden samassa jamassa olevien juttuja. Kirjotelkaaha kuulumisii :)

namihiiri

28/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Siirryn nyt tänne tuolta huhtikuisista..

Eli kp 1/27 ja yk2 (opin tuolla tämän merkintäsysteemin vasta äsken ;) )

32-vuotias olen ja ekasta haaveillaan.

29/484 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille :) Tervetuloa uusille!! Otan osaa Jonsteri :( Ikävää että näin kävi,mutta toivotaan että pian tärppää uudestaan :) 

En ole ehtiny täällä käymään..kiire töissä.. Harmillisesti miehelle tuli tälle viikolle just yö vuoro ja 12 tuntii :/ ja ovis on tällä viikolla joku päivä..Eilen tuntu vähän mahakipua ja niinku namihiiri tuolla aikasemmin jo kirjotti peitonheilutus kiinnostaa enempi niin täällä ollu aivan tajuttomat halut nyt vkonlopun aikoihin ja eilen tosissaan ihan järkyt...;) vähä nyt sit vaikeeta ku toinen on niin väsyny..mutta kuitenki eilen aamulla peitot heilu ;) Tänään aamulla en viitsinyt edes kysyä...:D Mutta huomen aamulla pitäs kyl taas peiton heiluu..:) Voi voi saa nähä miten käy..Mutta toivotaan nyt kaikille kovasti plussatuulia :) :) 

Fiina82 Kp 11/24-28 yk 3

30/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Siirrynpä minäkin nyt tuolta huhtikuisista tänne toukokuisten puolelle kun tästä kierrosta jos tärppäis, oltais nippa nappa toukokuun puolella la:n kanssa.

Meillä yk 3 menossa ja nyt tuntuu siltä, että oon vihdoin vähän rauhottunu tän vauvakuumeen kanssa. Tai sitten tää aika ennen ovista on vähän seesteisempää ja se kuumeilu alkaa ihan just :D pitäis olla stressaamatta ja olla tjottailu mielellä, mutta vaikeetahan se on kun haluis omaa nyyttiä niin kovasti.

Ensimmäinen meillä haaveissa ja itseasiassa mies kuumeillut jo pari vuotta kun taas itse oon koittanut hillitä vauvahaaveita niin pitkään, että on opiskelut ohi. Valmistua mun pitäis joulukuussa ja vauvalla nyt lupa tulla. Tietysti mitä nopeammin sen parempi :) odottavan aika on pitkä ja tietenkin just nyt tuntuu siltä että koko maailma ympärillä lisääntyy ja ite vaan kuumeilee. 

Onkos täällä muilla "poppaskonsteja" käytössä? Nimim. greippimehu maistuu ja geleitä napsitaan ;) 

Eviita kp 12/~30 yk 3 

31/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kaikille!

Tämä menkka-aika on oikeastaan ihan tervetullut hengähdystauko ja ovikseenkin vielä aikaa, mä kun stressasin tossa viime kierrossa ihan älyttömästi, vaikkei pitänyt lainkaan... :) Tässä kierrossa päätin olla käyttämättä noita ovistikkuja, tiedän suunnilleen milloin ovis on, joten sitten pitää vaan varmistaa, että peitto heiluu jokaikinen päivä. Toi menkkojen odottelu on niin stressaavaa, toivon tosiaan että tästä kierrosta tärppäisi.

Off topic: mä näytän jo nyt siltä, että olen raskaana, olen kesän mittaan lihonut varmaan viis kiloa, ja nyt ottaa pattiin, kun nääs en haluaisi että raskaudessa kertyisi kamalasti kiloja, pojasta 28 kiloa ja tytöstä 23 kiloa. On tosi hankala päästä kiloista eroon, vaikkei ne kilot nyt maailman tärkein asia ookaan. Mitäköhän mun pitäisi tehdä? Ja sit toisekseen, viime raskaudessa mulla oli raskausdiabetes ja pelkään, että se uusiutuu... Kaikesta sitä voikin hermoilla. Plääh.

Tsemppiä kaikille ovisvaiheessa oleville, toivottavasti saadaan tänne sitten tuonnempana paljon plussanneita!

32/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei taas!! Mua niiiiiiiiin ärsyttää!!! Yks tuli noin puol seittemän jälkeen tosi väsyneenä töistä ja vaihvihkaan siinä kyselin peiton heiluttamisesta, mutta ei...Ymmärrän kyllä ku toinen on yön paiskinu töitä ja iltäpäivästä alkaen...mutta silti ärsyttää..Jos ovis tapahtuu nyt loppuviikosta...No toivotaan että alkuviikon talletuksista tulis tulosta,mutta tuskin ku näytän ressaavan tätä näin paljon....:// ja mahassa tuntuu menkkamaista kipua... et saattaa olla ovis..Jospa tässä raskautuis ihan vaan pyhästä hengestä :)) Ei kait siinä helpotti vähä käydä purkautumassa...ja tää lähtee nyt töihin. Toivottavasti teillä muilla sit heiluu peitot munki puolest ;)

33/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Fiina :( Täällä vähän samat fiilikset, pyhällä hengellä kaiketi tän kierroksen raskautumisen pitäis tapahtua. En tiiä mikä, mut ei nyt vaan jotenki halut meillä kohtaa. Eli ei oo täälläkää peitot heilunu, ja hyvät päivät käsillä :( En oo kyl mitään ovistuntemuksia edelleen bongannu.

Simpukka, oot niin oikeessa tosta odottelusta! Se on ärrrrrsyttävää!! Pitäis vaan ottaa lunkimmin... Kaippa se kilojen kertyminen on vaan yksinkertanen matikka, syö vähemmän ku kulutat :D Joooo, helppo sanoo, tiiän! Varsinki ku tulee raskausaikana kaikkii ihanii mielitekoja :D

Eviita, tervetuloa! Näin se taitaa olla, että ennen ovista on se lunkimpi aika, mut päivät ennen menkkoja (tai sitä plussaamista) on piiinaaa!!! Se kuume vaan yltyy sillon!

Ja tervetuloa Saffelson! Kyllä nää termit pikkuhiljaa selkenee, itse kullekin :)

Päivitän listanki tähän :)

namihiiri  15/30-32 yk3

Fiina82  12/24-28 yk3

Kristina82  8/25 yk2

Äiskä82  15/28 yk 1

Kipe  14/30 yk5

Piikkitäti  4/32 yk9

Simpukka74  4/29 yk3

Marjamiini  6/24 yk1

Vauvakuumeilija  33/28-30

Jonsteri  7/ ~34, yk 1v 7kk

Saffelson 2/27 yk2

Eviita 12/~30 yk3

plussia puhallellen -namihiiri.

34/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki hyppään tänne. Huhtikuisista putosin. Taustailen, kunnes saan miehen ylipuhuttua jatkamaan harjoituksia. Toivottavasti onnistun. Se kun päätti yks päivä, että meille riittää sittenki 5 lasta ja that's it. :/ Minähän en anna nuin helpolla periksi!

35/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Emotar, ja toivotaan että saat ylipuhuttua!

Nyt pieni valitusteksti. Mieliala vaihtelee kuin raskaana olis. Muutamana aamuna ollu huono olo. Nytkin etoo. Petipuuhat ei kiinnosta. Ei myöskään kaunis aurinkoinen kesäpäivä. Äkkiä vois luulla et olisin raskaana!!! Menkat tuli kyllä, mut oli lyhyemmät ja niukemmat ku normisti. Voisko olla mahollista? Että vuoto tulis vaikka ois tärpänny. Ei kai. Ehkä nyt mieli alkaa tekee tepposiaan ku odottaa ja toivoo niin paljon. Hetki sitten tuntu repäsykipu oikeella, varmaankin ovis. Mut jos se oliki jotai muuta? Ei hemmetti, mun pitää nyt rauhottuu tän kuumeilun kanssa. Oon kohta ihan pöpi. Onneks loma loppuu ja saa palata työajatuksiin.

Vierailija
36/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Siirryn nyt teidän seuraksenne kuumeilemaan kun vauvakuume ei ole haihtunut pois (kolmatta kuumeilen, lapset 11v ja 8v) ja eilen vaihtui kp ykköseksi monista ihme oireista huolimatta ja kiertokin oli jotenkin outo (limat, oviskivut, masukivut, lyhyempi kierto vain kp26 ym), mutta kaikki kierron havainnot on nyt kirjattu hyvään talteen iphonen hyviin ohjelmiin. Onko muita jotka käyttävät näitä ohjelmia? Tarvittaessa voin myös päivittää listaa, jos tarve.

Tsemppiä kaikille kiertoon ja hirmuisesti plussatuulia!

CelesteSebastian kp 2/~28

37/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celestesebastian: Mä ostin just kännykkääni (Lumia) jonkun, minkä nimi on "Monthly Tracker". Se oli ilmanen ja saanu ihan hyvät arvostelut. Sinne voi kirjata erinäisiä asioita eri päiville ja se nähtävästi "ennustaa" historian perusteella millon pitäisi seuraavat menkat alkaa. Olen pitänyt tarkkaa kirjaa kaikesta 1v 7kk ja syötin juuri tiedot sinne, eli kaikki menkat, niiden pituudet, kaikki ovulaatiot ja peitonheiluttelut. Ohjelma-raukka meni varmaan ihan sekasin. Mun normikierrot ovat vaihdelleet 25-39 päivän väliltä ja nyt edellinen kierto oli 49 päivää, koska olin raskaana vk 6+6 kun keskenmeno tuli. Merkkasin nämä km-vuodot myös "menkoiksi" ja nämä vuodot on menossa jo 8:tta päivää ja viikon varmaan vielä jatkuu, joten oon melko varma, että sain ton ohjelman sekasin. :D

Mikä App sulla on käytössä?

38/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei täältäkin suunnalta! Mukava että porukka on lisääntynyt vaikkakin huhtikuisten kustannuksella. :/

Vauvakuumeilija: Mitä sinne suunnalle kuuluu? Sulla on tosi hyvin kiertopäiviä jo alla, testaa ihmeessä uudelleen jos menkoistakaan ei näy merkkejä. Peukkuja!

Eviita: Mulla vähän samat fiilikset, tuntuu että raskaana olevia naisia kävelee joka kadun kulmalla vastaan. Sitten heitä tietysti katselee tosi arvioiden että mikä heillä on ollut se taika että ovat tuohon tilaan päässeet, heh. Itsellä nyt kp 6 ja ekat luomumenkat ehkäisyn jälkeen alkaa vihdoin olla lopuillaan. Jaan niin ton kärsimättömyyden tunteen - siinä vaiheessa kun toive ensimmäisestä lapsesta otti tuulta alleen kesäkuun lopulla niin olisi tyyliin pitänyt jo olla ainakin muutaman viikon raskaana...

Simpukka74: Joo kyllä siihen painoon eniten taitaa syöminen vaikuttaa, ei niinkään liikunta joka on enemmän siinä ohella asiaa auttava sitten. Itsellä reilun 10kg pudotus onnistui ruokavalioon rutkasti kasvi- ja maitoproteiineja lisäämällä ja ruokarytmin säännöllistämisellä, kuljetan nykyäänkin mukana pikku purtavaa että verensokeri ei pääse iltapäivästä laskemaan eikä sitten tule kauheita ylilyöntejä illalla kotona syödessä. Eihän ne pienet vaihtelut mitään haittaa jos ei omaan oloon ja hyvinvointiin vaikuta :) Viis kesäkiloakin kuluu varmaan helposti alkusyksyn mittaan jos on pihatöitä, lasten kanssa puuhailua ym. Ja siinä välissä sänkytouhuilua vauhdittamassa ;)

Namihiiri ja Fiina82: Tsemppiä! Harmi kun rytmit ja halut ei mene aina yksiin eikä yksinkään oikein voi raskautua. Meillä vielä koko "projekti" on niin uusi että innolla ollaan mukana ja muutenkin tuntuu että petipuuhat maistuvat ihan eri tavalla renkaan poisjättämisen jälkeen. Mies sanonut jo pariin otteeseen sängyssä että tuoksun ihan erilaiselta (hyvällä tavalla kuulemma) eli ilmeisesti luomumeininki on kuitenkin ihan omaa luokkaansa.

Celestesebastian/Jonsteri: Huh, kylläpäs tuli vanhanaikainen olo - itse nyt ehkäisyn jättämisen jälkeen olen suhertanut merkintöjä käsin pieneen taskukalenteriin. Tollainen ohjelma kuulostaa kyllä kivalta, varsinkin jos se voi tehdä jotain tulkintoja omasta puolesta :)

Eviita kun muuten kyselit poppaskonsteja niin tunnustan lukekeeni niistä superpaljon viime aikoina.. Mulla käytössä gelee royal, raskausajan vitamiinit, vehnänalkioöljy ja verigreipit itsepuristettuna ja valmismehuna. Iltaisin juon myös vihreää teetä tai muuta teetä, mikä nyt oli tapa jo aiemminkin. Sitten bongasin jostain ketjusta että ananaksen ydin(malto?)-osassa olisi kanssa jotain raskaudelle suosiollista ainesta sekä joissain yskänlääkkeissä (ainesosaa en nyt muista mutta myönnän jo tsekanneeni minkälaista tavaraa meidän kaapista löytyy) mutta nämä kaksi viimeistä päätin jo jättää epätoivoisempaan vaiheeseen. Oviksen jälkeen ajattelin kyllä lipitellä punaviiniä vähän iltaisin. Niin ja lämpötilan mittailun aloitin tän kierron alussa ja samoin ovistikkuja ostin ekaa kertaa, ehkä aloitan jo lauantaina tikuttelun kun toi eka luomukierto oli niinkin lyhyt kuin 24 päivää.

Ai niin, ja sitten luin kanssa jostain että jotkut pitää simpat sisällään petipuuhien jälkeen kuukautiskupin avulla! Pitäisköhän nyt vielä se kuppikin käydä ostamassa, niin ei voi sitten ainakaan yrityksen puutteesta syyttää.. :D Kivaa torstai-iltaa kaikille!

39/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! 

Kiva aina tulla tänne ja lukea teidän uudet kuulumiset. On niin kivaa kun muut on samassa tilanteessa kun itse on. :) Jännittää kokoajan kaikkien puolesta ja toivoo että kaikilla onnistuis tässä kuussa ja saatas kaikki suht samanikäsiä lapsukaisia :)

Ei tänne kuulu mitään erikoista,menkkoja ei oo vieläkää näkynyt onneksi. Tänään oon kärsiny aivan kauheasta olosta. On väsyttänyt kokoajan,etonut kaikki hajut ja ruuat, ollut kauheita alavatsakipuja ja tuntunut kokoajan että oksentamaan on pakko lähteä. En oo saanut ruokaa alas juurikaan. :/ Toi väsymys voi johtua siitäkin että olin eilen iltavuorossa ja tänään piti mennä jo aikasin aamulla takasin töihin ja en saanut nukuttua kun vajaa viisi tuntia. Kuitenkin tuntuu että oon joka päivä vaan väsynyt. Tein tänään aamulla uuden testin mutta negahan sieltä tuli. Olin aivan varma että olis plussa mutta eipä. Ajattelin että nyt en tee uutta testiä kun joskus viikon päästä jos menkat ei oo alkanu ennen sitä. Kauhee epävarmuus että onko toi alamahakipu menkkakipua vai raskauskipua ja miks testi ei näytä plussaa. Varmaan menkat ei siksikään tuu kun kokoajan stressaan sitä tuleeko ne vai ei.. Tuun kohta hulluksi kun on niin kauhea vauvakuume ja en tunnu saavan varmuutta että oonko nyt raskaana vai en. :( 

40/484 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjamiini: Meillä siis pitkälti samat keinot käytössä :D otin ovistikut käyttöön tähän kiertoon ja samoin mittailen lämpöjä. Tosin luulen että toi meidän kuumemittari on hajalla kun näyttää tosi alhaisia lämpöjä aina vaan. Jos ei oviksen jälkeen nouse lukemat mittarissa niin pitää kaiketi hankkia  uusi. Tuohon kuukuppi juttuun en kyllä lähde mukaan vaikka mistä sitä tietää kuinka epätoivoisiin keinoihin näissä hommissa vielä joutuu :D

Celestesebastian: mulla myös iphone ja käytän sovellusta nimeltä iP free. On ollut käytössä huhtikuusta ja on ollut ihan ok appi. Halusin alunperin alkaa seurailemaan kierron pituutta ja nyt se toimii mukavasti kun laskee tärppipäivät ja varottaa kun menkkojen pitäis alkaa.

Vauvakuumeilija: Oireet kuulostaa niin "hyviltä" että ihan varmasti on tärpännyt! Joillainhan voi kestää parikin viikkoa ennen kun testi näyttää plussaa.  Toivotaan että sunkin tapauksessa niin, vaikka voin vaan kuvitella miten piinaavaa on noilla kp:llä odotella vahvistusta. Tsemppiä ja koitahan olla stressaamatta liikaa :) 

ON: tikuttelen toistaa päivää ovista, mutta vielä näyttää ihan puhdasta negaa. Jos kierto nyt on taas sen 30 päivää niin oviksen pitäis viikonloppuna olla ja vähän ihmetyttää kun testi ei anna vielä mitään. Ei auta kun jatkaa tikuttelua ja tietenkin puuhailla miehen kanssa joka päivä ettei vaan mee tärppipäivä ohitse. Viime kierrossa stressasin ihan älyttömän paljon ja oviksen aikaan olin melkein hysteerinen talletusten suhteen. Nyt on toistaiseksi paljon rennompi fiilis ja toivon että se auttaa edes pikkusen. Kohta pääsee taas pariks viikoks piinailemaan :/