Vaimon tunteet väljähtyneet?
Olemme vaimon kanssa olleet jo useita vuosia yhdessä, ja meillä on yksi lapsi. Vaimo on ollut aina seksuaalisesti haluttomampi, eikä myöskään muustakaan läheisyydestä ole välittänyt niin paljoa kuin minä.
Viime aikoina minua on alkanut mietityttämään tämä asia, ja jollain tasolla jopa ahdistaa. Minusta tuntuu välillä, että olemme vain kaverukset, jotka kasvattavat yhteistä lasta. Seksiä meillä on 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta se on yleensä melko hyvää. Yhteinen arki on muuten ihan mukavaa, ja meillä on perheenä hauskaa.
Suuri miinuspuoli on, että en saa minkäänlaisia hellyydenosoituksia häneltä muuta kuin erittäin harvoin. Itse anna hänelle usein sellaisia, ja kehun häntä, mistä hän selkeästi pitää.
Hän itse sanoo olevansa vain sellainen ihminen, joka ei välitä "lepertelyistä" yms. Itse kaipaisin perusarkeen pientä flirttiä, ja huomionosoituksia.
Voiko olla, että en vain kiinnosta häntä enää puolisona, ja hän ei sitä itsekään tiedosta? Onko muilla vastaavanlaisesta kokemuksia, etenkin naisten mielipiteet kiinnostaisivat?
Tämä on johtanut siihen, että haen pientä flirttiä muilta naisilta, ja pelkään, että hairahdun enempäänkin, mikäli tilaisuus tulee. Omalta naiseltani kun en saa minkäänlaista huomionosoitusta.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 13:28"]
Ootkos sä nyt vähän jääräpää??
Mä just sitä tarkoitin että naiselta on turha tuollaisia aloitteita odottaa, jos haluaa seksiä vaimoltaan, on tehtävä töitä sen eteen.
Valitettavasti. Ja mä just suoraan neuvoin yhden esimerkin millä aika todennäköisesti saa.
Onhan niitä muitakin tietysti.
Mutta naiselta ei saa helposti vaan sanomalla, että"nnaidaaax?"
[/quote]
Muista itsekin nämä oppisi, sitten hieman kokeneempana kun olet jo sinut vartalosi kanssa. Usealla naisella alkaa melkoiset himot jyllätä kun aikanaan pääsevät yli itselleen asettamista paineista ja alkavat nähdä itsensä kuin heidän miehensä ovat aina nähneet. Sitten valitellaan, kun miehet pihtaa ja seksi on perusoikeus. Valitettavasti siihen mennessä monet miehet ovat kyllästyneet torjutuksi tulemiseen ja koko seksiin. Monilta on elintavat/sairaudet vieneet jo kyvynkin.
Pidä silloinkin jalat ristissä ja odota kiltisti miehesi aloitteita, älälä hae niitä kyliltä.
Aika lyhytjännitteisiä ihmisiä täällä. Hyvä avioliitto voi kestää 60 vuotta. Jos siinä on jokunen kuiva kausi, niin se on ihan normaalia.
Minulla on neljä lasta, jotka olen itse synnyttänyt. Joka kerran on ollut aktiivista seksielämää pian synnytyksen jälkeen, ja 15 vuoden avioliitossa olen kieltäytynyt seksistä (eli siirtänyt myöhemmäksi) ehkä kuusi kertaa. Jos seksi ei kelpaa, epäilen, että se ei toisen näkökulmasta ole hyvää ja huomioivaa,
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:48"]
Mä just sitä tarkoitin että naiselta on turha tuollaisia aloitteita odottaa, jos haluaa seksiä vaimoltaan, on tehtävä töitä sen eteen.
Valitettavasti. Ja mä just suoraan neuvoin yhden esimerkin millä aika todennäköisesti saa.
[/quote]
Muista itsekin nämä oppisi, sitten hieman kokeneempana kun olet jo sinut vartalosi kanssa. Usealla naisella alkaa melkoiset himot jyllätä kun aikanaan pääsevät yli itselleen asettamista paineista ja alkavat nähdä itsensä kuin heidän miehensä ovat aina nähneet. Sitten valitellaan, kun miehet pihtaa ja seksi on perusoikeus. Valitettavasti siihen mennessä monet miehet ovat kyllästyneet torjutuksi tulemiseen ja koko seksiin. Monilta on elintavat/sairaudet vieneet jo kyvynkin.
Pidä silloinkin jalat ristissä ja odota kiltisti miehesi aloitteita, älälä hae niitä kyliltä.
[/quote]
Tietysti muistan. Pointti olikin se, että naisilla on paljon useammin kausia jolloin seksi ei kiinnosta.
Meille tärkeää on perhe, mies, koti, työ ja hyvinvointi(terveys)..
Miehen kanssa yhteenkuuluvuuden tunne ja tiimityöskentely.
Mä en ikinä ole pettänyt, enkä ikinä tule pettämään. Eli seksiä en tarvitse muilta hakea.
Mutta olis aika vaikea olla yhdessä sellaisen miehen kanssa joka ei niinsanotusti tee tiimityötä kanssani yhteisen elämän puolesta.
Meidän kummankin täytyy tukea toisiamme. Auttaa ja kannustaa. EI mollata.
Olen sinut kroppani kanssa vaikka olenkin nuori. Mies kehuu paljon ja on innoissaan. Vain miehen takia olen oppinut että voin olla valot päällä alasti ja mitään ei tarvitse hävetä. Miehen ansiosta.
Yritin kertoa yhden tavan millä ehkä saada useammin, mutta tärkeää on myös jokapäiväinen elämä ja yhdessäolo ja tottakai naisen kehuminen. Nainen antaa helpommin kun tietää että mies hyväksyy naisen kropassa kaiken.
Yksikin haukku koskien kroppaa voi valitettavasti pilata kaiken pitkäksi aikaa.
äh, menipä pitkäksi ja vaikealukuiseksi...en jaksa korjailla
Ei ole naista tarkoitettu elämään ihmisen kanssa. P:lla on aina hintansa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:19"]
Tiedättekö mitä miehet? Mulla on yksi neuvo miten ehkä saisitte naisenne houkuteltua petipuuhiin.
Mä en siis halua seksiä koskaan, se ei ole mielessä enkä halua muitakaan miehiä.
MUTTA.
Mieheni ei luovuta. Hän aloittaa selän hieromisella ja pussailee selkää. Sitten siirtyy alaspäin ja pussailee ja hieroo pyllyä..
Sitten yleensä pussailee sieltä alhaaltakin, pyllyä että pimppiä..
Siinä vaiheessa munkin mielenkiinto alkaa herätä.
Ja sitten haluankin jo munaa.
Välillä se on tällaista, koska me naiset ei ajatella seksiä samalla tavalla kun te miehet. Me ei himoita kaikkea liikkuvaa.
Tottakai me himoitaan sitten kun meitä on stimuloitu seksuaalisesti eli kosketeltu ja pussailtu.
Voitte vaikka aloittaa niin että pussailette selkää ja sieltä alhaalta ja jos vaimo sanoo että seksiä ei tipu ( niinkuin minäkin usein) niin sanotte vaan että joojoo tykkään vain tehdä tätä..
Vaimo tykkää varmasti ja suurimmalla osalla kerroista saatte seksiä ...
Minä joka en siis seksiä harrastaisi ikinä, harrastan sitä kuitenkin noin 5 krt viikossa.. tottakai välillä myös itse teen aloitteen, otan suihin ja näin.. mutta hyvin harvoin.
Camoon , naiset vaan on erilaisia, silti me kuitenkin ollaan aika ihania, eikö niin?
Koittakaa kestää miehet :)
[/quote]
1 kun tekisitte josksus aloitteen (vaikka hieromalla miestä tai suoraan)
2 antasitte niitä suudelmia sinnetänne nii nettei miehen tarvii aina aloittaa
3 lämpenisitte helpommin niinku terve nainen ettei tarttis aina hieroa tai keskustella puolta tuntia muita asioita ja kuunnella
[/quote]
[/quote]
Ainkin mulla niin hyvä vaimo että ei mtiään töitä tarvii tehdä tuollaisen eteen, erikseen on ymmärtää mistä nainen kostuu. jos hieron niin kyl hieroo usein myös. eikä pidä tahallaan puutteessa liekö 2-3vk olut max synnytyksen jälkeen. kyllä väärillä linjoilla ollaan jos tuohon vaateisiin pitää mennä.
PS ei jääräpää
Olen #34. 36:lle vähän osviittaa...
Teen kyllä tuon kaiken mainitsemasi kotitöiden ja muun päälle; ollaan lähellä, hieron, hyväilen, huomioin, peppua silittelen ja niin edelleen. Tämä on ensimmäinen tilanne naisen kanssa minun elämässäni, missä 49 kertaa 50:stä tulee jossain vaiheessa läpsyä sormille ja muija kääriytyy vaatteisiin tai peittoon suojaan. "Sinun pitäisi saada minut janoamaan seksiä" on kommentit... no, on se ihme ettei janoa huippukuntoista ihmistä 2 kk tekemättömyyden jälkeen kun toinen huomioi & yrittää ihan kunnolla. Näinollen on siis itselleni vähemmän kipeää olla tekemättä aloitteita ja pitkässä juoksussa ehkä kokonaan koko liitosta lähtemistä. Ei seksi ole yhden vaan kahden ihmisen asia ja sen avulla toiselle vittuileminen on aivan kusipäistä.
Olen ihan puhki.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:47"]
Olen #34. 36:lle vähän osviittaa...
Teen kyllä tuon kaiken mainitsemasi kotitöiden ja muun päälle; ollaan lähellä, hieron, hyväilen, huomioin, peppua silittelen ja niin edelleen. Tämä on ensimmäinen tilanne naisen kanssa minun elämässäni, missä 49 kertaa 50:stä tulee jossain vaiheessa läpsyä sormille ja muija kääriytyy vaatteisiin tai peittoon suojaan. "Sinun pitäisi saada minut janoamaan seksiä" on kommentit... no, on se ihme ettei janoa huippukuntoista ihmistä 2 kk tekemättömyyden jälkeen kun toinen huomioi & yrittää ihan kunnolla. Näinollen on siis itselleni vähemmän kipeää olla tekemättä aloitteita ja pitkässä juoksussa ehkä kokonaan koko liitosta lähtemistä. Ei seksi ole yhden vaan kahden ihmisen asia ja sen avulla toiselle vittuileminen on aivan kusipäistä.
Olen ihan puhki.
[/quote] Mistä päin olet? Mä voin sua paijata..
#34 olen mansesta.
En tajua, miksei ihmiset osaa puhua vaan osoittavat oudosti mieltään antamalla toiselle aivan mahdottomia tehtäviä... kuten esimerkiksi, että ensiksi pitää suurinpiirtein sulattaa jäävuori ennen kuin seksi on mahdollista... eli WTF? Ymmärrän tavallisen huomioimisen, hellyyden, lämmittelyn ja niin edelleen, mutta pitääkö se olla koko illan talkoo mistä saadaan aikaan kerta kahteen kuukauteen?
Itse ainakin kunnioitan muita enemmän ja huomioin heidän tarpeensa oli kyse sitten ihan mistä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:11"]
Yritin kertoa yhden tavan millä ehkä saada useammin, mutta tärkeää on myös jokapäiväinen elämä ja yhdessäolo ja tottakai naisen kehuminen. Nainen antaa helpommin kun tietää että mies hyväksyy naisen kropassa kaiken.
Yksikin haukku koskien kroppaa voi valitettavasti pilata kaiken pitkäksi aikaa.
äh, menipä pitkäksi ja vaikealukuiseksi...en jaksa korjailla
[/quote]
Luuletko ettei ne kommentit ulkonäöstä satu miehiin? Kyllä minä tiedän, että naista täytyy kehua ja palvella, jotta voisi joskus saada. Kaikesta tästä huolimatta tylysti saadut pakit syövät itsetunnon niin että alan itsekin kärttämään kehumista ja hyväilyjä yhä enemmän. Sitten alkaa v*tuttamaan, kun tajuaa, ettei vaimo ole kahteen viikkon halannut tai pussannut.
Pian ollaankin aika kaukana siitä mielentilasta, että jaksaisi toista kehua tai hieroa. Tästä seuraa tökerö yritys ja tökerät pakit. Sitten voidaankin aloittaa lista alusta.
Anteeksi avautuminen, mutta alkaa oma pää hajota pahemman kerran.
Onko kukaan mies koettanut toisenlaista lähestymistapaa? Sen hemmottelun ja kotitöiden sijaan keskittyisikin johonkin omaan juttuun. Uusi harrastus, johon satsaisi kovasti. En tarkoita, että laiminlöisi lapset ja kotihommat vaan tekisi pakolliset kotihommat. Eikös aina sanota, että naiset retkahtavat niihin kusipäihin renttuihin :)
Joo, tuo nimenomaan toimii! Mitä enemmän tekee kotitöitä sitä todennäköisemmin vaimo hakee itselleen toisen miehen, joka ei suostu tossun alle. Naista pitää toki hemmotella, mutta hivenen alistaen.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:42"]
#34 olen mansesta.
En tajua, miksei ihmiset osaa puhua vaan osoittavat oudosti mieltään antamalla toiselle aivan mahdottomia tehtäviä... kuten esimerkiksi, että ensiksi pitää suurinpiirtein sulattaa jäävuori ennen kuin seksi on mahdollista... eli WTF? Ymmärrän tavallisen huomioimisen, hellyyden, lämmittelyn ja niin edelleen, mutta pitääkö se olla koko illan talkoo mistä saadaan aikaan kerta kahteen kuukauteen?
Itse ainakin kunnioitan muita enemmän ja huomioin heidän tarpeensa oli kyse sitten ihan mistä tahansa.
[/quote]
Nyt ei kannata loukkaantua mutta onko siellä mansessa jotain vikaa vesijohtovedessä? Mikä aiheuttaa naisille tollasia oireita? Täällä vauvapalstoilla pyörii joku nääsville kanssa joka vonkaa..? taitaa vaan olla sattumaa. Onkohan nääsvillellä käynyt flaksi? Mutta toi sun ongelmas on kyllä hankala.. muija vaihtoon. Älä itseäs enää kiduta.
Niin sama tilanne alkupään kirjoittajien kanssa. Kolme lasta, koulussa / päiväkodissa. perusarkea, molemmat käymme töissä, taloudellisesti ei ongelmia. Kaikenlaista olen yrittänyt, mihinkään ei lämmetä. kosketus torjutaan määrätietoisesti. Kotitöistä kannan vastuuni, teen enemmän kuin puolet. Oman käden kanssa on joutunut pitkään jo helpotukset hoitamaan. Vaimo sanoo rakastavansa mutta mitä rakkautta se on kun ei edes koskea saa. Tässä tilanteessa olen flirttaillut vieraiden naisten kanssa tilaisuuden tullen, ihanaa saada vastakaikua, naurua, iloa. Sitten meni kerran tässä liian pitkälle, sorruin vieraaseen petiin, mutta voi veljet että oli mahtavaa, olipahan nainen, voiko tuollaisia ollakkaan. Sen yön jälkeinen morkkis on kuitenkin kova. todella kova. Mitähän tässä pitäisi tehdä...
Täällä on viimeset 2kk oltu ilman seksiä, sitä ennen 1-2x kuussa hyvällä tuurilla. Vaimo ei tee aloitteita, annan itse joka kerta suuseksiä ja hän aidosti siitä nauttii, itsehän en sitä saa vaikka pyydän. Silloin kun seksiä oli se piti aina tyyliin merkata kalenteriin ja suunnitella, ei koskaan mitään spontaania. Olen kysellyt että mikä mättää, ei kuulemma huvita, ei kuulemma ole toista miestä. Pää ei kohta enää kestä. En ole pettänyt mutta jos tilaisuus tulee niin en jätä käyttättä. Ja tälle suhteelle teen lopun pian.
Jos antaa vieraille, niin ei välttämättä enää haluta antaa omalle miehelle. En tiedä, mikä siinä on, mutta niin vain tahtoo käydä. Ehkä se vain on niin, että vieras mies saa kaiken seksuaalisen enegrian, mitä on eikä omalle enää riitä minkäänlaista kiinnostuta, vaikka henkinen yhteys olisikin vahva.
Juurikin selibaatti on oikea vastaus. Nyt takan jo 16 vuotta ja vaimokin on tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:04"]
Juurikin selibaatti on oikea vastaus. Nyt takan jo 16 vuotta ja vaimokin on tyytyväinen.
[/quote]
ei ole todellista?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:04"]
[/quote]
ei ole todellista?
[/quote]
ui jummeli tuommonen ei voi terve mies olla.
kyllä se niin on että pakko olla puhumatta joka toinen päivä p....sta niin kolmantena nainen jo pyyytää
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 12:17"]
Pakko oli kommentoida tähän keskusteluun että mulla vastaava tilanne; olen kotona kahden lapsen kanssa. Aika menee jatkuvaan höösäämiseen, minua ei ole "naisena" olemassa vain äitinä, ihmisenä joka pyyhkii perseet, pesee hampaat, antaa repiä hiuksista, ruokkii ja pesee. Puhumattakaan talon ylläpidosta. Mies käy päivät töissä jossa saa rauhassa hörppiä kahviaan, käydä tupakalla kun haluaa, syödä ravintoloissa. Kun vihdoin ja viimein illalla palaa kotiin, olen jo repeämispisteessä ja haluan nukkumaan tai vähintään hirttää itseni patteriin. Meillä ei edes ole mitään tukijoukkoja, jonne saisi vietyä lapsia että saisi(mme) omaa aikaa. Todella turhauttavaa. Ymmärrän täysin vaimoasi. Meidän pienin on nyt 6kk, hormoonit minulla vielä hakusessa, keho ei tunnu omalta.
[/quote]
Näin se vaan on. En minäkään jaksanut miestä enää siinä vaiheessa kun lopultakin olisin päässyt nukkumaan univelkoja tai vaan ottamaan vähän omaa aikaa + hormonit vaikuttavat haluihin tosi paljon. Ja tietenkin voi olla kyse siitä ettei mies vaan enää kiinnosta. Toiset myös ovat tyyppejä jotka eivät sitä jatkuvaa lähelläoloa kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:19"]
Tiedättekö mitä miehet? Mulla on yksi neuvo miten ehkä saisitte naisenne houkuteltua petipuuhiin.
Mä en siis halua seksiä koskaan, se ei ole mielessä enkä halua muitakaan miehiä.
MUTTA.
Mieheni ei luovuta. Hän aloittaa selän hieromisella ja pussailee selkää. Sitten siirtyy alaspäin ja pussailee ja hieroo pyllyä..
Sitten yleensä pussailee sieltä alhaaltakin, pyllyä että pimppiä..
Siinä vaiheessa munkin mielenkiinto alkaa herätä.
Ja sitten haluankin jo munaa.
Välillä se on tällaista, koska me naiset ei ajatella seksiä samalla tavalla kun te miehet. Me ei himoita kaikkea liikkuvaa.
Tottakai me himoitaan sitten kun meitä on stimuloitu seksuaalisesti eli kosketeltu ja pussailtu.
Voitte vaikka aloittaa niin että pussailette selkää ja sieltä alhaalta ja jos vaimo sanoo että seksiä ei tipu ( niinkuin minäkin usein) niin sanotte vaan että joojoo tykkään vain tehdä tätä..
Vaimo tykkää varmasti ja suurimmalla osalla kerroista saatte seksiä ...
Minä joka en siis seksiä harrastaisi ikinä, harrastan sitä kuitenkin noin 5 krt viikossa.. tottakai välillä myös itse teen aloitteen, otan suihin ja näin.. mutta hyvin harvoin.
Camoon , naiset vaan on erilaisia, silti me kuitenkin ollaan aika ihania, eikö niin?
Koittakaa kestää miehet :)
[/quote]
No sinä kuitenkin välillä teet aloitteen, vaimoni ei koskaan (ainakaan 8 vuoteen). Selän ja pyllyn silittämisellä minäkin usien aloitan. Tosin intoa vähentää aika pahasti ne usein tylystikin saadut pakit. Olisi vaan niin helvetin kiva joskus tulla vietellyksi.