Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon tunteet väljähtyneet?

Vierailija
27.07.2013 |

Olemme vaimon kanssa olleet jo useita vuosia yhdessä, ja meillä on yksi lapsi. Vaimo on ollut aina seksuaalisesti haluttomampi, eikä myöskään muustakaan läheisyydestä ole välittänyt niin paljoa kuin minä.

Viime aikoina minua on alkanut mietityttämään tämä asia, ja jollain tasolla jopa ahdistaa. Minusta tuntuu välillä, että olemme vain kaverukset, jotka kasvattavat yhteistä lasta. Seksiä meillä on 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta se on yleensä melko hyvää. Yhteinen arki on muuten ihan mukavaa, ja meillä on perheenä hauskaa.

Suuri miinuspuoli on, että en saa minkäänlaisia hellyydenosoituksia häneltä muuta kuin erittäin harvoin. Itse anna hänelle usein sellaisia, ja kehun häntä, mistä hän selkeästi pitää.

Hän itse sanoo olevansa vain sellainen ihminen, joka ei välitä "lepertelyistä" yms. Itse kaipaisin perusarkeen pientä flirttiä, ja huomionosoituksia.

Voiko olla, että en vain kiinnosta häntä enää puolisona, ja hän ei sitä itsekään tiedosta? Onko muilla vastaavanlaisesta kokemuksia, etenkin naisten mielipiteet kiinnostaisivat?

Tämä on johtanut siihen, että haen pientä flirttiä muilta naisilta, ja pelkään, että hairahdun enempäänkin, mikäli tilaisuus tulee. Omalta naiseltani kun en saa minkäänlaista huomionosoitusta.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 3 jatkaa.

Uusi yritys oli lauantaina: "olen puhki,minua väsyttää". Sama sunnuntaina.

Pitäisi maksaa vastike tänään. Pitäisikö minunkin sanoa: "olen puhki, minua väsyttää."? Sama asuntolainaan. Vaimo ei ole maksanut senttiäkään kumpaakaan koskaan. Ensi kerran kun menen kauppaan, voisinkin sanoa saman värssyn. Vaimo ei kaupassa käy. Jos pitää viedä vaimo ja lapset johonkin, voisin olla ensi kerralla väsynyt. Vaimolla ei ole ajokorttia. Töihinkin menin tänään, vaikka kuinka olin puhki, kun en nukkunut viime yönä. Vaimo ei töissä käy.

En jaksa tilannetta enää. En halua pettää, mutta pääni ei kestä.

Vierailija
22/70 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on laittaa se koti tuollaiseksi, että on mamma, joka ei tee muuta kuin kotimammailee, mies hankkii kaikki tulot ja seksiäkään ei ole? Kuulostaa ahdistavalta. Mitä se nainen vuosikausia kotona kökkii?? Miksi elätte noin? Ei ihme, jos alkaa hajottamaan päätä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kuin 23. Miksi te miehet suostutte kestämään tuollaista vuodesta toiseen? Kasvattakaa nyt hyvät miehet pallit itsellenne.

Jos vaimoa kerran ei seksi huvita niin miksi ette voisi hankkia rakastajatarta tai käydä vaikka maksullisissa hakemassa pikahelpotusta hätäänne? Jos vaimoa ei seksi kanssasi kiinnosta niin tuskin vaimo siitä pillastuu?

Kunhan muistatte keskustella asiasta ensin vaimon kanssa niin ei tule petettyä ketään.

Vierailija
24/70 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajalta hyvä aihe.  On kokemusta.  Tilanne jatkunut koko avioliittomme ajan, eli 25 vuotta!  Enää ei oma vaimo kiinnosta enempää kuin satunnaiset vieraatkaan tuttavuudet, joihin en muutenkaan ole sortunut. Toiseksi enää ei pysty siihen, mihin nuorena vielä oli intoa kuin oriilla.  Nyt on jo kolmas jalka haudassa, ja tiukat nuoruusvuosien moraalikäsitykset harmittavat.  Olisi pitänyt ottaa tiettyjä vapauksia, kun siihen vielä oli mahdollisuus.

Vierailija
25/70 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 3: Voisiko vaimosi olla masentunut? Tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet masentuneita, ja hoitaneet asiaa lääkärin avustuksella. Masentunut ei välttämättä itsekään asiaa tiedosta, mutta huomaa eron, kun saa lääkityksen kuntoon. Tuo, että hän ei käy kaupassa, eikä töissä, ja on aina väsynyt, viittaisi siihen. Voin toki olla väärässäkin.

Vierailija
26/70 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää näitä naisia meilläkin on kaksi lasta pienin pari vuotta itse olen siis myös nainen  ja haluan todella paljon seksiä koska oma mies on seksikkäin mies minkä tiedän kunnioitan häntä todella paljon koska hän jaksaa  tehdä hyväksemme niin paljon asioita.työssä käymisen lisäksi kuten käydä lasten kanssa puistossa kuunnella kikuttelujani ja silti aina kehua kuinka ihana olen ja seksikäs..teen itse myös paljon alotteita ja saatan herättää hänet ottamalla suihin en myöskään torju häntä juuri koskaan  yleensä myös kyselen mieheltäni olisiko jotain erikoista mitä voisin toteuttaa hänen mielikseen..koska onhan hän lasteni isä siksi minulle niin rakas kyllä joskus käy sääliksi nämä miehet täällä jos se vaan ei toimi niin erotkaa ja kertokaa rehellisesti syy

Vierailija
27/70 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 3 jatkaa.

Vieläkin ilman hellyyttä täällä. Vauva kohta 10-kuukautinen, eikä vieläkään seksiä.

Nyt en enää kestä tätä. Rakastan vaimoani ja lapsiani, mutta tässä ei ole mitään järkeä. Mikä siinä on niin kauheaa, että rakastaa omaa vaimoaan ja haluaa häntä? Lähdenkö pettämään, eroanko vai mitä teen? En enää jaksaa päivääkään näin.

Vierailija
28/70 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman vastaavassa tilanteessa kuin ap, paitsi että olen mies ja se osapuoli joka ei ole kovin kiinnostunut. Kai tähän on monia syitä. Vaimon ainainen nalkutus on varmaan se, joka vie itseltäni halut. En myöskään jostain syystä pidä häntä niin viehättävänä kuin aikaisemmin, ja katselenkin vieraiden perään vähän väliä. En oikein tiedä mitä tekisi, vaimo tuntuu odottavan minulta asioita joihin en oikein pysty. En tiedä mikä auttaisi...

Vierailija
29/70 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee näin: vaimo ei tee aloitetta. Antaa jos minulla on seuraavana päivänä jokin koulutustilaisuus tms, jossa ennen vanhaan nuorempana olisi ollut mahdollisuus, että olisin sortunut jos olisin "ladatun aseen" kanssa ollut liikkeellä. Rutiinia on. Ihmettelen vähän tätä, kun kuitenkin hän saa hyvät orkut joka kerta (oikeasti).  Vähän vaikuttaa siltä, että jos en tekisi aloitteita, voisi mennä puoli vuotta ilman seksiä.

Pillu ja olemus ovat todella hyvät hänellä. Vieraisiin olen langennut silti usein, viimeksi muutama päivä sitten.

Hän on minua monta vuotta vanhempi ja muuten ihana. Parikymmentä vuotta nuorempien kanssa olen viritellyt, mutta onkohan sekään ihan hyvä...

Vierailija
30/70 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle, vaimosi on valinnut sinut järjellä eikä tunteella, ja kun naisella tunteita ei ole koskaan ollutkaan ei hän sinua tule koskaan haluamaankaan

Vierailija
31/70 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vain tunteen väljehtyneet, mutta kun on myös värkki väjentynyt. Viimeistely täytyy monesti tehdä kädellä.

Vierailija
32/70 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy kateeksi #27n miestä. Ittellä miehenä aika samanlainen tilanne. Lasten kanssa touhuan, käyn töissä, teen kotitöitä ja vaimo ollut nyt melkein putkeen lähes 5 vuotta kotona. Mitään ei kotona tapahtunut vaikka muksut oli jo isompia eli työpäivän jälkeen aloin siivota ja järjestellä paikkoja kun vaimo katseli kaikki tärkeät tallentamansa sarjat. Yhtään aloitetta ei ole vaimolta tullut n. 7 vuoteen, suuseksiä ei siltä puolelta tule, itse saan antaa. Välillä kyllä mietin että tätäkö se sit on. Ei kuulemma vaan huomaa ehdottaa itse mitään

Vierailija
33/70 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkeni ja silti vaimo on täysin passiivinen. Teen 2/3 kotitöistä, huomion, kehun, maksan asumisen ja ruoan täysin, ihailen vaimoani ihan aidosti ja annan hänen kuulla siitä päivittäin, järjestelen aikatauluni niin että pääsee neljästi viikossa harrastamaan ja väliin ilmoitan työpaikalle vietävien ruusujen lukumäärällä, että kuinka monen tunnin päästä olen kotona. Lapset tulee viereeni yöllä jotta hän saa nukkua yöt rauhassa ja niin edelleen...

Tulos? No eipä juuri mitään. Ei koskaan lähestymistä, ei koskaan kiitosta mistään, ei koskaan "ihana kun olet siinä" tai mitään muutakaan kommenttia, ei koskaan aloitetta joka edes JOSKUS naisenkin tekemänä saisi miehen tuntemaan itsensä halutuksi. Ei koskaan.

Olen aivan puhki.

Vierailija
34/70 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin edellisellä.En nyt kukkia töihin lähetä mutta toisinaan tuon kotiin. Aloitetta tai minkäänlaista halun osoitusta ei silti ole vuosiin tullut. Yhdessä jo 10v ja alkuun kyllä kävi kiinni toisinaan

Vierailija
35/70 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä miehet? Mulla on yksi neuvo miten ehkä saisitte naisenne houkuteltua petipuuhiin.

Mä en siis halua seksiä koskaan, se ei ole mielessä enkä halua muitakaan miehiä.

MUTTA.

Mieheni ei luovuta. Hän aloittaa selän hieromisella ja pussailee selkää. Sitten siirtyy alaspäin ja pussailee ja hieroo pyllyä..

Sitten yleensä pussailee sieltä alhaaltakin, pyllyä että pimppiä..

Siinä vaiheessa munkin mielenkiinto alkaa herätä.

Ja sitten haluankin jo munaa.

Välillä se on tällaista, koska me naiset ei ajatella seksiä samalla tavalla kun te miehet. Me ei himoita kaikkea liikkuvaa.

Tottakai me himoitaan sitten kun meitä on stimuloitu seksuaalisesti eli kosketeltu ja pussailtu.

Voitte vaikka aloittaa niin että pussailette selkää ja sieltä alhaalta ja jos vaimo sanoo että seksiä ei tipu ( niinkuin minäkin usein) niin sanotte vaan että joojoo tykkään vain tehdä tätä.. 

Vaimo tykkää varmasti ja suurimmalla osalla kerroista saatte seksiä ...

Minä joka en siis seksiä harrastaisi ikinä, harrastan sitä kuitenkin noin 5 krt viikossa.. tottakai välillä myös itse teen aloitteen, otan suihin ja näin.. mutta hyvin harvoin.

Camoon , naiset vaan on erilaisia, silti me kuitenkin ollaan aika ihania, eikö niin?

Koittakaa kestää miehet :)

Vierailija
36/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI siihen mäntylauta tarvii muuta kuin pääkoppa kipee tai muu roppa, väsynyt tms niin ja se että mies pyytää joka toinen tai kolmas päivä kun naiselle riittää kerran viikos. se aihuettaa sen että ei kiinnosta ja menee hermot. omaa aikaa. asten vanhemmalla äidillä oltava. no eriasia on naiset jotka ei kyllästy tai muutu radikaaleiksi liian herkästi. ja itsetunto säilyy...

Vierailija
37/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:19"]

Tiedättekö mitä miehet? Mulla on yksi neuvo miten ehkä saisitte naisenne houkuteltua petipuuhiin.

Mä en siis halua seksiä koskaan, se ei ole mielessä enkä halua muitakaan miehiä.

MUTTA.

Mieheni ei luovuta. Hän aloittaa selän hieromisella ja pussailee selkää. Sitten siirtyy alaspäin ja pussailee ja hieroo pyllyä..

Välillä se on tällaista, koska me naiset ei ajatella seksiä samalla tavalla kun te miehet. Me ei himoita kaikkea liikkuvaa.

Tottakai me himoitaan sitten kun meitä on stimuloitu seksuaalisesti eli kosketeltu ja pussailtu.

Voitte vaikka aloittaa niin että pussailette selkää ja sieltä alhaalta ja jos vaimo sanoo että seksiä ei tipu ( niinkuin minäkin usein) niin sanotte vaan että joojoo tykkään vain tehdä tätä.. 

Minä joka en siis seksiä harrastaisi ikinä, harrastan sitä kuitenkin noin 5 krt viikossa.. tottakai välillä myös itse teen aloitteen, otan suihin ja näin.. mutta hyvin harvoin.

Camoon , naiset vaan on erilaisia, silti me kuitenkin ollaan aika ihania, eikö niin?

[/quote]

1 kun tekisitte josksus aloitteen (vaikka hieromalla miestä tai suoraan)

2 antasitte niitä suudelmia sinnetänne nii nettei miehen tarvii aina aloittaa

3 lämpenisitte helpommin niinku terve nainen ettei tarttis aina hieroa tai keskustella puolta tuntia muita asioita ja kuunnella

Vierailija
38/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:19"]

MUTTA.

[/quote]

1 kun tekisitte josksus aloitteen (vaikka hieromalla miestä tai suoraan)

2 antasitte niitä suudelmia sinnetänne nii nettei miehen tarvii aina aloittaa

3 lämpenisitte helpommin niinku terve nainen ettei tarttis aina hieroa tai keskustella puolta tuntia muita asioita ja kuunnella

[/quote]

Ootkos sä nyt vähän jääräpää??

Mä just sitä tarkoitin että naiselta on turha tuollaisia aloitteita odottaa, jos haluaa seksiä vaimoltaan, on tehtävä töitä sen eteen.

Valitettavasti. Ja mä just suoraan neuvoin yhden esimerkin millä aika todennäköisesti saa. 

Onhan niitä muitakin tietysti.

Mutta naiselta ei saa helposti vaan sanomalla, että"nnaidaaax?"

Vierailija
39/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpenisitte helpommin, niinkuin terve nainen ?

hei pliiis. Terveitä naisia ne vaimotkin on.

Nainen antaa suhteen alussa enemmän. Joka suhteessa se vähän laantuu...

Se vaan menee niin. 

Vierailija
40/70 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:20"]

Hyvin samanlaiset fiilikset kuin aloittajalla.

Vaimoa ei kiinnosta seksi, kuin pakollisena pahana pari kertaa kuussa.

Tätä on jatkunut jo vuosia, eikä tilanteeseen muutosta ole näköpiirissä, kaikenlaista olen kokeillut eikä asia siitä muuksi muutu.

Siinä ohessa olen kiinnittänyt huomiota myös tähän seikkaan, että jos meillä halaillaan tai ollaan lähellä tms, niin sekin tapahtuu aina minun aloitteestani. Vaimo ei koskaan tule itse halaamaan tai hipaise ohimennen tai tule sohvalle viereen istumaan ja hempeilemään.

Alkoi tämän vuoden alkupuolella koko tilanne ärsyttämään sen verran, että yritän tietoisesti olla tekemättä aloitteita itse. En enää hipaise tai hiplaile ohimennen, en halaa tai mene lähelle (paitsi että välillä unohdan nuo lupaukseni).

Yritän myös olla vonkaamatta seksiä, koska torjutuksi tulemisen kokemuksia ja pettymyksiä on sen verran koossa, että ei paljon naurata. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Ihan ilmeistä on, että vaimoa ei huvita.

Olen yrittänyt keskustella ja kysellä asiasta, mutta en pääse oikein mistään kiinni, että mitä sen enempää voisin tehdä, kuin mitä olen yrittänyt. Kun ei sitä huvita niin ei huvita.

Aluksi sain kaikenlaisia selityksiä väsymyksestä ja kun hän on muka läski ja ei siksi huvita ja lapset roikkuu "koko ajan" (illat) kiinni hänessä, niin ei halua, että minäkin vielä roikun kiinni.

Vaikka useita viikkoja yritin tehdä enemmän kuin osani kotitöistä ja tarjota siis mahdollisuutta olla levänneempi ja olla vielä enemmän lasten kanssa, niin ei sillä ollut mitään vaikutusta.

Lisäksi kyllästyttää olla aina se, jonka on juurikin tehtävä sen seksin eteen kaikki kommervenkit hieronnoista ja hellittelystä ja ties mistä alkaen, että olisi edes joskus mahdollisuuksia saada.

Minkä helkkarin takia minua ei hierota ja hellitellä? Miksi tämä on niin yksipuolista. Taidan ruveta jumalauta selibaattiin, niin ei tarvi sitten ainakaan pahoittaa jatkuvasti mieltään.

Kummankaan.

[/quote]

Kuulostaa niin tutulta, että huh huh.

Itsekin olen tuota selibaattia useasti yrittänyt. Aina jossain vaiheessa erehdyn seurailemaan vaimoa sillä silmällä ja himot vie voiton. Eikä oma kiva sitä korvaa, vaikka vähän helpottaakin.

Olisin varmaan voinut tehdä enemmän kodin- ja lastenhoidon suhteen, mutta ei töiden ja rakentamisen jälkeen oikein jaksa. Välillä kun pinnistää sitä ei noteerata edes kiitoksella. En edes muista, koska vaimo olisi viimeksi oma-aloitteisesti halannut, pussannut tai edes istunut syliin/viereen. Olisi varmaan hienoa tuntea itsensä joskus halutuksi, mutta taitaa olla turhaa haaveilua.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymuksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan