Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tota miehen valitusta! Menee v*ttu jo hermot!

Vierailija
27.07.2013 |

Nykyään valittaa melkeen kokoajan, ja tänä päivänä kaikista pahin ollu.. Valittaa ku pahin PMS-oireinen akka. Oon itse kuumeessa ja flunssassa niin ei kiinnosta kuunnella enää! Valittaa että on tylsää, ja ku sanoin että soita sille xx:lle ja mee sen kanssa johonki, niin vastaa että "emminä oikee ku emminä tiiä ku ei jaksa ku ei se.." FGSDFGDSGDSKFGLDSFLDS!!!! Melkein huusin jo että nyt lopeta tuo, minä en oo mihinkään lähössä sairaana, mee ite jonnekki :D

Sitten valittaa kun koko kesä menny pilalle(loma alkaa sillä vasta nyt 1.päivä), ei oo rahhaa ikinä(ei nii, minkäs minä sille voin) jnejne..

Pakko oli purkautua :D soitan kohta sille miehen kaverille että ala tulla hakemaan tuo :D 

Toisaalta ei kyllä olis kiva olla vilkkaan taaperon kanssa yksin sairaana kotona, mutta valittava mies siihen lisäksi vielä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi yrittää esittää sinua? Valitatko itse miehellesi koskaan?

Vierailija
2/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 13:25"]

JSSAP

[/quote]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä "JSSAP" tarkoittaa?

Vierailija
4/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No harvoin. Sillonki ne johtuu siitä, jos mies on liian äkänen lapselle tai jättää vaatteet tai ruokatarvikkeet lojumaan :D mutta en ikinä mistään tommosesta mistä mies..

Kyllä mää huomaisin jos se esittäis :D

Vierailija
5/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 13:28"]

[/quote]

No harvoin. Sillonki ne johtuu siitä, jos mies on liian äkänen lapselle tai jättää vaatteet tai ruokatarvikkeet lojumaan :D mutta en ikinä mistään tommosesta mistä mies..

Kyllä mää huomaisin jos se esittäis :D

[/quote]

Ehkä oikeasti kuitenkin usein? Et huomaa, kuinka usein, ja miehesi on "imenyt" ko ominaisuuden? Miehet ovat tyhmiä, AP.

Vierailija
6/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 13:26"]

JSSAP

[/quote]

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3804744/ketju/tiedatko_mita_tarkoittaa_jssap

Vierailija
7/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 13:26"]

JSSAP

[/quote]

[/quote]

KVG   :D

Vierailija
8/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät, miltä meistä miehistä tuntuu.

Vierailija
9/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 13:35"]

Nyt tiedät, miltä meistä miehistä tuntuu.

[/quote]

Ei kukaan nainen voi olla noin paha valittamaan ku tuo mun mies :D kyllä siitä oikeasti huomaa, että alkaa pikkuhiljaa masentumaan, meillä ei oikeastaan ole kauheasti edes ystäviä, keiden kanssa viettää aikaa..

Vierailija
10/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä tule mitään, että sinun pitää huolehtia marisevasta miehestä ja vilkkaasta taaperosta sairaana. 

Sinun miehesi lähtee retkelle sen taaperon kanssa, jotta saat rauhassa parannella kuumettasi. 

Muille tiedoksi, että marina ja turhanvalittaminen ei ole sukupuolesta riippuvainen vaan ihan yksilökohtaista. Tunnen sekä miehiä että naisia, jotka valittavat kaikesta. Toiset taas eivät valita mistään turhasta. 

Vierailija
11/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 14:26"]

Eihän siitä tule mitään, että sinun pitää huolehtia marisevasta miehestä ja vilkkaasta taaperosta sairaana. 

Sinun miehesi lähtee retkelle sen taaperon kanssa, jotta saat rauhassa parannella kuumettasi. 

Muille tiedoksi, että marina ja turhanvalittaminen ei ole sukupuolesta riippuvainen vaan ihan yksilökohtaista. Tunnen sekä miehiä että naisia, jotka valittavat kaikesta. Toiset taas eivät valita mistään turhasta. 

[/quote]

Vähän myöhässä, mut ennen tuota vastausta nii hoksasin ton itekki, mies meni lapsen kanssa miehen veljelle kylään, oli ihana vaan olla. Olla.

Vierailija
12/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä mies maitokauppaan tai ruohonleikkuuseen tai mene itse äidillesi tai lukitse huone ja mene sinne evästarjottimen kanssa- niin saat olla rauhassa

ps pikaista paranemista

Vierailija
13/14 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän JSSAP minäkin olisin halunnut kirjoittaa, mutta joku ehti ensin. :)

Vierailija
14/14 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä ole tuollaiseen valittajaan törmännyt. "Mullon tylsää", niinku joku teini.

Mulle miehet on aina valittaneet vaan mun tekemisistä ja tekemättä jättämisistä, ja kuinka minä olen pilannut koko elämänsä ja rahaakin olisi tilillä ilman mua ja varaa ostaa se haluttu antenni jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi