Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkupäivä kerran kuussa vai kaksikertaa?

Vierailija
26.07.2013 |

Laihdutan ja 40kg pitäisi saada pois. Eli iso urakka. Mulla sellanen kerta viikossa ei oikein toimi,mutta en haluaisi luopua kokonaankaan vaan opetella kohtuutta ja tietysti laihduttaessa ei ehkä ihan kovin usein kannatakkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti itsekin huomioinut, että 40 kiloa on huomattava määrä ja sen pudottamiseen menee aikaa - puhutaan vuosista. Oletan siis, että kyseessä tulisi olla uuden elämäntavan tavoittelu ja helpoiten omaksut uudet tavat kun et muuta kaikkea kerralla vaan teet pikkuhiljaa pieniä muutoksia.

Vierailija
22/22 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tajua mitä huonoa on siinä, jos odottaa viikottaista herkkupäivää. Minä odotan sitä ja sillä jaksan pysyä viikolla herkuista erossa, kun tiedän, että lauantaina niitä sitten kuitenkin saa syödä, ei siihen ole kuin neljä päivää aikaa, kyllä mä sen neljä päivää jaksan odottaa.

Ja lauantaina sitten syön pikkuisen päivällisen, puolet normaalista, ja iltapalan korvaan herkuilla. Päivällisestä siis säästän kaloreita herkuille. Ja herkkuannos on vaikkapa ½ pussia sipsejä ja puolikas karkkipussi / yksi pikkupussi. Kun karkkia jää jäljelle, niin niillä ei jatketa herkuttelua sunnuntain puolelle, vaan ne karkit otetaan esille vasta seuraavana herkkupäivänä.

Hyvin toimii, eikä ollenkaan niin ongelmallista kuin joidenkin mielestä täällä.

Ap:n alkuperäiseen kysymykseen: Mun mielestä kerran kuussa herkkupäivä on liian harvoin. Se on silloin jo jotain niin harvinaista, että sille herkkupäivälle kasaantuu jo kovat odotukset ja kaikki mahdolliset herkut pitäisi saada mahdutettua siihen päivään. Joten ap:n vaihtoehdoista kannatan kahdesti kuussa herkkupäivää. Mulla toimii tuo jokaviikkoinen siksikin, että jos tekee mieli sekä sipsejä että juustoja + keksejä, niin toinen noista on helppo siirtää viikon päästä olevalle herkkupäivälle, koska viikko ei ole pitkä aika odottaa, että saa niitä juustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi