"Palvomanne" mies- tai naiskohteet nuoruudessanne
Tuli iltapäivällä 30v+ naisryhmässä keskusteltua (ja naureskeltua) nuoruudemme "jumalankuviin" ja jokaisella muistui mieleen jokin miespuolinen henkilö jota teineinä pidemmän tai lyhyemmän aikaa etäältä palvottiin. Jäin nyt nostalgisena asiaa vielä miettimään ja olisi hauska kuulla, oliko muillakin naisilla nuorena jokin sellainen ihailun kohde, jota ainoastaan etäältä palavasti ihailit, mutta jolle et missään tapauksessa olisi uskaltanut kertoa tunteistasi? Henkilö, joka oli niin sanotusti "out of your league" :)
Esimerkiksi itselläni muistui mieleen kun n. 16 vuotiaana tapasin pari vuotta minua vanhemman pojan, joka liikkui erään harrastukseni piireissä. Koska piirit olivat laajat, olin vain siihen asti kuullut hänestä huhuja, kuinka nuorukainen oli tunnettu mysteerisestä komeudestaan, pituudestaan, hiljaisuudestaan ja lähes pelottavasta fiksuudestaan. Ystäväni, joka oli hänet tavannut, kertoi että hän harvoin hymyili ja puhutteli vain lähimpiä kavereitaan. Olin sitten tietenkin luonut hänestä jonkinlaisen jumalallisen kuvan päässäni, ja muistan VIELÄKIN kuinka pehoset lentelivät ulos korvista kun kättelin häntä ensimmäisen kerran :D Vaikka en montaa sanaa hänen kanssaan tullut vaihtaneeksi lyhyen tuttavuutemme aikana, muistan edelleen joka sekunnin. Jopa sen, kun hän hyvästellessämme kehui sitä punaista takkiani, antoi yllättäen hyvästelyksi halauksen, ja muutuin lätäköksi lumiselle asvaltille!
Voi sitä teini-iän epätodellisuudessa elämistä ja tunteiden paloa :')
Jaa omasi!