Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kännipäissään

Vierailija
23.08.2013 |

Mies taas vetäs kännit ja selostaa nyt lapsille lässyttävällä äänellä tuolla "elämäntotuuksia". Hohhoijjaa. Lapset siis teini ja esiteini, vielä ainakin jaksavat kuunnella vakavalla naamalla vaikka näkee kyllä välillä että tajuavat todellakin että toinen on ihan pihalla. :( Tulee kyllä sen tason maailmanhalausta ja muka-älykkäitä liirumlaarumeja et voi luoja. Tota samaa skeidaa se selittää aina kännipäissään oli seura mitä tahansa, ei ihme ettei oo kovin suosittua seuraa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota videoo ja näytä aamulla

Vierailija
2/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusjunttimeininkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kokemusta känniläisistä lapsuudestani. Toivottavasti se ei oo ollu samanlainen silloin kun lapset oli pieniä!

Vierailija
4/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpa hyvä, et annat ala-ikäisten lastes nähdä ja kuulla tuota. Loisto-äidin titteli ja presidentin myöntämä kunniamerkki sulle. :/

Vierailija
5/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostaa, mitä ne sen elämäntotuudet on.

Vierailija
6/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppasen vaikee pitää ihmiset erillään huoneistossa, siis känni-isä ja lapset... Tai jos se olis mun mies, niin panisin sen olemaan kännissä vain ja ainoastaan baarissa, ei koskaan kotona. Lähtis selvänä, palais kännissä. Suorin tein nukkumaan kun palaa. Näin ei tartteis antaa lasten kuunnella känniläisen puhetta. Parempi ne kännit on baarissa vetää kuin kotona jos on lapsia!!!

Vierailija
7/7 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ei kiinnosta kuunnella, niin mikset sano sille ukollesi että lopeta se kännilässytys kun ketään ei näköjään kiinnosta ja mene nukkumaan.

Ja jos on puhuttavaa lapsille niin puhut selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi