Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntijan yllättävä ohjeistus-harjoja tai kampoja ei tule käyttää!

Vierailija
07.08.2020 |

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/muoti-kauneus/hiusten-harjaamine…

Jutussa hiusammattilainen kertoo ettei hiuksia kannattaisi harjata tai kammata. Käsittely rikkoo hiuksen rakenteen saadaan sen rispaantuneeksi räsyksi, kuin revityksi kouvun tuoheksi. Kampaa pitäisi vaan käyttää korkeintaan hoitoaineen levitykseen.

Olen huomannut tämän jo vuosia sitten. Joskus suihkaan jälkeen harjaan hiukset, en läheskään aina. Hiukset lainehtii olkapäillä. Lainehtivat KIILTÄEN koska harja ei ole venyttänyt hiusten kiiltosuomuja erilleen rikkonaiseksi pinnaksi.
Olin tiennyt tämän ja nyt sain vahvistuksen ja alan käyttää harjaa entistä vähemmän.
Muita harjattomia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmeisesti puhuvat jotkut liruhiukset, jotka eivät tajua, että karheammat hiukset voivat mennä parissa tunnissa sellaiseen takkuun, että ne eivät vain sormilla selviä. Saati sitten, jos niitä ei harjaisi koskaan. 

Mulla on luonnonkiharat, paksut ja karheat hiukset ja näitä ei saa takkuun millään.

Eli hiuksia on todellakin joka lähtöön.

Vierailija
22/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös miten harjaa ja harjaako märkiä hiuksia. Pakkohan kampauksia on kuitenkin tehdä.

Pakko ei ole kuin kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kampaa suihkun jälkeen ellei ole pakko (esim. lähtö jonnekkin ihmisten ilmoille), mutta kuivana kyllä kampaan, ei kyllä saa muuten hiuksia ojennukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme